• In Griekenland heerst al enige tijd crisis, maar dat houdt archeologen niet tegen om hun ding te doen.
    In Athene, dicht bij de berg Olympus, werd onlangs een interessante ontdekking gedaan. Bij recent geleden onderzoek bleek dat er zich een groot magnetisch veld op zo'n vijftien meter diepte onder de grond bevond. Ondertussen is die grond ontgind en is er een houten luik tevoorschijn gekomen, dat onmogelijk in de tijd geplaatst kon worden. Het zag er erg oud uit, maar desondanks zat het potdicht. Het vreemde is, echter, dat de archeologen het met helemaal niets konden open krijgen. Teverheefs hebben ze er hun bijl in gezet, maar dat bracht alleen maar kapotte werktuigen en gebroken polsen teweeg.
    Twee studenten archeologie kregen de kans om de site te bezoeken, samen met hun mentoren en twee historici die verslag moesten uitleveren aan de universiteit, vanwege leerrijke doeleinden. Het was de studenten echter verboden om in de buurt van het luik te komen, die twee waren daar alleen maar om op onderzoek in de rest van de omgeving uit te gaan. Jammer genoeg waren de twee net iets te nieuwsgierig. 's Nachts, als iedereen slaapt, sluipen ze naar het luik en proberen het op allerlei manieren te openen. Dit lukt niet, totdat de klok twaalf uur slaat. Een verblindende lichtflits, en de twee waren verdwenen. Het enige wat overbleef, was een geheimzinnige omega in het midden van het luik.

    De volgende dag, raken de historici en mentoren van de twee studenten doodongerust en zoeken dag en nacht door, totdat ook zij verdwijnen. Ze worden wakker in één of andere gigantische troonzaal, waar twaalf prestigieuze tronen de kamer sieren. Ze waren allemaal leeg en de zaal was verlaten.
    Geen idee dat ze in het heilige rijk Olympus waren, gingen de vier mensen op zoek naar de studenten die ze kwijt waren gespeeld. Natuurlijk zijn de goden aanwezig in Olympus, en die willen koste wat het kost vermijden dat de kennis over hun heilige rijk onder de mensheid komt. Was de opening van de poort allemaal een grap van Hekate, of zit er meer achter en lopen de goden kans om ontdekt te worden? En zal het hen lukken om de mensen voor stom te houden?


    STORY. - Houd dit ding alsjeblieft goed in de gaten. Het is belangrijk. (: De regels staan er trouwens ook in.
    PRAATTOPIC.

    Olympiërs: Kijk hiervoor in de story. Hades en Hestia worden in deze RPG niet tot de Olympiërs gerekend.

    - Zeus || Nolan Julien Whait 5TYLE5
    - Poseidon || Jules Raphael Hayes Annabeth
    - Hera || Lydia Arianna Scott Aislinn
    - Artemis || Eveline Rosa Adams Demustachana
    - Apollo || Daniel Howell Adams Sylvesti
    - Demeter || Denisha Vanessa Keeth Purrfect
    - Aphrodite || Dana Beaudine Heart Gipsy
    - Hermes || Niklaus Adam Mikaelson MadEyeMoody
    - Athena || Arabella Scarlett Rhodes Neiva

    Aanmelding voor Olympiërs:

    Godennaam:
    Schuilnaam: Het is nogal moeilijk om al het godengedoe verborgen te houden als je meteen zegt 'mijn naam is Poseidon.' Niemand noemt zijn kind zo. Tenzij je Kronos heet, natuurlijk.
    Uiterlijke leeftijd: Niet jonger dan 23! Goden die er als achttien uitzien, worden niet echt serieus genomen.
    Uiterlijk: Ik weet dat het moeilijk is, maar hou een beetje rekening met de mytologie, alsjeblieft. (: Je moet trouwens geen standbeelden of zo opzoeken, zoek gewoon iemand die een beetje op de god(in) lijkt.
    Karakter: Same story als hierboven. (:
    Krachten: Zeg niet dat Athena kan vuursturen of zo, hou rekening met wat er in de story staat. Als je god geen speciale krachten heeft, verzin er dan ook geen.
    Dier&Symbool:
    Eventuele extra:


    Studenten:
    - Rayne Charlotte Harvelle Neiva
    - James Alexander MacGreggor MadEyeMoody

    Aanmelding voor studenten:
    Naam:
    Leeftijd: Niet jonger dan 19! Het zijn studenten, geen middelbare scholieren.
    Uiterlijk: Foto+beschrijving.
    Karakter:
    Geschiedenis/Biografie:
    Extra:


    Mentoren:
    - Hazel Victoire Magain Annabeth
    - Andrew Tristan Christopher Riddle 5TYLE5

    Historici:
    - Lily Amelia Decroix Demustachana
    -Benedict 'Ben' Jason Jones Sylvesti

    Aanmelding voor menoren en historici:
    Mentor/Historicus? Als je mentor bent, zeg dan even voor de jongen of voor het meisje, alsjeblieft. (:
    Naam:
    Leeftijd: Niet jonger dan 23!
    Uiterlijk: Foto+beschrijving.
    Karakter:
    Geschiedenis/Biografie:
    Extra:


