• RPG | St. Trinian's | Rollentopic


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    Geen. Wel 2 afdelingen namelijk jongens en meisjes.
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Savannah Rose Montoya - Malino
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Chavs
    Alicia Coco Adams - xSunshineee
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    LouLou Lynsi - nachtkat
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Emo's
    Samantha Maria Lisa Collins - 5Boys1Dream
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Damon Tyler Campbell - Malino
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    George Kensington - Firebolt
    First Years
    Nathaniel Jayden Desouris - Malino
    Red Roxas Withniss - miekeBxx
    Nieuwelingen
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 20:52 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:


    Hoe moet ik dat met mijn foto's doen ;p
    Ze komen namelijk van weheartit en ik snap er niks van dat hij ze niet toont


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Volledige naam :Samantha Maria Lisa Collins
    Bijnaam : Sam, Sammie vooral Sam
    Leeftijd:16 jaar
    Groep : Emo's
    Geslacht : Vrouw
    Uniform : Klik
    Innerlijk : Als je haar voor het eerst ontmoet zal je meteen denken dat ze depressief is. Dat is ze ook wel maar ze kan ook onwijs vrolijk en spontaan zijn. Ze is nogal fel en bot. Ze kan heel gemeen zijn en vertrouwt mensen niet heel snel.de rest merk je wel in topic anders houd ik me er niet aan
    Uiterlijk :


    Ze is klein maar 1.58. Haar haren verft ze om de 3 weken.
    Geschiedenis Ze werd nogal veel gepest op de basisschool, ze werd steeds onzekerder en dat werd erger toen ze naar de middelbare ging, daar ging het pesten verder. Ze begon met snijden. Ze begon met kleding stijl ook te veranderen en haar gedrag werd ook steeds brutaler. Haar ouders werden het zat en stuurde haar weg.


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    miekeBxx schreef:
    (...)

    Hoe moet ik dat met mijn foto's doen ;p
    Ze komen namelijk van weheartit en ik snap er niks van dat hij ze niet toont


    Je moet niet de url van weheartit nemen, je moet rechts klikken en dan op "url van deze foto kopiëren" of zo, ik zit op Firefox, dan is het "afbeeldingslocatie kopiëren." xd


    help

    met url? Gewoon ... en dan weer [/ url]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    You know what, ik doe mee. Mag ik een Posh Totty? Ik vul haar morgen in. xd


    help

    oki


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Annabeth schreef:
    (...)

    Je moet niet de url van weheartit nemen, je moet rechts klikken en dan op "url van deze foto kopiëren" of zo, ik zit op Firefox, dan is het "afbeeldingslocatie kopiëren." xd



    Thankss


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    miekeBxx schreef:
    (...)


    Thankss


    No ploblem. (:


    help

    Ik doe het even zo xd


    Volledige naam: Red Roxas Withniss
    Bijnaam : Ree, Rox of Roxas
    Leeftijd: 14
    Groep : First Years (maar ziet er wel een beetje ouder uit)
    Geslacht : Man
    Uniform : http://www.polyvore.com/cgi/set?id=64251247&.locale=nl (hij heeft zijn blouse nóóit helemaal tot boven open maar altijd twee knoopjes open)
    Innerlijk : Erg betrouwbaar en geeft toch wel een beetje om school, maar durft dat niet te uiten. Heeft wel humor en kan goed met mensen omgaan. Maakt niet of het jongens of meisjes zijn. Mensen die heel arrogant zijn kan hij niet altijd uitstaan.
    Uiterlijk : Blond haar, en draagt redelijk vaak caps.
    http://weheartit.com/entry/38206149/via/glitteryheart (de rechter)
    http://weheartit.com/entry/38205339/via/Louisisasexgod

    Geschiedenis : Op school werd hij altijd heel erg buitengesloten en vernederd. Hij kreeg zijn zelfvertrouwen terug maar dat hielp uiteindelijk niks. Zijn ouders waren bang dat hij iets ernstigs ging proberen dus wilden hem naar de Sint Tirians sturen op zijn 13e, maar hij wilde dat niet. Red liep weg en zorgde voor veel problemen. Zijn ouders stuurden hem naar de school. Net voor hij daar heen ging had zijn zus nog verteld dat hij geadopteerd was waardoor hij zijn ouders nooit meer wilde zien. Alleen met zijn zus wil hij nog contact houden.

    Is het goed zo?

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 21:29 ]


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    nevermind. xd

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 21:27 ]


    Hi. This makes no sence.

    [allebei goed :)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [allebei goed :)]


    Yeahh wanneer beginnen we eigenlijk?


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    [dinsdag gok ik, alle rollen moeten ingevuld zijn, anders is het niet eerlijk voor diegene]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Volledige naam : Damon Tyler Campbell
    Bijnaam : Demon
    Leeftijd: 16
    Groep : Emo's
    Geslacht :[/b Mannelijk
    Uniform : Zwarte blazer met een wit shirt. Zwarte broek met kettingen en zwarte schoenen. Ook heeft hij een ketting met een zilver kruis om.
    Innerlijk : Damon is meestal druk, maar dan ook echt héél druk. Hij rent in het rond, schreeuwt en lacht. Maar dat kan opeens omslaan naar een hele serieuze, sadistische Damon. Maar dat gebeurt niet heel vaak. Hij is niet heel slim.
    Uiterlijk:


    Zwart haar, fel groene ogen, snake bites, hij is best klein, maar 1.73.
    Geschiedenis: Wat niemand verwacht van hem is dat hij in drugs dealde. Hij verdiende makkelijk duizenden per week, en zijn ouders hadden het niet eens door. Tot hij werd gearresteerd. Zijn ouders waren zo kwaad, vooral omdat hij het al zo lang deed. En ze stuurde hem hier heen..

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 21:51 ]


    El Diablo.

    LostMagic schreef:
    [dinsdag gok ik, alle rollen moeten ingevuld zijn, anders is het niet eerlijk voor diegene]


    Okayy ik heb er zin in :D Zet je dan in dit forum in link?


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)