• Voor een personage ben ik op zoek gegaan naar roodharige modellen en tijdens mijn zoektocht kwam ik deze foto tegen op een site. Maar helaas stond haar naam er niet bij en ik weet dus niet zeker of het een model is.

    Want zij is hoe ik ongeveer mijn personage voorstel, vandaar dus.

    Maar als iemand weet wie dit is, willen jullie mij dan vertellen wie dit is?


    Physics is awesome

    Het is geen bekend persoon, gewoon iemand die eenmalig model heeft gestaan voor (waarschijnlijk) haar haarkleur. Ik denk dat het dus vrijwel onmogelijk is om haar naam te vinden.


    everything, in time

    Noyade schreef:
    Het is geen bekend persoon, gewoon iemand die eenmalig model heeft gestaan voor (waarschijnlijk) haar haarkleur. Ik denk dat het dus vrijwel onmogelijk is om haar naam te vinden.


    Dat is balen. Maar ik geef het nog niet op.


    Physics is awesome

    Ze heeft wat weg van Karen Gillan, dus je zou haar ook kunnen gebruiken? Maar nee, weet niet wie het is.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Lane schreef:
    Ze heeft wat weg van Karen Gillan, dus je zou haar ook kunnen gebruiken? Maar nee, weet niet wie het is.


    Inderdaad, ze lijken wel op elkaar. Dankjewel voor de tip!


    Physics is awesome

    Noyade schreef:
    Het is geen bekend persoon, gewoon iemand die eenmalig model heeft gestaan voor (waarschijnlijk) haar haarkleur. Ik denk dat het dus vrijwel onmogelijk is om haar naam te vinden.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ebba Zingmark. :Y) (yeey google)


    You are beautiful, you are love.

    Warpaint schreef:
    Ebba Zingmark. :Y) (yeey google)


    Hoe heb je haar gevonden dan? Ik bedoel, wat heb je in getypt bij google.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Hoe heb je haar gevonden dan? Ik bedoel, wat heb je in getypt bij google.


    Van Mitchell geleerd. Zorg dat je een tabblad van google open hebt dan klik je op die foto en versleep je hem in de google zoekbalk. Dan enter en dan klik je op 'op afbeelding zoeken'.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 17:00 ]


    You are beautiful, you are love.

    Warpaint schreef:
    (...)

    Van Mitchell geleerd. Zorg dat je een tabblad van google open hebt dan klik je op die foto en versleep je hem in de google zoekbalk. Dan enter en dan klik je op 'op afbeelding zoeken'.


    Whut? o.o
    Ik zoek ook altijd op afbeeldingen zoals jij nu vertelt, maar ik kreeg nergens een naam. o.o Stomme Google.


    everything, in time

    Warpaint schreef:
    (...)

    Van Mitchell geleerd. Zorg dat je een tabblad van google open hebt dan klik je op die foto en versleep je hem in de google zoekbalk. Dan enter en dan klik je op 'op afbeelding zoeken'.


    Nou, ik heb ook geprobeerd maar ik doe vast iets fout want hij doet een beetje raar. Kreeg jij ook allemaal sites?


    Physics is awesome

    Noyade schreef:
    (...)

    Whut? o.o
    Ik zoek ook altijd op afbeeldingen zoals jij nu vertelt, maar ik kreeg nergens een naam. o.o Stomme Google.

    Ik heb een van de links geklikt en kwam op een site, toen klikte ik op een plaatje waar ze op leek en toen kwam ik op pagina waar groot in beeld die naam stond, so. ;P
    Maar ze is niet 'wikipedia' bekend ofzo, gewoon een of ander model, I guess.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 17:09 ]


    You are beautiful, you are love.

    Je kopieërd de url van de afbeelding. Gaat naar google, plakt daar de url. Doet google zoek > klik op afbeeldingen zoek aan.
    En dan zie meestal een naam of meer vergelijkbare foto's staan ;)
    A la voila

    OrdinaryGirl schreef:
    Je kopieërd de url van de afbeelding. Gaat naar google, plakt daar de url. Doet google zoek > klik op afbeeldingen zoek aan.
    En dan zie meestal een naam of meer vergelijkbare foto's staan ;)
    A la voila


    Ik krijg voornamelijk nu Russische sites en die kreeg ik toen ik het eerder probeerde niet.


    Physics is awesome