• Ik zit dus met een probleempje te kampen, oke een heel groot probleem als ik eerlijk ben.

    Sinds mijn moeder is hertrouwt heb ik steeds meer ruzie met mijn stiefvader. De laatste begon vrijdag en is volgens mij gevoel nog niet over. Ik mag bijna niks, ik mag nie op de compu( waarom is er dan een compu vraag ik me dan af), zeg hij dat ik eens moet afspreken en wil ik da en mag het niet:@. Ik wordt hier knettergek van. Vrijdag was ik dus weggelopen naar me stiefbroer omdat dat eigenlijk was afgesproken. Kom ik zaterdag avond trug, zeggen ze niks en toen ik laterna op me kamer zat te bellen met me BF en alles vertelde, waren ze pisnijdig. Ik lag letterlijk in mijn bed in te krimpen van de pijn en lag te huilen. Laterna moest ik met ze gaan praten en gaven ze me over me kop over dingen waar ik niks mee te maken heb!!:@ Ik wordt hier zo zat van maar weet egt nie wat ik moet doen. Ik heb al veel dingen gedaan zoals:

    Weglopen: Ik ben dus nu bang dat mijn moeder zelfmoord pleegt omdat ze dat heeft gezegt.

    Het uitjanken waar ze bij zijn: heeft geen zin wat dan zegt me stiefvader"Ik snap best dat je veel heb meegemaakt maar ik heb owk veel meegemaakt!" Maar hij beseft gewoon niet hoeveel ik heb meegemaakt.

    Zelfmoord: Nou het probleem is dus dat ik het niet kan opbrengen en teveel hou van me BF'S.

    Zouden jullie me kunnen helpen??

    Ik zou het heel er waarderen!!!!(a)


    Sharon<3Moos

    Zou iemand me kunnen helpen


    Sharon<3Moos

    Ten eerste: Zelfmoord is geen oplossing!

    Ten tweede: Loop niet weg van je problemen, je moet ze tegen gaan. Want weglopen heeft geen zin.

    Ik snap je probleem. Als ik jou was zou ik naar een vertrouwenspersoon gaan in je omgeving. Je school hoort die te hebben, als je het niet zeker weet moet je er even naar informeren.

    Heel veel sterkte! <333


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ten eerste: Zelfmoord is geen oplossing!

    Ten tweede: Loop niet weg van je problemen, je moet ze tegen gaan. Want weglopen heeft geen zin.

    Ik snap je probleem. Als ik jou was zou ik naar een vertrouwenspersoon gaan in je omgeving. Je school hoort die te hebben, als je het niet zeker weet moet je er even naar informeren.

    Heel veel sterkte! <333


    Ja thanx maar als me moeder erachter komt dat ik da doe ben ik nog lang niet jarig!!!

    Ja ik weet; heb een rare moeder:S


    Sharon<3Moos

    Je moet er met iemand over praten die je écht vertrouwd en die dan ook gelijk een persoon is die er iets aan kan doen.
    But anyway; zelfmoord is echt geen oplossing. weglopen ook niet.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Weet ik maar wat kan die persoon er aan doen


    Sharon<3Moos