• Ik heb al 1,5 jaar last van slaapproblemen. Mijn ouders hebben dit altijd afgeschoven op puberteit. Laatst zou er op school een voorlichtingsavond zijn over slaap(problemen) onder jongeren van 13-19. Deze ging niet door i.v.m te weinig animo, maar in de brief stond ook een zelftest en deze heb ik gedaan. Daaruit kwam dat waarschijnlijk toch een slaapprobleem had en ik kon me opgeven voor een slaapprogramma, ontwikkeld door drs. de Bruin, psycholoog en slaaponderzoeker.
    Na wat overleg met mijn ouders heb ik dit gedaan en ik moest enkele vragenlijsten invullen. Nog altijd vonden mijn ouders het eigenlijk onzin, omdat het dus gewoon door mijn leeftijd zou komen. Vandaag heb ik echter een intake gesprek gehad (om te zien of het programma wel bij me past) en nu is gebleken dat ik wel degelijk last heb van een slaapprobleem. Ik lijd aan insomnia.
    Volgens meneer de Bruin was ik een uitstekende kandidaat en ik kan niet zeggen hoe blij ik ben. Ik was zo zenuwachtig tijdens het gesprek, want als ik geen echt slaapprobleem zou hebben zou ik dus niet mee mogen doen aan het programma en zou ik waarschijnlijk nog een hele lange tijd slecht slapen. Nu wordt er dus eindelijk iets aan gedaan. Mijn ouders hebben zelfs uit zichzelf hun excuses aangeboden omdat ze er te te makkelijk over dachten.

    Hopelijk kan ik over een tijdje eindelijk weer slapen!
    *O*


    everything, in time

    Ooh, heel veel succes! Het is vreselijk om slecht of niet te kunnen slapen. :c Ik hoop dat er snel resultaten voor je komen.


    Your make-up is terrible

    Dankjewel!

    Ja, het is zeker vreselijk. Ook frustrerend op den duur, omdat ik wel degelijk moe ben alleen niet in slaap kan komen/niet doorslaap.


    everything, in time

    Assassin schreef:
    Ooh, heel veel succes! Het is vreselijk om slecht of niet te kunnen slapen. :c Ik hoop dat er snel resultaten voor je komen.


    •*• Lululu •*•

    Assassin schreef:
    Ooh, heel veel succes! Het is vreselijk om slecht of niet te kunnen slapen. :c Ik hoop dat er snel resultaten voor je komen.


    Pretty is just a pretty word.

    Heel veel succes! Ik hoop voor je dat je door die therapie de hele nacht door kan dromen :)


    It's never gonna happen, Guys.

    Succes. c:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Fijn ook dat je nu eindelijk begrip krijgt van je ouders!

    Assassin schreef:
    Ooh, heel veel succes! Het is vreselijk om slecht of niet te kunnen slapen. :c Ik hoop dat er snel resultaten voor je komen.

    Ook heel fijn dat je ouders sorry hebben gezegd. Het lijkt me echt een hele opluchting *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dank jullie wel!

    Het is zeker een opluchting, Mitchell. Ik voelde me echt een irritante dochter zo van 'ik wil problemen hebben', zeg maar. Bovendien vond alles natuurlijk 's avonds/'s nachts plaats, dus had ik geen bewijs en ik had regelmatig ruzie met mijn ouders omdat ze me lui noemden, terwijl ik dus echt eerlijk waar doodmoe was.


    everything, in time

    Nawh. Ik ben blij voor je *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Noyade schreef:
    Dank jullie wel!

    Het is zeker een opluchting, Mitchell. Ik voelde me echt een irritante dochter zo van 'ik wil problemen hebben', zeg maar. Bovendien vond alles natuurlijk 's avonds/'s nachts plaats, dus had ik geen bewijs en ik had regelmatig ruzie met mijn ouders omdat ze me lui noemden, terwijl ik dus echt eerlijk waar doodmoe was.

    Hmhm, ik snap dat dat heel vervelend is. Nou hopelijk kunnen ze goed helpen en kom je er van af :Y) Ik wens je het tenminste toe.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben blij voor je, gelukkig dat je er nu bij geholpen word! c:


    You are beautiful, you are love.

    Oromis schreef:
    (...)
    Hmhm, ik snap dat dat heel vervelend is. Nou hopelijk kunnen ze goed helpen en kom je er van af :Y) Ik wens je het tenminste toe.


    N'awh, dat vind ik echt heel lief van je. Dankje! ^^


    everything, in time

    Het is heel, heel erg belangrijk om goed te slapen. Ik heb zelf van dichtbij een levensbedreigende situatie mogen meemaken met iemand die me dierbaar is, dat ten gevolge van een langdurige en behoorlijk erge vorm van slapeloosheid. Daarom mag dit NOOIT als onzin afgedaan worden of op welke manier dan ook gebagatelliseerd worden.
    Anyway, ik hoop echt dat hij wat voor je kan betekenen, 'cause I've seen how serious this shit can get.
    Beterschap :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Fijn dat je nu wel inelkgeval weet wat het is en dat er gewerkt aan gaat worden, maar minder fijn dat je insomnia hebt haha. In elk geval, succes! (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind