• Hallo,

    Ik ben een meisje(16 jaar). Weet iemand hoeveel het kost bij de gemiddelde kapper om mijn hoofd half kaal te laten scheren, dus dat er nog een donsje haar op mijn huid zit?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    dream on

    Vraag aan iemand een tondeuse. Vraag iemand het af te doen. Gratis!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Volgens mij even veel als een gewone knipbeurt voor mensen van 16 jaar.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 19:16 ]


    From these ashes, I will rise

    Vraag het aan de kapper waar je het liefste naartoe wilt gaan? De prijzen zullen altijd verschillen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Waarom zou je dat in hemelsnaam bij de kapper laten doen? Geldverspilling :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Waarom zou je dat in hemelsnaam bij de kapper laten doen? Geldverspilling :'D


    Niemand in mijn omgeving wil het doen :(
    Ik heb het ze gevraagd, maar ze weigeren simpelweg. Dus ik heb niet echt een keus. En ik ben bang dat ik het zelf verkeerd doe (als dat mogelijk is).

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 19:40 ]


    dream on

    Resfeber schreef:
    (...)

    Niemand in mijn omgeving wil het doen :(
    Ik heb het ze gevraagd, maar ze weigeren simpelweg. Dus ik heb niet echt een keus. En ik ben bang dat ik het zelf verkeerd doe (als dat mogelijk is).
    Ah okay. Dan snap ik het wel. Nou ja, ze zouden er niet heel veel voor moeten vragen. Ik bedoel, het is met een tondeuse over iemands hoofd gaan, dat is niet erg moeilijk (cat)

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 19:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    hangt van de kapper af, ik ben zelf kapster
    Ik woon in belgië, dus ik weet niet hoe het in nederland zit.
    maar hier kan je, afhankelijk van het kapsalon, op een minimum van 15€ rekenen, misschien 20€ voor een gemiddeld salon. (Hoewel er altijd wel zijn die extreem duur zijn, maar daar zou ik me niet aan verwachten)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Waarom wil je het in hemelsnaam doen?


    -

    15 euro om je hoofd kaal te laten scheren? Voor 12,50 laat ik mijn haar in model knippen en wordt het voor me gewassen. De logica is in mijn ogen ver te zoeken :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    lol voor 8,50 euro word mijn haar geknipt, in model gewassen en dat is gewoon thuis. Zoek eens een thuiskapster, die zijn vaak goedkoper


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    DarkSavior schreef:
    15 euro om je hoofd kaal te laten scheren? Voor 12,50 laat ik mijn haar in model knippen en wordt het voor me gewassen. De logica is in mijn ogen ver te zoeken :'D


    Haha dan moet je me die kapper toch eens aanwijzen :p
    Ik zeg het maar ongeveer, er zijn altijd uitzonderingen.
    Iedere kapper kiest voor zichzelf hoe hij/zij zijn prijzen vaststelt.
    In het salon waar ik werk (in Oost-Vlaanderen/België) kost het voor heren om hun haren te laten afscheren en wassen zo'n 18€
    Maar er zijn altijd goedkopere en duurdere kappers, het is maar waar je het gaat zoeken.
    Ik zou gewoon zelf eens een salon binnen stappen om het na te vragen...


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    DarkSavior schreef:
    15 euro om je hoofd kaal te laten scheren? Voor 12,50 laat ik mijn haar in model knippen en wordt het voor me gewassen. De logica is in mijn ogen ver te zoeken :'D


    Dat heb ik dus ook. :')
    Bij mijn kapper komt mijn broer er vanaf met minder dan tien euro.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    I'm omw, kapper iris komt je redden.


    Firm believer of all that is magic

    Waarom wil je dit eigenlijk doen, als ik vragen mag? :')


    Take me to wonderland

    Mag ik vragen waarom je je hoofd kaal wilt laten scheren?