• Haaaaai,
    In de zomervakantie ga ik misschien met vriendinnen op vakantie in frankrijk of oostenrijk of iets, en dat gaan we dan met de trein doen. Al is dat nog ver weg, beginnen we nu pas met plannen. Maar geen van ons heeft ooit met de trein gereisd in het buitenland. Weet iemand een website waar je ALLE stations tussen nederland en Frankrijk kan vinden? Dat ik dus gewoon onze woonplaats in kan typen, en dan het stadje waar de reis naar toe gaat. Want nu zitten we te kloten met een hele boel verschillende sites die buitenlands zijn. Gewoon niet handig.
    Zijn er mensen die ervaring hebben met zulke reizen en die een site weten? hehe. xx


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Awesome, Kim. Maar blijkbaar weet niemand (ik ook niet) of dat er is :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Kun je het niet gewoon via de site van de ns proberen? Dat heb ik ook weleens gedaan als ik naar Duitsland (dacht te moeten)


    Take risks and conquer your fears.

    Via eurostar misschien?


    Let us die young or let us live forever.

    Via een reisbureau?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    NS.nl, en anders NS Highspeed, één van die 2 moet vast wel goed zijn, gewoon op google zoeken naar een van deze, is niet moeilijk ;P


    It's high noon.

    LogitG27 schreef:
    NS.nl, en anders NS Highspeed, één van die 2 moet vast wel goed zijn, gewoon op google zoeken naar een van deze, is niet moeilijk ;P

    Haha ja daar heb ik al op gekeken. Maar we moeten dus zegmaar naar een stad, waar niet zo'n super mega snelle trein heen gaat haha. :3 En die staat niet op de site van highspeed/ns.nl. maar toch bedankt. (;


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Still like your username ;3 GIBBEH.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Still like your username ;3 GIBBEH.

    Over een half uur verander ik 'm $


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Rumors schreef:
    Via eurostar misschien?

    Die gaat niet naar frankrijk :x


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Thalyse gaat naar Frankrijk maar waarschijnlijk zul je in Parijs moeten overstappen op een andere trein. Gewoon even google gebruiken, je vindt vanzelf een goede site.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Probeer eens de nmbs?
    Oh, en als jullie dat gaan doen, neem een interrailticket.

    Hier is de site van de interrail en hier staat ook een planner op. Misschien heb je hier iets aan?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Probeer eens de nmbs?
    Oh, en als jullie dat gaan doen, neem een interrailticket.

    Hier is de site van de interrail en hier staat ook een planner op. Misschien heb je hier iets aan?

    Ah thank u very much!


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    toen ik met mijn pa met de trein naar Berlijn ging hebben wij het via een aanbieding gedaan, dus goed kijken op sites als Groupon


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat je ook hebt; een interrail pas waarmee je voor een bepaalde tijd (kan je zelf kiezen) onbeperkt kan reizen in alle Europese landen.
    Maar daar moet je wel een paspoort én creditcard voor hebben.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Wat je ook hebt; een interrail pas waarmee je voor een bepaalde tijd (kan je zelf kiezen) onbeperkt kan reizen in alle Europese landen.
    Maar daar moet je wel een paspoort én creditcard voor hebben.


    Daar heb ik haar net de site van gegeven. :W


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt