• Quizlet zoekt nieuwe actieve columnisten!

    Voel jij je geroepen om een columnist te worden? Schrijf je dan hier in.

    Je stuurt een column in van ongeveer 500 woorden. Het is niet de bedoeling dat je een hele story schrijft. Probeer je rond de 500 woorden te baseren en neig niet teveel naar 1000 woorden. Er is geen thema dus je bent vrij om te kiezen over wat je schrijft.

    De laatste inschrijfdag is 9 december. Daarna wordt er achter de schermen besproken wie een goede columnist zou zijn. Zo snel als het kan, zullen we de uitslag bekend maken op het forum.


    Wat is dat nu, een columnist op Quizlet?
    Je hebt 1 kadertje meer bij creaties, namelijk mijn columns. Daar staan al jouw columns opgesomd en kun je een nieuwe aanmaken.
    Het is de bedoeling om minstens 1 column in de 2 weken te schrijven. Het kan natuulijk wel eens zijn dat je echt een maand geen inspiratie hebt, dan laat je dit gewoon weten en is er geen probleem. Probeer dan gewoon zo snel mogelijk iets te schrijven.

    Een column is een schrijfsel waarin je zaken aankaart die je nauw aan het hart liggen. Zoals frustraties, problemen, dingen die je net wél goed vind, opmerkingen. Het is dus geen dagboekfragment, maar zo'n fragment wordt vaak gebruikt om zo'n bemerking te versterken/ te verduidelijken.

    Het is net zoals iedere crewfunctie een erebaantje. Je krijgt er dus eigenlijk niets voor. Maar het is dus geen crewfunctie. Je kan niet in een forum voor alleen columnisten of in een ander crewforum. Je krijgt ook geen kleurtje of GM. Het is dus echt een baantje waarvoor je kiest omdat je graag schrijft en graag jouw mening wil delen met de rest van Quizlet.


    Succes!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 18:54 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    aaaaah, wanneer komt nou die uitslag!!! *rent al harentrekkent rondjes* -.-'


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Novembre schreef:
    (...)
    That's true, maar ik weet hoe goed jij schrijft en hoe mijn eigen proefcolumn eruit ziet.

    Mmm. Misschien valt mijn column helemaal niet in de smaak bij de crew, je weet het niet. (;
    Al kun je nog zo goed schrijven, het gaat erom dat mensen zich aangesproken voelen door de tekst en zich in kunnen leven.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    kerstkat schreef:
    aaaaah, wanneer komt nou die uitslag!!! *rent al harentrekkent rondjes* -.-'


    Mensen kunnen nog steeds de aanvraag formulieren insturen, dat duurt nog wel een week.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Mmm. Misschien valt mijn column helemaal niet in de smaak bij de crew, je weet het niet. (;
    Al kun je nog zo goed schrijven, het gaat erom dat mensen zich aangesproken voelen door de tekst en zich in kunnen leven.

    That's true, again! Alsnog, als ik niet bij de nieuwe columnisten zit, maakt het me niet uit, want ik gun het jou en de anderen even goed. But still, blijf ik hopen.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Mmm. Misschien valt mijn column helemaal niet in de smaak bij de crew, je weet het niet. (;
    Al kun je nog zo goed schrijven, het gaat erom dat mensen zich aangesproken voelen door de tekst en zich in kunnen leven.


    Dan hoop ik dat er veel linkshandigen in de crew zitten :W


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Dan hoop ik dat er veel linkshandigen in de crew zitten :W

    Jammer dat ik geen crew meer ben. (cat)
    Ik ben namelijk linkshandig. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Weten jullie al hoe laat de inschrijvingen gesloten worden?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Barnabas schreef:
    (...)
    Jammer dat ik geen crew meer ben. (cat)
    Ik ben namelijk linkshandig. :Y)


    O ik ook ^^ cool en jammer c: maar ach, ik denk dat het toch niet echt in de smaak zal vallen omdat ik er best wel... Thsjaa. Gewoon mijn schrijfsters >_<


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Junns schreef:
    Weten jullie al hoe laat de inschrijvingen gesloten worden?


    ...De laatste inschrijfdag is 9 december. Daarna wordt er achter de schermen besproken wie een goede columnist zou zijn. Zo snel als het kan, zullen we de uitslag bekend maken op het forum....

    staat bovenaan

    ^
    /\
    / \
    ||
    ||
    ||


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    aaaah de laatste dag :) nu moet er nog besproken worden en daarna DE UITSLAAGGG :) ik kan niet wachten xD


    Dont say why me, say try me

    kerstkat schreef:
    (...)

    ...De laatste inschrijfdag is 9 december. Daarna wordt er achter de schermen besproken wie een goede columnist zou zijn. Zo snel als het kan, zullen we de uitslag bekend maken op het forum....

    staat bovenaan

    ^
    /\
    / \
    ||
    ||
    ||


    Ik ben niet gek. Ik weet wanneer, vandaag. Maar ik wil graag weten hoe laat.

    'Weten jullie al hoe laat de inschrijvingen gesloten worden?'

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 16:35 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)


    23.59


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    kerstkat schreef:
    (...)

    23.59


    Nier per se hoor. Dat gebeurt als Rutger online komt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    kerstkat schreef:
    (...)

    23.59


    Dat gebeurt als Rutger online komt. Vandaar dat de vraag naar de mods is gericht, they might know...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Aangezien je je vandaag nog de hele dag kan inschrijven, tot 0:00, en Rutger daarna pas de inschrijving gaat sluiten, zal dit morgenochtend pas gebeuren, denk ik zo. Hij is meestal tussen half 9 en 9 uur online doordeweeks.
    Maar het kan ook helemaal anders lopen, natuurlijk. In ieder geval heeft iedereen nog tot 12 uur vannacht.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 16:48 ]