• wij mogen op schoolniet meer:



    meide:

    - Geen korte rokjes meer dragen

    - geen schirts die te laag sijn... dus gwn egt net oner je hals is eht maximum

    - geen naveltruitjes meer

    - onderbroek mag eit meer gesien worden



    jongen:



    - je mag onderbroek neit meer kunnen sien.







    Kimberley flipte helemaal omdat sij: ALLEEN maar van die truitjes heeft. en de rede van dese nieuwe regels?:



    omdta wij een viese pedofiel op school hebbe. mnr. olthe hoff krijgt een stijve als i meisjes siet met een vand ese opgenoemde dingen. dus mag eht neit meer en dat vinde wij egt dom.

    WIJ HEBBEN NIET EENS LES VAN HEM!!!


    Xxx michelle

    p.s die leraar is ovr de 50


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    WTF, Ik heb mijn broeken gewoon op halverwegen, en ik ga dood als ik dat niet mag,
    Dát zit niet xD


    Hey love.

    huhu


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Omfg, moeten ze hem maar ontslaan.


    I live for the applause, you will die for it.

    jaah maar ise doen eht neit en ik wee tneit wrm:S:S de directeur keek er neit naar ookal hadde we die regel al wel. dus eht was eigelijk geen regel maar onze leeraar,, meneer spanhaak heeft het nu blijkbaar verboden,, en dan meot je als je eht hebt naar huis en andere kleding aan doen en wee terug komen en doe je dat niet? nou dan word het gesien als spijbelen


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Sorry hoor, maar als de directeur er niks ergs aan vind dat jullie kleding dragen die je leuk vindt, dan is er niks ergs aan. Een directeur hoort die regels goed te keuren en anders je afdelingshoofd, maar een leraar kan dat niet verzinnen.

    nee weet ik,, Maar de directeur die keek er eerst enti naar maar die leeraar heeft ehm so ver gekregen dat die regels WEL sijn ingegaan:O


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Omg, niet normaal gewoon.

    x


    ok

    ik werd er vet boos om:S

    [ ik is kimmy ]
    ik ben zegmaar hiphop/skater/eigestyle
    heb alleen broeke die op me heupe zitte en tanktopjes met vet korte vestjes=.='
    en koltruie voor als ik egt ziek ben

    en alleen omdat er een dikke pedo van 60 een stijve krijgt an een 4e jaars met string en minirokje moge wij die klere niet meer aan:@

    meot ik zeker nog nieuwe klere kope ook..
    nou dikke schijt aan hun
    en doe ik het wel aan word ik naar huis gestuurd.
    als ze dat flikke zweer ik jullie hierbij dat ik egt nooit meer naar die tering school ga tenzij me ma me internet afpakt(A)

    gegroet kimmsyXD


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    hmpf n_n
    Op wat slaagt dat nou weer? Dan ontslagen ze die leerkrachten toch ^^
    Ach, wij mogen enkel een rok aandoen als hij even lang is als je je armen gestrekt tegen je benen houdt [hmpf, wat een uitleg ^^]
    We mogen geen spaghettibandjes meer en geeen blote buik.
    Eigenlijk heb ik dat nooit gemogen op die kutschool ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    bij ons word het nu pas ingevoerd:S
    door mijn gay mentorXD sorry heb niks tegen gays alleen tegen hem(A)XD
    hij is egt DIKKE [ letterlijk dikke ] klootzak!
    en wil hij ff ingaanvoere dat wij niet meer moge drage wat we willee!!
    hadde ze dat maar vanaf het begin moete doen en niet halverwege het shcooljaar..
    maar dan had ik het nog nie gedaanXD

    xx kimmsy


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Whaha moeten ze bij ons eens probere.. soms trekken de jongens de onderbroek tot hun buiknavel op xD [voor de lol]
    Ik wou net zeggen.. die word zo ontslagen die handel. Bij ons werd al een leraar ontslagen omdat hij iets opnam voor een paar andere leerlingen.. ik weet ook niet meer wat XD dusja.. Die worde lekker gestraft wij niet [a]


    Because Nobody Love's

    bij ons zijn het zulke zijkleiers die ontslaan niemand=.=' en dan kome ze leraare tekort
    want we hebbe kleine shcool:S


    kimsy


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    okee,, aleen bij ons ehbbe we dat nue rg eerst dsag de school er nog normaal uit nu is het leterlijk een GEVANGENIS . er sitte nog net geen tralies voor de ramen.


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    nee maar wel staal en bende voor de mure=.='

    kimsy


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    jahh,, maar ik denk hea dat eht no erger word kismy want volgend ajar meote wij dese lesroosters ook amar vob word vervangen en dan krijgen we nog eens EXTRA huiswerk,, dan gwn selfde hoeveelheid les. maar ook nog huiswerk extra:O nog anger school:o se fucken ma op hoa


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.