• Hier kunnen we bedenken hoe we het verhaal gaan beginnen van mijn topic Once Upon A Time

    MT cx


    obsessive rage

    MT


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Sorry MT? XD


    Do I look like Mother Teresa?

    Klein ideetje voor het plot...
    Niemand beschikt nog over zijn krachten en laten we net zoals in de echte serie doen dat niemand weet dat hij/zij een sprookjesfiguur is, maar we zouden een andere slechterik kunnen doen misschien.


    Do I look like Mother Teresa?

    HeyitsGraham schreef:
    Klein ideetje voor het plot...
    Niemand beschikt nog over zijn krachten en laten we net zoals in de echte serie doen dat niemand weet dat hij/zij een sprookjesfiguur is, maar we zouden een andere slechterik kunnen doen misschien.


    Ja leuk idee

    Een idee:

    Misschien een idee dat de stad in rep en roer is omdat er een groep mensen hun krachten willen afnemen? En dus moeten ze samenwerken om hun stad en hunzelf te redden?

    [ bericht aangepast op 30 april 2016 - 12:59 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    Een idee:

    Misschien een idee dat de stad in rep en roer is omdat er een groep mensen hun krachten willen afnemen? En dus moeten ze samenwerken om hun stad en hunzelf te redden?


    Dit is ook een leuk idee, maar als je een groep mensen hebt, we zijn met 7 dacht ik, dan hebben we er nog maar een paar over je kan dan ook een duo doen dat is misschien wat makkelijker.

    Een domme vraag: Wat was mijn naam nu weer die ik had opgegeven?

    Harry_Potter007 schreef:
    Een domme vraag: Wat was mijn naam nu weer die ik had opgegeven?

    Dat kun je in het andere topic kijken, ik heb gekeken Jens Potter

    [ bericht aangepast op 30 april 2016 - 17:13 ]

    lisa1zusvanEmma schreef:
    (...)

    Dit is ook een leuk idee, maar als je een groep mensen hebt, we zijn met 7 dacht ik, dan hebben we er nog maar een paar over je kan dan ook een duo doen dat is misschien wat makkelijker.


    Dat is inderdaad ook waar.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    We kunnen de ideeën ook combineren dat we allemaal in storybrooke zijn en we weten wie we zijn en dan komt iemand (of een duo) die alle krachten wil afpakken, dat lukt niet dus maken ze een vloek en met die vloek vergeet iedereen wie hij is en verliezen ze hun krachten

    lisa1zusvanEmma schreef:
    We kunnen de ideeën ook combineren dat we allemaal in storybrooke zijn en we weten wie we zijn en dan komt iemand (of een duo) die alle krachten wil afpakken, dat lukt niet dus maken ze een vloek en met die vloek vergeet iedereen wie hij is en verliezen ze hun krachten


    Klinkt goed, maar mijn rol Ellie is niet een sprookjesfiguur, vergeet ze dan ook dat ze Ellie is?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)

    Klinkt goed, maar mijn rol Ellie is niet een sprookjesfiguur, vergeet ze dan ook dat ze Ellie is?


    Misschien dat ze alle sprookjes Kent en dat zij dan iedereen probeert te redden?

    lisa1zusvanEmma schreef:
    (...)
    Dat kun je in het andere topic kijken, ik heb gekeken Jens Potter


    Oké, bedankt. Sorry, maar het was echt een domme vraag.

    Harry_Potter007 schreef:
    (...)

    Oké, bedankt. Sorry, maar het was echt een domme vraag.


    Maakt niet uit en kijk maar is op www.dommevragen.nl