• Quizlet zoekt nieuwe actieve columnisten!

    Voel jij je geroepen om een columnist te worden? Schrijf je dan hier in.

    Je stuurt een column in van ongeveer 500 woorden. Het is niet de bedoeling dat je een hele story schrijft. Probeer je rond de 500 woorden te baseren en neig niet teveel naar 1000 woorden. Er is geen thema dus je bent vrij om te kiezen over wat je schrijft.

    De laatste inschrijfdag is 9 december. Daarna wordt er achter de schermen besproken wie een goede columnist zou zijn. Zo snel als het kan, zullen we de uitslag bekend maken op het forum.


    Wat is dat nu, een columnist op Quizlet?
    Je hebt 1 kadertje meer bij creaties, namelijk mijn columns. Daar staan al jouw columns opgesomd en kun je een nieuwe aanmaken.
    Het is de bedoeling om minstens 1 column in de 2 weken te schrijven. Het kan natuulijk wel eens zijn dat je echt een maand geen inspiratie hebt, dan laat je dit gewoon weten en is er geen probleem. Probeer dan gewoon zo snel mogelijk iets te schrijven.

    Een column is een schrijfsel waarin je zaken aankaart die je nauw aan het hart liggen. Zoals frustraties, problemen, dingen die je net wél goed vind, opmerkingen. Het is dus geen dagboekfragment, maar zo'n fragment wordt vaak gebruikt om zo'n bemerking te versterken/ te verduidelijken.

    Het is net zoals iedere crewfunctie een erebaantje. Je krijgt er dus eigenlijk niets voor. Maar het is dus geen crewfunctie. Je kan niet in een forum voor alleen columnisten of in een ander crewforum. Je krijgt ook geen kleurtje of GM. Het is dus echt een baantje waarvoor je kiest omdat je graag schrijft en graag jouw mening wil delen met de rest van Quizlet.


    Succes!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 18:54 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik heb ingezonden... was niet zo goedd..
    XD

    Kuzziess x


    <3 4 Ever 4 <3 Love You. Manon, Linette en Yannicke <3 4 Ever 4 <3

    Ingeschreven :D


    Na regen komt zonneschijn.

    Ugh, ik word nu al zenuwachtig. Dat was ook zo bij de bèta verkiezingen toen werd ik ook zenuwachtig, nadat ik had ingeleverd. $:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Novembre schreef:
    Ugh, ik word nu al zenuwachtig. Dat was ook zo bij de bèta verkiezingen toen werd ik ook zenuwachtig, nadat ik had ingeleverd. $:


    Ik juist niet, ik heb zoiets van; ik word toch niet gekozen.
    Maar toch hoop ik heel stiekempjes.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik juist niet, ik heb zoiets van; ik word toch niet gekozen.
    Maar toch hoop ik heel stiekempjes.

    yeah, me too:)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik juist niet, ik heb zoiets van; ik word toch niet gekozen.
    Maar toch hoop ik heel stiekempjes.

    Ik hoop het stiekem ook. Bij de bèta verkiezingen hoopte ik het na de tweede ronde ook heel erg, maar jammer genoeg werd ik niet gekozen :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    nachtkat schreef:
    ik heb ook een column ingestuurd, maar hij is wel ongeveer 1000 woorden... Is dat een probleem, of moet ik gewoon een ander maken?

    1000 woorden is teveel. We hebben liever dat je een nieuwe column schrijft. Vermeld dan in je aanmelding dat je de nieuwe kiest. =)

    030513 schreef:
    Mijn column is volgens mij 738 woorden, is dat ook te lang of kan dat ermee door?

    Het zit op het randje van acceptabel. Maar het is nog net goed.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Je mag zeker geen meerdere columns insturen? Ik kan niet kiezen en twijfel of één van mijn columns wel echt een column is. (cat)


    everything, in time

    Anguish schreef:
    Je mag zeker geen meerdere columns insturen? Ik kan niet kiezen en twijfel of één van mijn columns wel echt een column is. (cat)

    Nee, 1 per persoon.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Het zit op het randje van acceptabel. Maar het is nog net goed.


    Oke! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ik vind het wel leuk om te lezen, maar zelf schrijven? Uh doe maar niet :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hihi, lijkt me leuk (:


    There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.

    Mag je misschien ook een word vervolgd stukje maken?(A)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    nachtkat schreef:
    Mag je misschien ook een word vervolgd stukje maken?(A)

    Moet je zelf weten, dat is de vrijheid van een column schrijven.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Moet je zelf weten, dat is de vrijheid van een column schrijven.


    ok, thank you!(K)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.