• Ik heb weer een nieuw land als username, en dit keer is Zweden aan de beurt (ik had eerst Denemarken). Waarom? Nou, omdat:

    - Er twee Zweedse cosplay groepen zijn, VandettA en CrimsonHourCosplay, van wie ik veel inspiratie heb gekregen om zelf ook te gaan cosplayen.
    - Zweeds is hoe meer je ernaar luistert steeds weer een mooiere taal.
    - Hun volkslied vind ik persoonlijk heel mooi.
    - Pewdiepie is Zweeds, en de laatste tijd heb ik een obsessie met het kijken van zijn filmpjes. Hij is zo schattig :3

    Nou heb ik Berwald als naam gekozen, omdat in de anime Hetalia (anime met alle landen van de wereld), Zweden ook een 'normale' mensen naam heeft. Berwald Oxenstierna. Et voilà!



    Zijn er meer mensen die iets met een bepaald land hebben? :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Berwald schreef:
    (...)
    Nee, opzich :')

    "Nee, opzich?" Ik snap die reactie niet. Explain it to me :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    "Nee, opzich?" Ik snap die reactie niet. Explain it to me :Y)

    Haha, daar moet een soort sarcastische ondertoon in zitten. Zoiets als: 'is opzich niet verkeerd'
    A little bit like this

    Only a little :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Berwald schreef:
    (...)
    Haha, daar moet een soort sarcastische ondertoon in zitten. Zoiets als: 'is opzich niet verkeerd'
    A little bit like this

    Only a little :Y)

    Aaah okay. I get it. Ik vind China ook alleen leuk vanwege zijn cheap stuff hoor. Daar hou ik nu eenmaal van. Hoe goedkoper, hoe beter. :9~

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Naar mijn mening is Japan echt wel het beste land ter wereld.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Airashii schreef:
    Naar mijn mening is Japan echt wel het beste land ter wereld.

    Ja, dat klopt, dat weet ik van jou ^^ Haha. Ik weet het nu trouwens helemaal zeker, ik wil ook Japanologie gaan doen (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Berwald schreef:
    (...)
    Ja, dat klopt, dat weet ik van jou ^^ Haha. Ik weet het nu trouwens helemaal zeker, ik wil ook Japanologie gaan doen (:


    Het is een redelijk zware studie, maar het is echt de moeite waard!
    Ik wens je alvast veel succes :)


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Airashii schreef:
    (...)

    Het is een redelijk zware studie, maar het is echt de moeite waard!
    Ik wens je alvast veel succes :)

    Dankje (: En ja, ik hoor her en der dat het ook echt veel werk is, maar dat houdt me niet tegen :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik dacht al, als je anime kent moet het wel met Hetalia te maken hebben.

    Ik heb echt al sinds mijn derde een soort van verlangen om in Amerika te gaan wonen later, maar dat hebben wel meer mensen. Ik heb sowieso niets met Nederland en als ik niet de mogelijkheid heb om terug te gaan naar mijn geboortestreek, wil ik ook gewoon emigreren naar het buitenland, Engeland, Spanje of gewoon Zweden omdat ik de taal al ken en dat dus mooi is meegenomen, hahaha.
    Leuke usernaaaame!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dragneel schreef:
    Ik dacht al, als je anime kent moet het wel met Hetalia te maken hebben.

    Ja, ik heb al best veel Hetalia namen gehad (a') Ghehe


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Aislinn schreef:
    Ik heb echt al sinds mijn derde een soort van verlangen om in Amerika te gaan wonen later, maar dat hebben wel meer mensen. Ik heb sowieso niets met Nederland en als ik niet de mogelijkheid heb om terug te gaan naar mijn geboortestreek, wil ik ook gewoon emigreren naar het buitenland, Engeland, Spanje of gewoon Zweden omdat ik de taal al ken en dat dus mooi is meegenomen, hahaha.
    Leuke usernaaaame!

    Dankje ^^ En ik hoop voor je dat het later gewoon kan (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    United Kingdom :9~


    As travars

    Canada en Engeland :3
    Canada vanwege het landschap.. én WOLVEN. Love them ^^
    En Engeland, check my icon o3o Ietz Harreh , YAHJ!!! 8D
    Noo, niet alleen vur Harreh ;__;


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    Ik weet niet of ik een bepaald iets met een land heb maar ik wil heel graag een keer naar Italië op vakantie.


    Physics is awesome

    Berwald schreef:
    (...)
    Ja, ik heb al best veel Hetalia namen gehad (a') Ghehe

    Aan je namenlijst te zien, ken je Vocaloid en FMA ook, no?