• wij mogen op schoolniet meer:



    meide:

    - Geen korte rokjes meer dragen

    - geen schirts die te laag sijn... dus gwn egt net oner je hals is eht maximum

    - geen naveltruitjes meer

    - onderbroek mag eit meer gesien worden



    jongen:



    - je mag onderbroek neit meer kunnen sien.







    Kimberley flipte helemaal omdat sij: ALLEEN maar van die truitjes heeft. en de rede van dese nieuwe regels?:



    omdta wij een viese pedofiel op school hebbe. mnr. olthe hoff krijgt een stijve als i meisjes siet met een vand ese opgenoemde dingen. dus mag eht neit meer en dat vinde wij egt dom.

    WIJ HEBBEN NIET EENS LES VAN HEM!!!


    Xxx michelle

    p.s die leraar is ovr de 50


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    OMFG..
    IEL
    DAN ONTSLAAN SE DIE GAST TOG ..omfg


    We can only learn to love by loving.

    ik wij net zeggen onslaan die handel,,
    als een leraar bij ons dat heefr wordt ie binnen een uur ontslagen


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    :O Bij ons op school zou zoiets nooit lukkuh. Alle jongens lopen er net zo bij als Tom K. alleen hun hebben niet zo'n lang shirt aan en daar zie je ook hun hele onderbroek xD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Iel. ;s
    Ik zou fucking nooit meer naar school gaan dan enzo.

    OMFG..
    IEL
    DAN ONTSLAAN SE DIE GAST TOG ..omfg


    AMEN ^^_O_

    Iehl o.o
    Ik zou dan van school veranderen. Ze hebben het recht niet zulke dingen te verbieden vanwege één leraar.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Iel. ;s
    Ik zou fucking nooit meer naar school gaan dan enzo.
    Echt he!

    maar ik wil neit van school veranderen dna meot ik anar ut linde en ik ehb rusiej met heel de school en die fucking school bestaat uit 1200 kindere:O en mijn vriende gaan daar oowk neit heen. ik wil neit bij se weg. amar we sijn evt boos dat dat evrbied word omdat die fucking eikel daar een stijve van krijgt,, :O


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Iehl o.o
    Ik zou dan van school veranderen. Ze hebben het recht niet zulke dingen te verbieden vanwege één leraar.
    Ik zit bij jou op school ja, maar wij mogen elkaar ook niet meer knuffelen en onze mentor zei zo tegen een meisje uit mijn klas dat ze die kleren niet meer aan mogt ofzo?
    OT; gewoon ontslaan? :'d


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Djjeeezes, zoo overdreven :P Ontslaat die gast dan toch gewoon! :]


    007

    jaah vond ik ook,, maar dat doen se neit,, onse "homo"leeraar(hij is egt home) heeft er voor gesort dat verbode werd,, een vriend van hem dnek ik


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Ik zeg het niet snel, maar voor dit geval maak ik een uitzondering:

    STAKEN


    No growth of the heart is ever a waste

    MIJN DIRECTEUR IS EEN PEDO
    trouwens wij mogen da ook ni, alleen zagen ze wel niet over dat je die onderbroek ziet


    Fanta rules

    Als de hele school aso word, en ook iedereen zou ik wel regels instellen, maar om 1 leeraar?! [/spastische beweging met oog]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nutteloos... je kan alleen maar minirokjes kopen en veel V-hals shirtjes kopen. die zijn IN en je kan dus geen andere shirts kopen.
    En ontsla zo'n persoon gwn =,=