• Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.



    Alweer, een nieuwe talentenjacht op TV. Een cliché zal je denken, maar dit is anders. Een groep jongvolwassenen tussen de 18 en 24 zitten opgesloten in één huis. Ze hebben samen allemaal 1 doel; Doorbreken met een bepaald talent. Elk talent verschilt, van acteren tot interieur designen. Van muziek tot mime-speler, alles is mogelijk. Klinkt leuk he? Met z'n alle, gezellig, proberen je dromen waar te maken, maar dat is niet voor iedereen zo. De concurrentie is erg hoog en de kans om te slagen is zeer klein. Elke week krijgen de bewoners van het huis een opdracht om daarmee hun kans op winnen te vergroten. Ondanks de vele ruzies ontstaan er ook mooie dingen in het huis. Nieuwe vriendschappen worden gesloten, mensen leren van elkaar. Maar de spanning tussen de bewoners blijft hoog, wetend dat er maar een winnen zal.

    De bewoners krijgen elke week een opdracht en dan krijgen ze daar punten voor. Er word dus niemand uit de competitie gegooid maar het gaat dus allemaal om punten. Wie op het laatst de meeste punten heeft wint.


    Regels:
    - 16+ Is altijd toegestaan ( vechten, seks, schelden etc. )
    - Zorg ervoor dat je een leuk, origineel karakter hebt. Geen Mary Sues en/of Drama Queens!
    - Geen One liners
    - Niet teveel offtopic
    - Niet te snel stoppen a.u.b
    - Alleen je eigen chars sturen/spelen
    - Have fun (:

    Wil je meedoen? Vul dan dit in:
    Naam:
    Eventuele Bijnaam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:

    MEISJESCHARS ZOVER:-
    - Sarah (by Tania )
    - Camille (by lLizor )
    -Caitlynn (by rememberyoux )
    -Gwen (by harryslove )
    - Jessica (by mallory )
    -Melinda (by bluehope )
    -Jaymina (by curlies )
    -Felicia (by depay )


    JONGENSCHARS ZOVER:-
    - Host: Eric (by Tania )
    - Damian (by Tania )
    -David (by memoria )
    -Chris (by bluehope )
    - Alex (by Tania )
    - Dan (by bluehope )
    - Jay (by MissClove )
    - Maximillian(by Munther )
    - Matthew (by Mallory )


    KAMERINDELING (2 persoon per kamer, jongen en meisje mag bij mekaar.)
    - Eric
    - Jessica & David
    - Alex & Camille
    - Damian & Melinda
    - Caitlynn & Chris
    - Gwen & Dan
    - Sarah & Matthew
    - Felicia & Jay
    - Max & Jaymina


    Hi. This makes no sence.

    Felicia Kiara Mancini
    'Niks. Meneertje de ober moest weer even de pervert uithangen.' zei hij nogal boos en ik keek hem onbegrijpend aan. We begonnen met eten en hadden verder geen last meer van de ober. 'En, denk je dat de andere al bezopen zijn?' vroeg hij grijnzend. Ik nam nog een laatste hap van mijn pizza en schoof ook mijn pizza van me af. Ik haalde mijn schouders op. 'Geen idee. Zo goed ken ik ze nog niet.' zei ik glimlachend terug en ik dronk mijn Ice Tea op.
    De ober kwam weer terug en pakte de borden op, en toen pas zag ik waar Matt het over had. De ober liep zo mijn jurkje in te gluren en ik keek hem beledigd aan. Zijn wangen kleurde rood toen hij zag dat ik hem betrapt had en hij haastte zich naar de keuken.
    'Daar had je het dus over..' zei ik zachtjes en beschaamd tegen Matthew.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Damian
    '' maar weetje wat het is.'' zei ik toen ze zei dat ze niet perfect was omdat ze imperfect was. '' Mensen denken dat je pas perfect bent als je perfect bent.'' ik wist dat het niet logisch klonk dus ik hoopte dat ze me zou snappen. '' Maar ik vind juist dat imperfectie perfect is. Mensen horen niet perfect te zijn. Het perfecte lichaam te hebben, perfecte innerlijk, geen depressies, geen trauma's, geen littekens of andere dingen. Die onevenheden vind ik juist perfect. Ik denk dat je zo omschrijft wat ik aantrekkelijk vind, imperfectie.'' Ik hield mijn schouders op en glimlachtte. '' Je tattoo's zijn super..'' Zei ik zachtjes.


