• Quizlet zoekt nieuwe actieve columnisten!

    Voel jij je geroepen om een columnist te worden? Schrijf je dan hier in.

    Je stuurt een column in van ongeveer 500 woorden. Het is niet de bedoeling dat je een hele story schrijft. Probeer je rond de 500 woorden te baseren en neig niet teveel naar 1000 woorden. Er is geen thema dus je bent vrij om te kiezen over wat je schrijft.

    De laatste inschrijfdag is 9 december. Daarna wordt er achter de schermen besproken wie een goede columnist zou zijn. Zo snel als het kan, zullen we de uitslag bekend maken op het forum.


    Wat is dat nu, een columnist op Quizlet?
    Je hebt 1 kadertje meer bij creaties, namelijk mijn columns. Daar staan al jouw columns opgesomd en kun je een nieuwe aanmaken.
    Het is de bedoeling om minstens 1 column in de 2 weken te schrijven. Het kan natuulijk wel eens zijn dat je echt een maand geen inspiratie hebt, dan laat je dit gewoon weten en is er geen probleem. Probeer dan gewoon zo snel mogelijk iets te schrijven.

    Een column is een schrijfsel waarin je zaken aankaart die je nauw aan het hart liggen. Zoals frustraties, problemen, dingen die je net wél goed vind, opmerkingen. Het is dus geen dagboekfragment, maar zo'n fragment wordt vaak gebruikt om zo'n bemerking te versterken/ te verduidelijken.

    Het is net zoals iedere crewfunctie een erebaantje. Je krijgt er dus eigenlijk niets voor. Maar het is dus geen crewfunctie. Je kan niet in een forum voor alleen columnisten of in een ander crewforum. Je krijgt ook geen kleurtje of GM. Het is dus echt een baantje waarvoor je kiest omdat je graag schrijft en graag jouw mening wil delen met de rest van Quizlet.


    Succes!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 18:54 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Yoda schreef:
    (...)

    Ik zeg toch dat een alinea (wat dus een witregel tussen tekst is) niet hetzelfde is als één enter en een tab? x] Ik gebruik ook wel alinea's, maar ook tabs, puur en alleen omdat het gebruik andere redenen heeft. Maar dat kan dus allemaal niet in columns x] Is wel jammer, maar ach ^^


    Ik doelde meer op het feit dat je spreekt over onduidelijkheid dat het dan per ongeluk is gedaan, op een nieuwe regel beginnen, of dat het hoort (; want ik snap zelf ook wel dat je daar verschil in ziet tussen het gebruik van een tab en een enter.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 18:22 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    je kan ook gewoon _____________ aan de boven en onderkant zetten;) (of


    of ~~~~~~~~~~~)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    kerstkat schreef:
    je kan ook gewoon _____________ aan de boven en onderkant zetten;) (of
    of ~~~~~~~~~~~)
    Zulke columns zou ik persoonlijk al niet lezen. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)Zulke columns zou ik persoonlijk al niet lezen. :'D


    ik zeg ook niet dat je dat moet doen, is alleen een tipxD ikzelf zal daar ook op afkraken, maar doe dat soms bij mijn story als ik aan de onderkant nog iets moet zeggen zoals: Verder of hier stoppen? Dat geeft zo leuke reacties:P


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Ik doelde meer op het feit dat je spreekt over onduidelijkheid dat het dan per ongeluk is gedaan, op een nieuwe regel beginnen, of dat het hoort (; want ik snap zelf ook wel dat je daar verschil in ziet tussen het gebruik van een tab en een enter.


    Ja, maar soms doet iemand per ongeluk een enter te weinig of een enter waar hij eigenlijk niet hoort. Dus een witregel neerzetten verhelpt dat niet als het per ongeluk gaat =] Ik denk dat ik je vorige reactie gewoon verkeerd begreep x'D

    Ach, maakt niet zo heel veel uit. Vond het gewoon apart dat ze dat niet hebben, gewoon de basis stilistische dingen dan. Ikzelf zou ook gek worden als een columnist kleuren zou mogen gebruiken en die hele column dan een regenboog wordt x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Ja, maar soms doet iemand per ongeluk een enter te weinig of een enter waar hij eigenlijk niet hoort. Dus een witregel neerzetten verhelpt dat niet als het per ongeluk gaat =] Ik denk dat ik je vorige reactie gewoon verkeerd begreep x'D

    Ach, maakt niet zo heel veel uit. Vond het gewoon apart dat ze dat niet hebben, gewoon de basis stilistische dingen dan. Ikzelf zou ook gek worden als een columnist kleuren zou mogen gebruiken en die hele column dan een regenboog wordt x'D
    Inderdaad, maar standaard HTML (eigenlijk is het geen HTML) zou wel handig zijn. Zoals een tab, uitlijnen, etc. Ik vind het trouwens heel raar dat enters niet kunnen in columns.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)Inderdaad, maar standaard HTML (eigenlijk is het geen HTML) zou wel handig zijn. Zoals een tab, uitlijnen, etc. Ik vind het trouwens heel raar dat enters niet kunnen in columns.


    Kan dat ook niet dan? Maar dan is het toch heel erg onduidelijk als je geen enters kan doen?


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    kerstkat schreef:
    (...)

    Kan dat ook niet dan? Maar dan is het toch heel erg onduidelijk als je geen enters kan doen?
    Scandal zei gisteren dat codes en witregels niet werken in een column.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)Scandal zei gisteren dat codes en witregels niet werken in een column.

    Witregels volgens mij wel. Dat moet ik eens in mijn columns nakijken.
    Maar tabs, die konden niet. Dat bedoelde ik onlangs. Voglens mij werken alle codes niet, maar een simpele enter wel.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Witregels volgens mij wel. Dat moet ik eens in mijn columns nakijken.
    Maar tabs, die konden niet. Dat bedoelde ik onlangs. Voglens mij werken alle codes niet, maar een simpele enter wel.
    Dan heb ik het verkeerd begrepen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Scandal schreef:
    (...)
    Witregels volgens mij wel. Dat moet ik eens in mijn columns nakijken.
    Maar tabs, die konden niet. Dat bedoelde ik onlangs. Voglens mij werken alle codes niet, maar een simpele enter wel.



    Ik dacht al dat dat niet klopte aangezien ik altijd de columns lees, en ik ook wel vaker witregels heb gezienXD


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    ga nu echt het meest onduidelijke column ooit insturen:Y)


    me: 5% reality, 95% dreams

    jellzzz schreef:
    ga nu echt het meest onduidelijke column ooit insturen:Y)


    hahaha, mocht je winnen bereid ik me alvast voor:P


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    kerstkat schreef:
    (...)

    hahaha, mocht je winnen bereid ik me alvast voor:P


    hehe, ik vraag het me sterk af of dat gebeurd.....alleen op de een of andere manier vind ik het doodeng om op de "aanmeldenknop" te drukken:P


    me: 5% reality, 95% dreams

    jellzzz schreef:
    (...)

    hehe, ik vraag het me sterk af of dat gebeurd.....alleen op de een of andere manier vind ik het doodeng om op de "aanmeldenknop" te drukken:P


    hahaha, ik heb gewoon niet gekeken;)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.