• Hee =[
    Ik heb dus,, weer iets kuts! =[

    Ik had vorige week, problemen bij me vader,,
    En.. Dat heeft veel stres opgewerkt,, ik kan niet alles uitleggen. Dat lukt me niet, dat is gwn te veel.

    En.. ik ben nu ook nog eens.. EEN VET SPECIAL meisje kwijtgeraakt! Weet je hoe slecht dat uitkomt! En verschrikkelijk pijn doet? =[ Christus, het lijkt wel alsof iedereen me dood wenst. Ben ik nou echt een kutwijf, zoals dat word gezegt? Omdat ik haar niet op me profiel heb, is ze bang dat ik haar niet meer moet! Maar.. ze zit in me HART! En dat is veel belangrijker voor me, dan zo'n stom profiel! Toch?! Of zit ik gewoon fout?! =[
    Ik ben haar kwijt, en wie is de volgende? =[
    Alsjeblieft! =[ Ga me niet haten =[

    Ik haat me zelf al te erg,

    Ben ik nou echt een kutwijf? =[

    x



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: ABN van gemaakt )

    Neeeee
    meissie jij bent géén kutwijf!!!
    dat meisje die vriendin van je moet snappen dat je het niet makkelijk hebt met je vader enzo...
    en als dat profiel gebeuren voor haar zó belangrijk is en de rest haar minder interesseert ofzo dat is háár probleem. als zij boos is omdat je haar ff neit meer op je prof hebt staan is dat háár fout,,dat geeft geen recht om jou uit te schelden!! en als ze dat doet, dan is zij de gemene hier en jíj niet!!
    xoxo
    sterkte meiss(flower)


    Why don't you break my heart

    Neeeee
    meissie jij bent géén kutwijf!!!
    dat meisje die vriendin van je moet snappen dat je het niet makkelijk hebt met je vader enzo...
    en als dat profiel gebeuren voor haar zó belangrijk is en de rest haar minder interesseert ofzo dat is háár probleem. als zij boos is omdat je haar ff neit meer op je prof hebt staan is dat háár fout,,dat geeft geen recht om jou uit te schelden!! en als ze dat doet, dan is zij de gemene hier en jíj niet!!
    xoxo
    sterkte meiss(flower)


    Dankjeee Schat!
    echt waarr! (H)
    Maar, Ik praat al met haar, En volgens mij,Is het al weer goedd,! =]
    en echt bedankt.
    Love U ! <333

    Meeiiid<3
    Jij bent helemaal géén kutwyf! Weetje wie kutwyven zijn? Kijk dan maar is ff op mijn blog van 'Fake Friends,' bij relatie! Dat zij pas kutwyven! Niemand wenst je dood geloof me. Ik voel met je mee want ik ben ook een vetspeciaal meisje in m'n leven kwijtgeraakt! Maar lief, als je wil praten ^^ Ik ben er hier&op MSN voor jouw<3

    Strekte lieferd<3

    Meeiiid<3
    Jij bent helemaal géén kutwyf! Weetje wie kutwyven zijn? Kijk dan maar is ff op mijn blog van 'Fake Friends,' bij relatie! Dat zij pas kutwyven! Niemand wenst je dood geloof me. Ik voel met je mee want ik ben ook een vetspeciaal meisje in m'n leven kwijtgeraakt! Maar lief, als je wil praten ^^ Ik ben er hier&op MSN voor jouw<3

    Strekte lieferd<3


    Echtt bedankt schatt,! (H)

    Maar ik denk,Dat alles wel weer goedd komt,
    Alleen k zit gwn ff niet lekker,,Met me vader ensoow,Hij is net weg bij zijn vriendin,ze behandelde me pa als een hondje. en wou Mij en me broer bij me eigen vader weg.! Ik ben blij dat ze Opgesodemietertt Iss! :$ En echt bedankt! Love U.!

    (...)