    Hi. This makes no sence.

    Sarah
    oh ik hield hier zoveel van, dit was echt mijn ding. '' Weetje, iedereen ziet mij altijd als het R&B meisje weetjewel. maar DIT is wat ik in het weekend doe!'' schreeuwde ik boven de muziek uit. Ik keek naar de band. Toen ik de drummer zag begon ik te lachen, ik kende hem. Ik zwaaide naar hem en toen hij mij zag seinde hij dat ik naar hem toe moest komen. '' Wacht even..'' Zei ik tegen Max. Ik klom nonchalant het podium op en liep naar Jake, de drummer dus. TOen het lied was afgelopen begon de zanger met een praatje. Snel praatte ik bij met Jake. Toen ze weer wouden gaan spelen rende ik terug, deed ik mijn hakken uit die ik vervolgens op het podium liet staan, en sprong ik van het podium af. '' ben ik weer.''


    Hi. This makes no sence.

    Matthew
    Ze keek me onbegrijpend aan.' Geen idee, daar ken ik ze nog niet genoeg voor' antwoorde zij op mijn vraag. Ze nam nog een laatste hap van de overheerlijke pizza, waarna ze netzoals ik achteruit leunde en haar drankje opdronk. De ober kwam na vijf minuten ook weer aanlopen, ruimde onze borden op. Ik zag zijn blik weer naar haar borsten gaan en deze keer zag Felicia het ook. Ze keek hem beledigend aan terwijl de wanken van de ober langzaam rood kleurden. Ik grinnikde zachtjes terwijl ik mijn portemonnee pakte.'De rekening, graag' vroeg ik. Ik legde wat geld neer, dat moest wel genoeg zijn en wachtte op mijn wisselgeld.' Zulen we gaan?' vroeg ik vrolijk


    •*• Lululu •*•

    Melinda
    Ik probeerde hem te volgen, wat aardig goed lukt. "Ik ben perfect omdat ik imperfect ben. sounds legit." Perfectie wasiets raars, iets onbegrijpelijks, iets wat eigenlijk niet tebeschrijven was. Maar hij beschreef het 'perfect'. Zo wel in woorden als in gewoon. Hij was ook perfect, of imperfect, wat weer perfect was. "Ik denk dat ik je leuk vind." Zei ik zonder echt na te denken. Ik was dronken, ik wist niet goed wat k zei, maar ik meende het. Al zou ik het mij morgen niet meer herinneren, ik hoopte ergens wel dat hij dat deed.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia Kiara Mancini
    Ik hoorde hoe Matthew grinnikte en om de rekening vroeg. Ik pakte mijn portemonnee al om mee te betalen, maar toen had Matthew al betaald.
    'Zullen we gaan?' vroeg hij vrolijk.
    Ik knikte en pakte expres zijn hand vast om hand in hand het restaurant uit te lopen. Ik hoopte dat de ober het gezien had. Hij dacht zeker dat hij de hele avond stiekem kon gaan zitten gluren naar mijn borsten. Nou nee dus, als ik ergens een hekel aan had dan was het daaraan. Toen we bijna het restaurant uit waren keek ik nogmaals achterom naar de ober en ik zag hoe hij me woedend terug aan keek.
    Lachend liep ik het restaurant uit. 'Wat een viezerik zeg.' zei ik tegen Matthew. Pas toen merkte ik dat ik zijn hand nog vast had, en ik voelde hoe mijn wangen rood kleurde. Toch besloot ik om zijn hand niet los te laten, het voelde gewoon goed, en hij mocht best weten dat ik hem wel zag zitten toch?..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Damian
    Ik was blij dat het leek alsof ze mij snapte. Toen ze zei dat ze mij wel leuk vond glimlachtte ik. '' Komt dat even goed uit, ik vind jou ook leuk. '' Ik was minder dronken dan Mel maar ik was ook te ver gegaan voor mijn doen. Ookal was ik dronken of whatever, mijn woorden waren de waarheid. Ik vond haar ook gewoon superleuk, dat kon ik moeilijk herkennen.


