• Ik zat al een lange tijd te worstelen met een story die ik hier online heb staan, omdat ik er graag mee verder wilde en aan de andere kant juist zin had om aan iets nieuws te beginnen. Nu heb ik de verhaallijn van die story en het nieuwe idee dat ik had samen laten smelten. Zo ben ik uitgekomen op een verhaal met softe fantasy, vechtscènes, een horror-randje en een donkere, victoriaanse sfeer die me heel erg aanspreekt. Ik doe mijn best om alles zo realistisch mogelijk over te laten komen en probeer oppervlakkige personages te vermijden.
    De samenvatting is hieronder te vinden. Ik moet hem nog wat bijschaven, maar vooruit.

    Als er aan het hof van vrouwe Lucremian, de machtigste dame van het rijk, een vreemdeling arriveert, staat het leven van de jonge Tarin op het punt om drastisch te veranderen. De onbekende laat haar een wapen vasthouden dat gevoelens bij haar losmaakt waarvan ze niet wist dat ze die had. Na het levensgevaarlijke object aan geraakt te hebben, wordt Tarin geteisterd door angstaanjagende nachtmerries.
    Vervolgens ontdekt ze dat zij de eer krijgt om zich als Negende Silhouet aan te sluiten bij de trouwste volgelingen van vrouwe Lucremian. Haar ontgroeningstaak is de eigenaar van het wapen dat haar hoofd op hol heeft laten slaan, opsporen. Doordat er onophoudelijk gruwelijke beelden op haar netvlies verschijnen en ze verwikkeld raakt in een web van gemengde gevoelens, durft ze ondanks haar strijdlust niet te hopen op een goed einde.


    Nou, ik ben dus vol enthousiasme begonnen aan dit verhaal en nu vraag ik me af of er hier mensen zijn die interesse hebben om het te lezen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik zou het graag lezen!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague