• Gegroet mede Q'ers,

    Ik ben bezig met een kunst(zinnig) project. met als thema 'helden'. Hierbij neem ik als inbreng; 'People who dare to be bold' (/ Mensen die gedruft zijn, dingen durven). Hierbij heb ik een boel mensen uit mijn school gefotografeerd met het idee deze na te tekenen. Maar het probleem is, ik loop een beetje vast, ik lig totaal niet meer op schema, het niveau waar ik op hoopte te zitten lukt niet, hierdoor ben ik een beetje teleurgesteld en totaal ongemotiveerd.
    De eerste tekening (nog niet helemaal af) ben al wel aan de volgende begonnen;


    (Degene zit op Q en het spijt me zeer als het niet goed vindt dat ik het op Quizlet zet:X)

    Ik heb nog andere ideeën, en als ik iets anders wil gaan doen, moet ik dat nu beslissing. Dus wat denken jullie, ander project of doorgaan?

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 0:34 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    People who*
    Verder echt een hele mooie tekening! Vooral die huid vind ik goed gedaan! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    People who*
    Verder echt een hele mooie tekening! Vooral die huid vind ik goed gedaan! ^^


    Awkward spelfout. ;)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Als eerste: Ik vind het echt een hele mooie tekening!
    En over je vraag: Ik weet het niet zo goed. Vind het een beetje zonde dat je hiermee stopt en denk dat je dan ook in tijdnoot komt of iets? Dus beter dat je hiermee doorgaat. Maarja, je moet het alsnog zelf weten wat jij het beste vind.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wow, zo mooi *-*. De neus staat voor mijn gevoel wat scheef boven de lippen, maar verder is ie echt geweldig. 't Zou dus wel zonde zijn er nu mee te stoppen... Is het voor kunstbende? Want daar waarderen ze het wel erg als je iets geks doet, ik weet niet of portretten het meest geschikt zijn. Tenzij je het voor elkaar krijgt om echt veel van dat soort portretten te maken, dat zou wel erg indrukwekkend zijn.


    i put the fun in funeral

    Ik vind het echt heel goed getekend! Het gezicht is echt.. wauw! Ik denk dat je er een prachtig resultaat van kunt maken, je moet er alleen even tijd voor nemen en echt voor gaan zitten. Het blijft je eigen keuze, maar ik zou doorgaan.


    You are beautiful, you are love.

    Audacity schreef:
    Wow, zo mooi *-*. De neus staat voor mijn gevoel wat scheef boven de lippen, maar verder is ie echt geweldig. 't Zou dus wel zonde zijn er nu mee te stoppen... Is het voor kunstbende? Want daar waarderen ze het wel erg als je iets geks doet, ik weet niet of portretten het meest geschikt zijn. Tenzij je het voor elkaar krijgt om echt veel van dat soort portretten te maken, dat zou wel erg indrukwekkend zijn.


    Klopt, de foto wat een heel klein beetje 3/4 genomen, die maten heb ik ook gebruikt, maar vervolgens ben ik hem recht gaan tekenen. Het is niet voor kunstbende, wel gedacht om een keer mee te doen, maar het is voor een soort 'talentenjacht' voor onze school


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mooi :)
    Ik heb alleen ook het idee dat de neus of de mond iets scheef staat


    It's never gonna happen, Guys.

    Alle mensen bedankt voor de complimenten! Ik denk dat ik het project iets ga verkleinen, om niet tijdnood te komen. Een van de redenen dat ik het wil doen is, simpelweg, omdat ik het gewoon wil oefenen, ik heb besloten het daarom toch wél te doen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    wauw, echt super mooi!(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Je bent te perfectionistisch dude. 'Cause it's really good :Y). I know that feeling, I suffer from the same thing.
    Maar I see dat je al een beslissing hebt gemaakt XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Goed dat je ermee doorgaat, want het is echt heel mooi! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Memoria schreef:
    wauw, echt super mooi!(:


    26 - 02 - '16

    Licet schreef:
    (...)

    Klopt, de foto wat een heel klein beetje 3/4 genomen, die maten heb ik ook gebruikt, maar vervolgens ben ik hem recht gaan tekenen. Het is niet voor kunstbende, wel gedacht om een keer mee te doen, maar het is voor een soort 'talentenjacht' voor onze school


    Hmm, dan weten ze wel allemaal hetzelfde onderwerp uit te kiezen. Met tekenen en ckv zijn we ook al met helden bezig :/


    i put the fun in funeral

    Ik dacht inderdaad ook dat het voor Kunstbende was (:

    Maar niet zo onzeker zijn, joh. Het ziet er goed uit! En het idee is heel erg leuk! Ik ken een kunstenaar die dit ook doet: Uyttenbroek. Die kun je gewoon googelen en dan krijg je ook een serie van mensen die een bepaald iets gemeen hebben. Alleen is dat met fotografie. Misschien heb je er wat aan.

    En ik zou er absoluut mee doorgaan! Het is echt zonde om dit stop te zetten! En al wordt het resultaat misschien niet helemaal zoals je had gehoopt, dan kan het nog steeds erg leuk worden. En bovendien, je bent 15. Dan hoef je echt nog geen perfecte portretten te kunnen te tekenen zoals een echte kunstenaar. Naarmate je meer oefent word je steeds meer tevreden met je werk. Dat is niet meer dan normaal. Gewoon doen!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Audacity schreef:
    (...)

    Hmm, dan weten ze wel allemaal hetzelfde onderwerp uit te kiezen. Met tekenen en ckv zijn we ook al met helden bezig :/


    Hahaha het thema van deze 'talentenjacht' is altijd afgestemd op kunstbende, vorig jaar hadden we ook vreemd. Veel mensen die ik maken/opvoeren doen ook mee aan kunstbende met dezelfde act. Ik wil misschien ook meedoen, maar dan niet met dit werk ;)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'