    -EVENTUELE NIMFEN KOMEN ERBIJ ALS ALLES VOL IS. [Niet dat dat gaat gebeuren... xd]
    -BEKIJK EERST DE STORY. [Daar staan onder andere de regels.]
    -ALS JE VRAGEN HEBT, STEL ZE DAN ALSJEBLIEFT! [Ik beantwoord ze graag. (:]
    -Kennis over de Griekse mytologie is redelijk nodig... Je hoeft geen expert te zijn, maar het is gemakkelijker als je toch een paar verhalen kent.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 20:41 ]


    help

    Er is zeker geen open rol meer? ):


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik dacht dat er nog een historicus over was en nog een paar goden en godinnen. :/

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 12:29 ]


    kindness is never a burden.

    Aislinn schreef:
    Er is zeker geen open rol meer? ):


    Volgensmij nog wel een paar Goden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik stalk deze topic al heel lang. XD Ik wil heel graag meedoen, maar ik twijfel echt zo hard. D: En als ik zou meedoen, wil ik echt heel graag Athene. :/


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik had Athena al op de vorige bladzijde geclaimd, sowwy.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fuck, ik wilde net vragen of ik Athena mocht invullen :x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ooh, jammer. D: Nouja, dan kijk ik wel, wat ik dan ga doen of ik mee doe of niet. XD


    One Who Travels A Higher Path.

    Aislinn schreef:
    Er is zeker geen open rol meer? ):


    Er zijn er nog veel, eigenlijk. xd

    Ik ga even alle reservaties invullen en dan kijken.


    help

    Eenhoornpoep schreef:
    Godennaam: Demeter
    Schuilnaam: Denisha Vanessa Keeth
    Uiterlijke leeftijd: 26 Jaar.
    Uiterlijk:



    Karakter: Denisha is erg behulpzaam en moederlijk. Ze is erg geliefd bij de anderen, omdat ze zo betrouwbaar was. Ook is ze erg zorgzaam voor de anderen. Typisch een moedertype. Denisha is erg trots op zichzelf en zal dit wel laten merken. Maar ze heeft ook zo haar minpunten. Ze kan bijvoorbeeld heel hysterisch raken en kan doorzeuren. Vanwege dat ze de Godin van de landbouw en de oogst is, wilt ze graag werken in de akkers. Maar dat kan niet altijd, wat haar irriteert.
    Krachten: -
    Dier&Symbool: Een paard en graan
    Eventuele extra: -


    Sorry voor de foto's ik vond Elizabeth Reaser wel passen (:


    Zou je haar uiterlijk nog wat kunnen beschrijven, alsjeblieft? ;]


    help

    De personages die ik ZEKER nog nodig heb voordat we kunnen beginnen zijn: Zeus en die laatste historicus.

    En nu moet ik afwassen.


    help

    Pompodom, ik wil graag nog een god maar ik twijfel tussen Dionysos, Hephaistos, Ares (en Zeus). ^-^


    kindness is never a burden.

    Neem Zeus, Leensel.


    help

    Eenhoornpoep schreef:
    Godennaam: Demeter
    Schuilnaam: Denisha Vanessa Keeth
    Uiterlijke leeftijd: 26 Jaar.
    Uiterlijk:



    Denisha ziet er moederlijk en zorgzaam uit, wat past bij haar karakter. Ze heeft een bleke huid en mooi krullende brons-kleurige haren. Haar krullen vallen tot net over haar schouders en haar ogen zijn lichtbruin, wat mooi bij haar roodroze lippen staat. Denisha's lichaam is een klein, maar mooi, slank lichaam. Door haar bleke huid staan vooral donkere kleuren haar mooi. Haar huid is perfect verzorgd en haar uiterlijk in perfecte staat. Ze ziet er wat ouder uit dan zesentwintig, maar je ziet de leeftijd toch wel wat terug in haar fitte verhouding. Je zal niet zomaar zeggen dat ze een vrouw boven de dertig is.
    Karakter: Denisha is erg behulpzaam en moederlijk. Ze is erg geliefd bij de anderen, omdat ze zo betrouwbaar was. Ook is ze erg zorgzaam voor de anderen. Typisch een moedertype. Denisha is erg trots op zichzelf en zal dit wel laten merken. Maar ze heeft ook zo haar minpunten. Ze kan bijvoorbeeld heel hysterisch raken en kan doorzeuren. Vanwege dat ze de Godin van de landbouw en de oogst is, wilt ze graag werken in de akkers. Maar dat kan niet altijd, wat haar irriteert.
    Krachten: -
    Dier&Symbool: Een paard en graan
    Eventuele extra: -


    Sorry voor de foto's ik vond Elizabeth Reaser wel passen (:


    Zo goed?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Annabeth schreef:
    Neem Zeus, Leensel.

    Als niemand anders hem wil, want ik heb al een personage.


    kindness is never a burden.

    Eenhoornpoep schreef:
    (...)

    Zo goed?


    Thanks (:

    Ben bezig met de story.

    En Leensel, doe gewoon maar. Er zijn nog genoeg andere goden. xd


    help