• Quizlet zoekt nieuwe actieve columnisten!

    Voel jij je geroepen om een columnist te worden? Schrijf je dan hier in.

    Je stuurt een column in van ongeveer 500 woorden. Het is niet de bedoeling dat je een hele story schrijft. Probeer je rond de 500 woorden te baseren en neig niet teveel naar 1000 woorden. Er is geen thema dus je bent vrij om te kiezen over wat je schrijft.

    De laatste inschrijfdag is 9 december. Daarna wordt er achter de schermen besproken wie een goede columnist zou zijn. Zo snel als het kan, zullen we de uitslag bekend maken op het forum.


    Wat is dat nu, een columnist op Quizlet?
    Je hebt 1 kadertje meer bij creaties, namelijk mijn columns. Daar staan al jouw columns opgesomd en kun je een nieuwe aanmaken.
    Het is de bedoeling om minstens 1 column in de 2 weken te schrijven. Het kan natuulijk wel eens zijn dat je echt een maand geen inspiratie hebt, dan laat je dit gewoon weten en is er geen probleem. Probeer dan gewoon zo snel mogelijk iets te schrijven.

    Een column is een schrijfsel waarin je zaken aankaart die je nauw aan het hart liggen. Zoals frustraties, problemen, dingen die je net wél goed vind, opmerkingen. Het is dus geen dagboekfragment, maar zo'n fragment wordt vaak gebruikt om zo'n bemerking te versterken/ te verduidelijken.

    Het is net zoals iedere crewfunctie een erebaantje. Je krijgt er dus eigenlijk niets voor. Maar het is dus geen crewfunctie. Je kan niet in een forum voor alleen columnisten of in een ander crewforum. Je krijgt ook geen kleurtje of GM. Het is dus echt een baantje waarvoor je kiest omdat je graag schrijft en graag jouw mening wil delen met de rest van Quizlet.


    Succes!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 18:54 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Wie weet. Ik ben ook niet de beste schrijfster en ik ben tijdens de allereerste recrutering aangenomen. (cop)

    Ik heb ook geen idee hoeveel inschrijvingen er (bijna) 2 jaar geleden waren.


    mag ik vragen hoeveela aanmeldingen er al zijn?


    Miep

    Butcher schreef:
    (...)

    Het gaat ook niet om het feit of je de beste schrijfster bent toch?
    als je verhaal maar boeiend genoeg is en mensen het willen blijven lezen. dat is het belangrijkste. vind ik...

    Daar gaat het inderdaad niet om.
    Maar een column met hoodletters en andere interpuncties + een vlotte grammatica leest beter dan een column vol met spelfouten en enorm veel dialect gesproken.

    En mijn punt was dat ik niet altijd de beste grammatica heb, ook omdat ik in een gemeente woon waar heel dialect gesproken wordt. Veel mensen herkennen in mij geen Arendonkenaar omdat ik zo niet klink, maar nog steeds ben ik redelijk onverstaanbaar omdat ik heel dialect praat. Maar gewoon niet het echt dialect waarmee ik opgevoed ben. =P
    Het komt erop neer dat ik ABN probeer te praten, maar dat het niet altijd een even groot succes is. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Butcher schreef:
    (...)

    mag ik vragen hoeveela aanmeldingen er al zijn?

    Dat mag je van mij vragen. (banana)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Daar gaat het inderdaad niet om.
    Maar een column met hoodletters en andere interpuncties + een vlotte grammatica leest beter dan een column vol met spelfouten en enorm veel dialect gesproken.

    En mijn punt was dat ik niet altijd de beste grammatica heb, ook omdat ik in een gemeente woon waar heel dialect gesproken wordt. Veel mensen herkennen in mij geen Arendonkenaar omdat ik zo niet klink, maar nog steeds ben ik redelijk onverstaanbaar omdat ik heel dialect praat. Maar gewoon niet het echt dialect waarmee ik opgevoed ben. =P
    Het komt erop neer dat ik ABN probeer te praten, maar dat het niet altijd een even groot succes is. x'D


    Dat natuurlijk wel, dat is logisch (:
    Ik merk dat niet hoor, je ABN is als schrijver heel goed...


    Miep

    Scandal schreef:
    (...)
    Dat mag je van mij vragen. (banana)


    -.-
    Vragen, maar geen antwoord. I get it...:Y)


    Miep

    Butcher schreef:
    (...)

    Dat natuurlijk wel, dat is logisch (:
    Ik merk dat niet hoor, je ABN is als schrijver heel goed...

    Bwaa, als ik zo soms dingen nalees, dan denk ik: wat heb ik in hemelsnaam hier proberen te doen?
    En dan mep ik mezelf even. x'D

    Butcher schreef:
    (...)

    -.-
    Vragen, maar geen antwoord. I get it...:Y)

    Je vroeg of je het mocht vragen... =P

    [ bericht aangepast op 30 nov 2012 - 19:27 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Bwaa, als ik zo soms dingen nalees, dan denk ik: wat heb ik in hemelsnaam hier proberen te doen?
    En dan mep ik mezelf even. x'D


    Als je iemand nodig hebt om je te meppen... Ik ben kandidaat.
    Het moment dat de inschrijvingen gesloten zijn, zal je het toch wel zeggen, eh, het aantal inzendingen? (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Iphegenia schreef:
    (...)
    Als je iemand nodig hebt om je te meppen... Ik ben kandidaat.
    Het moment dat de inschrijvingen gesloten zijn, zal je het toch wel zeggen, eh, het aantal inzendingen? (:

    We zullen zien. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Je vroeg of je het mocht vragen... =P


    Hoeveel zijn het er tot nu toe? (krul)
    Dat heb ik soms ook hoor. Of dan lees ik dingen terug en denk ik echt van: Serieus Anouk?


    Miep

    Oh, dit is er ook nog! Ik was het helemaal vergeten met alle shit die er gebeurd is de laatste tijd.
    Maarja, ik heb alsnog geen onderwerp om over te schrijven...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nog een week.. o:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Kak, moet er nog één schrijven. :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demustachana schreef:
    Kak, moet er nog één schrijven. :c

    Succes (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Pff doen ze zo'n contest precies in zo'n periode dat ik concentratieproblemen heb.. Ik ga t toch proberen hoor, hoop dat er nog iets uit komt. Misschien moet ik het wel gewoon even doen óver die concentratieproblemen xd

    Ik ga meedoen, maar ik ga er ééntje schrijven tijdens de middagpauze op school. Als niemand me stoort tenminste.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”