• Ik ben van plan om binnenkort met een nieuwe story te beginnen, maar ik ben er nog niet uit in welke tijd of vanuit welke persoon ik ga schrijven. Nu dus mijn vraag wat jullie het fijnste vinden om te lezen.

    Even een random zin bedenken...

    Situatie 1: Ik loop door de afgelegen straat en vraag me af waar iedereen in hemelsnaam uithangt. (eerste persoon, tegenwoordige tijd)
    Situatie 2: Ik liep door de afgelegen straat en vroeg me af waar iedereen in hemelsnaam uithing. (eerste persoon, verleden tijd)
    Situatie 3: Ze loopt door de afgelegen straat en vraagt zich af waar iedereen in hemelsnaam uithangt. (derde persoon, tegenwoordige tijd)
    Situatie 4: Ze liep door de afgelegen straat en vroeg zich af waar iedereen in hemelsnaam uithing. (derde persoon, verleden tijd)

    Ik vind het fijn om in alle 4 de vormen te schrijven, dus voor mij maakt het niets uit (: ik laat dus even de lezer bepalen (bloos)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Situatie 1.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Situatie 2 en vier. Om de een of andere reden vind ik het altijd heel irritant om in de tegenwoordige tijd te lezen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Memoria schreef:
    Situatie 1.(:


    Vatican Cameos

    2 of 4. Verleden tijd vind ik altijd fijn lezen!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    2. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Emrys schreef:
    Situatie 2 en vier. Om de een of andere reden vind ik het altijd heel irritant om in de tegenwoordige tijd te lezen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Emrys schreef:
    Situatie 2 en vier. Om de een of andere reden vind ik het altijd heel irritant om in de tegenwoordige tijd te lezen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Emrys schreef:
    Situatie 2 en vier. Om de een of andere reden vind ik het altijd heel irritant om in de tegenwoordige tijd te lezen.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    2 en 4 !! :p


    mijn gsm "le bak" is awesome

    Situatie 4.


    Chaos is a ladder.

    Situatie 2. ^^
    Maar het hangt echt van het type verhaal af. Situatie twee maakt het heel persoonlijk, alsof je het hoofdpersonage bent. Als je het spannend wilt maken moet je situatie 1 of 4 nemen.
    Situatie drie spreekt me in het algemeen niet zo zeer aan. :p


    Let the Night embrace you

    Vier vind ik zelf het prettigste maar twee doet het ook goed.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dumbledore schreef:
    2 of 4. Verleden tijd vind ik altijd fijn lezen!


    Dit.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 17:31 ]

    230710 schreef:
    2. (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Vier. No doubt. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.