    Hi. This makes no sence.

    Max

    Sarah was al terug en ik keek haar verbaasd aan "ken je die?" Ze zei dat ze hem inderdaad kende. "Ik had inderdaad niet verwacht dat dit jouw wereld zou zijn, maar om eerlijk te zijn past het jou wel" vertelde ik met een brede smile.


    Allting handlar om relativitet

    -

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:28 ]


    Hi. This makes no sence.

    sarah
    “tjah. als ik maar kan feesten“ zei ik lachend. ik pakte max‘s hand en begon te dansen. “kom op max. laat je gaan. voel de muziek“ ik danste en zong mee met het lied. ik hield hier zoveel van.


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    Ik bloosde even en zuchtte. "Het gaat zoveel makkelijker na twee drankjes, of drie, of vier... Je begrijpt mij volgens mij wel." Zei ik en haalde mijn hand door mijn haar. Het klonk allemaal zo echt, zo geweldig. Ik vond hem leuk, hij mij, maar zou het morgen ochtend nog steeds zozijn. Ik wist het niet. "So what now?" Begon ik. "Wijs doen en gan slapen? Or kiss en hopen dat we het morgenochend nog weten?" Het waseen simpele vraag, maar ik wist eerlijkgezgd het antwoord niet.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Damian
    '' nee, niet slapen.'' Antwoorde ik droog. '' Slapen is zo saai. Dit is veel gezelliger.'' Ik glimlachtte en keek naar Mel. '' Het is veel te gezellig met jou om te gaan slapen. En sowieso, ik ben totaal niet moe.'' Ik hield wat van haar blauwe haar uit haar gezicht en keek haar aan. Ze had wel een punt, wat nu? Wat moest er nu gebeuren? Ik beet op mijn lip en keek haar aan. '' Waar denk je aan?'' vroeg ik haar toen.


    Hi. This makes no sence.

    Max

    Ik danste mee maar ik vond niet echt de juiste manier hoe ik op dit soort muziek moest dansen. Sarah keek me aan alsof ik aan het klungelen was, oke dat was ik eigenlijk ook, maar toch. "Ik ga even naar de wc" zei ik gauw om me uit de voeten te maken.


    Allting handlar om relativitet

    Melinda.
    "Play-fight, Late night conversations, planning a whole future, doing something stupid, alles is mogelijk. De wereld is momenteel van ons. Hoe ik deze wedstrijd inhemels naam ooit nog van jou wil gaan winnen. Wegrennen''" Zei ik en liet me naast hem op het bed vallen.zijn buikzat lekkerder dan dat het bed lag, maar ik was te lui om weer overeind te komen. "En jou." Zei ik er nog achteraan. "Wat wil je doen?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Damian
    '' hmm.. wat ik wil doen.. '' Ik dacht na, het maakte me niets uit. Ik keek naar Mel. '' Wat wil jij? Ik wil wat jij wilt, beter gezegd; ik doe wat jij wilt. Zeg het maar.'' Ik rekte me uit kneep vervolgens mijn kussen fijn. Toen ik weer een beetje chill lag zuchtte ik. ''Dus, zeg het maar, wat wilt deze vliegende blauwe teddybeer doen?''

    Sarah
    Toen Max zei dat hij even naar de wc ging knikte ik en danste ik enthousiast door. Ik wachtte tot Max terugkwam en besloot om even wat te drinken te halen. Toen ik terugkwam zette ik het drankje voor me neer op het podium en danste ik weer verder.


    Hi. This makes no sence.