    Dankjeee Schat!
    echt waarr! (H)
    Maar, Ik praat al met haar, En volgens mij,Is het al weer goedd,! =]
    en echt bedankt.
    Love U ! <333

    Iss goed lieffie<33
    Ahh fijn dat 't wat beter gaat:'D
    echtt zooveel sterkte met je pa ook nzoo(flower)
    blij dat dat stomme mens vn n vriendin vn je pa weg is:@
    xoxo(K)


    Why don't you break my heart

    (...)
    Iss goed lieffie<33
    Ahh fijn dat 't wat beter gaat:'D
    echtt zooveel sterkte met je pa ook nzoo(flower)
    blij dat dat stomme mens vn n vriendin vn je pa weg is:@
    xoxo(K)


    Bedankt,
    En ja, ik ben ook heel erg blij dat ze vertrokken is.
    Ze had het gewoon BIJNA voor elkaar gekregen om mij en me broer daar nooit meer te hebben. Ze had me vader echt helemaal in haar macht. Maar hij kon er niet meer tegen en heeft het gestopt. En daar kwam echt een mega grote ruzie door! Waar ik en me broer bij waren. Me broer was helemaal kwaad, en tjaa het was gewoon kut! =[
    Maar tis weer goed, alleen me pa heeft nog geldproblemen nu, en hij moet fietsen naar zijn werk, omdat ie nu zijn auto kwijt is. En zijn werk is nogal ver =[
    Ik vind het zo kut voor hem,
    Hij is al zoooooo vaak verneukt! =[

    Maar ja,
    Ik wil niet zielig doen ofzo, of medelijden.
    x'D

    x



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: ABN )

    NEEEE! Ik haat het (eerlijk!) als mensen zeggen van zichzelf dat ze kut zijn wnat iedereen is leuk op mijn eigen manier!


    What's wrong whit loving someone?

    NEEEE! Ik haat het (eerlijk!) als mensen zeggen van zichzelf dat ze kut zijn wnat iedereen is leuk op mijn eigen manier!



    Dan zal je mij ook haten? =[


    x

    (...)


    Dan zal je mij ook haten? =[


    x


    mij ook wel...

    zo af en toen heb ik zo'n depri bij wanneer ik mezelf best wel afkraak, meesteal niet hoor.

    maar ik ben het er wel mee eens dat iedereen leuk is op z'n eigen manier.


    Wie het laatst lacht, denkt net zo sloom als ik...

    Lievord(flower)<333

    Je bent niet kut ofzeuh..

    En het ligt niet aan jou..<33

    HouVanJou<333(flower)

    Xx

    Wow, wtf, meisie, jij zit echt in de knoop met jezelf =O En nee, natuurlijk is zo een profiel niet belangrijker dan je hart! Wat een onzin dat je vriendin daarom boos is! Ga is met haar praten en vertel haar dat je vriendschap met haar in je hart zit en niet MET EEN PROFIELNAAMPJE OP JOUW PROFIEL. Dat is echt onzin. Sterkte!


    Life is hard and then we die

    Verplaatsing naar Relatie. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Wow, wtf, meisie, jij zit echt in de knoop met jezelf =O En nee, natuurlijk is zo een profiel niet belangrijker dan je hart! Wat een onzin dat je vriendin daarom boos is! Ga is met haar praten en vertel haar dat je vriendschap met haar in je hart zit en niet MET EEN PROFIELNAAMPJE OP JOUW PROFIEL. Dat is echt onzin. Sterkte!



    dankjee!=]
    En ik ben blij,, Want het is alweer goedd! Gelukkig,Ik was echt bangg dat ik haar kwijt was! Ö

    xx En nog eens, Bedankt! (flower)

    Lievord(flower)<333

    Je bent niet kut ofzeuh..

    En het ligt niet aan jou..<33

    HouVanJou<333(flower)

    Xx


    aaah Schatjee ^^

    Bedankt.
    Lieff van je! <333

    x(H)

    natuurlijk ben je GEEN kutwijf, net zoals je zegt ze zit in je hart en dat is het belangrijkste!!! (K)



    (bericht aangepast door een moderator)


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!