• Quizlet zoekt nieuwe actieve columnisten!

    Voel jij je geroepen om een columnist te worden? Schrijf je dan hier in.

    Je stuurt een column in van ongeveer 500 woorden. Het is niet de bedoeling dat je een hele story schrijft. Probeer je rond de 500 woorden te baseren en neig niet teveel naar 1000 woorden. Er is geen thema dus je bent vrij om te kiezen over wat je schrijft.

    De laatste inschrijfdag is 9 december. Daarna wordt er achter de schermen besproken wie een goede columnist zou zijn. Zo snel als het kan, zullen we de uitslag bekend maken op het forum.


    Wat is dat nu, een columnist op Quizlet?
    Je hebt 1 kadertje meer bij creaties, namelijk mijn columns. Daar staan al jouw columns opgesomd en kun je een nieuwe aanmaken.
    Het is de bedoeling om minstens 1 column in de 2 weken te schrijven. Het kan natuulijk wel eens zijn dat je echt een maand geen inspiratie hebt, dan laat je dit gewoon weten en is er geen probleem. Probeer dan gewoon zo snel mogelijk iets te schrijven.

    Een column is een schrijfsel waarin je zaken aankaart die je nauw aan het hart liggen. Zoals frustraties, problemen, dingen die je net wél goed vind, opmerkingen. Het is dus geen dagboekfragment, maar zo'n fragment wordt vaak gebruikt om zo'n bemerking te versterken/ te verduidelijken.

    Het is net zoals iedere crewfunctie een erebaantje. Je krijgt er dus eigenlijk niets voor. Maar het is dus geen crewfunctie. Je kan niet in een forum voor alleen columnisten of in een ander crewforum. Je krijgt ook geen kleurtje of GM. Het is dus echt een baantje waarvoor je kiest omdat je graag schrijft en graag jouw mening wil delen met de rest van Quizlet.


    Succes!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 18:54 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Krull schreef:
    Aangezien je je vandaag nog de hele dag kan inschrijven, tot 0:00, en Rutger daarna pas de inschrijving kan sluiten, zal dit morgenochtend pas gebeuren, denk ik zo. Hij is meestal tussen half 9 en 9 uur online doordeweeks.


    Dankje :')


    #WWED - What Would Emma Do?

    Laatste dag! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    zouden we mogen weten hoeveel inzendingen er zijn als de inschrijving afgesloten is?(A)


    me: 5% reality, 95% dreams

    jellzzz schreef:
    zouden we mogen weten hoeveel inzendingen er zijn als de inschrijving afgesloten is?(A)


    Wij zien niet hoeveel aanmeldingen er zijn.

    Oké. 333 woorden. :'DDD
    Kan ik hem ook gewoon zo inleveren, of moet het per se rond de 500 woorden liggen? :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demustachana schreef:
    Oké. 333 woorden. :'DDD
    Kan ik hem ook gewoon zo inleveren, of moet het per se rond de 500 woorden liggen? :c


    Kan ook wel zo, ik had er ook geen 500 hoor
    rond de 500, er stond niet dat het minimaal of maximaal 500 moesten zijn ^^

    Het is nu vanzelfsprekend dat ik weer meedoe. Ga weer actief worden, dus ik ga nu een stukje schrijven. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Spannend! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Scandal schreef:
    (...)
    Geen idee. Dat was het eerste dat ik schreef toen ik net columnist was. Dat was mijn proefcolumn niet.

    Wij hadden toen een thema dat mij eigenlijk helemaal niet lag. x'D

    Over goeie voornemens was dat. :Y)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Over goeie voornemens was dat. :Y)


    Hahaha, daar kan je ook heel veel me, hè?:P


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Aaaaah, nee. Dit ga je niet menen. Dit wilde ik echt heel graag. Maar ik heb het over het hoofd gezien, omdat ik wat minder op Q zit de laatste tijd. Fml, fml.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    SICKENING schreef:
    Het is nu vanzelfsprekend dat ik weer meedoe. Ga weer actief worden, dus ik ga nu een stukje schrijven. :Y)


    Jij maakte eerder ook vet goede columns, ik vind jou daar wel geschikt voor c:


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    (...)

    Jij maakte eerder ook vet goede columns, ik vind jou daar wel geschikt voor c:
    Aw, dankje hun. <3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Genius schreef:
    (...)
    Over goeie voornemens was dat. :Y)

    Inderdaad. Was niet mijn allerbeste column. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Omg het is al 10 dec gister was het eigenlijk de laatste dag :S
    ik ga kapot van de zenuwen xD


    Dont say why me, say try me