• Quizlet zoekt nieuwe actieve columnisten!

    Voel jij je geroepen om een columnist te worden? Schrijf je dan hier in.

    Je stuurt een column in van ongeveer 500 woorden. Het is niet de bedoeling dat je een hele story schrijft. Probeer je rond de 500 woorden te baseren en neig niet teveel naar 1000 woorden. Er is geen thema dus je bent vrij om te kiezen over wat je schrijft.

    De laatste inschrijfdag is 9 december. Daarna wordt er achter de schermen besproken wie een goede columnist zou zijn. Zo snel als het kan, zullen we de uitslag bekend maken op het forum.


    Wat is dat nu, een columnist op Quizlet?
    Je hebt 1 kadertje meer bij creaties, namelijk mijn columns. Daar staan al jouw columns opgesomd en kun je een nieuwe aanmaken.
    Het is de bedoeling om minstens 1 column in de 2 weken te schrijven. Het kan natuulijk wel eens zijn dat je echt een maand geen inspiratie hebt, dan laat je dit gewoon weten en is er geen probleem. Probeer dan gewoon zo snel mogelijk iets te schrijven.

    Een column is een schrijfsel waarin je zaken aankaart die je nauw aan het hart liggen. Zoals frustraties, problemen, dingen die je net wél goed vind, opmerkingen. Het is dus geen dagboekfragment, maar zo'n fragment wordt vaak gebruikt om zo'n bemerking te versterken/ te verduidelijken.

    Het is net zoals iedere crewfunctie een erebaantje. Je krijgt er dus eigenlijk niets voor. Maar het is dus geen crewfunctie. Je kan niet in een forum voor alleen columnisten of in een ander crewforum. Je krijgt ook geen kleurtje of GM. Het is dus echt een baantje waarvoor je kiest omdat je graag schrijft en graag jouw mening wil delen met de rest van Quizlet.


    Succes!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 18:54 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Fili schreef:
    Ik heb ook eindelijk iets kunnen bedenken en ingestuurd ^^


    Yay, go Domi _O_


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb de eerste twee zinnen ingeleverd omdat ik nu helaas naar mijn werk moet ;c
    Kak, waarom komt mijn inspiratie altijd zo laat ..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Succes iedereen! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ik heb hem eindelijk ingestuurd. Succes allemaal. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wie kiezen er eigenlijk de nieuwe columnisten?
    Curiosity


    Na regen komt zonneschijn.

    Ensignia schreef:
    Wie kiezen er eigenlijk de nieuwe columnisten?
    Curiosity


    De crewleden die niet meedoen aan de wedstrijd. Dus de mods, bèta's en de bemiddelaars. Ik heb nu iets ingeleverd, dus ik mag niet helpen met nakijken. Hetzelfde geldt dus ook voor Yoda en Square. ^^

    Yoda schreef:
    (...)

    Yay, go Domi _O_


    Meh, k weet het nog zo net niet...

    Oké, ik geef het op. Ik kom niet verder dan die 251 woorden. :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Novembre schreef:
    (...)
    Oh, help! Als jij meedoet...

    ...dan heb jij evenveel kans als ik om columniste te worden. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Span-nund! _O_

    Ik zit met mijn falende artikel op de 430 woorden, dat is nog net iets te kort naar mijn smaak :\ dus nog even inspiratie uit de lucht plukken en afschrijven ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Barnabas schreef:
    (...)
    ...dan heb jij evenveel kans als ik om columniste te worden. (:

    Je weet dat dat niet is, wat ik wilde zeggen.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Novembre schreef:
    (...)
    Je weet dat dat niet is, wat ik wilde zeggen.

    Maar het is wel zo. :3
    Iedereen heeft kans om columniste te worden. (;


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Maar het is wel zo. :3
    Iedereen heeft kans om columniste te worden. (;

    That's true, maar ik weet hoe goed jij schrijft en hoe mijn eigen proefcolumn eruit ziet.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    O god, ingeleverd! En dat met 511 woorden C:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.