• Ik hou van films en ik weet dat er meer zijn op Quizlet die deze liefde delen. Maar toen ik zorgt naar film reviews/recenties kon ik niet vinden, wat jammer is. Dus omdat ik nog nooit zelf een story heb geopend en het een beetje beschamend werd is hier, zowaar, mijn eerste story; Movie reviews

    In deze story ga ik films bespreken die ik leuk vind, veel media aandacht krijgen of misschien willen jullie wel een bepaald film recentie zien. Ik ga proberen deze story wekelijks aan te vullen als er vraag naar is. Ik geeft hierbij een korte samenvatting van het verhaal zonder spoilers en leg daarna de sterkte en zwakkere kanten van de film uit. Ik het er nu een review opstaan, namelijk 'Rise of the Guardians'. Hierop zou ik heel graag feedback willen!

    Mvg,

    Fenna

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 19:37 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Bumpje


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ga een abo nemen, stel dat 'r nog films voorbij komen die ik graag wil zien ^^


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    Ik ga een abo nemen, stel dat 'r nog films voorbij komen die ik graag wil zien ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    *werd. I'm gonna take a look:Y).


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    *werd. I'm gonna take a look:Y).


    Jezus wat een domme fout :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Interessant! Misschien een leuk idee om een suggestiehoofdstuk te openen waarin je zet welke je nog gaat kijken/schrijven en mensen op kunnen reageren met hun suggesties voor films?

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 19:41 ]


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Interessant! Misschien een leuk idee om een suggestiehoofdstuk te openen waarin je zet welke je nog gaat kijken/schrijven en mensen op kunnen reageren met hun suggesties voor films?


    Goed idee! Zal het meteen even doen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Hier is een link naar het suggestie hoofdstuk.

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 20:59 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oe, klinkt leuk!
    Je hebt een abo :Y)


    Stenenlikker

    Mijn abo heb je in ieder geval, want ik lief films. En toeval, ik zit al even te twijfelen of ik Rise of the guardians ga kijken of niet XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”