• ...ik ben weer helemaal verslaafd. Waar heb ik het over? Sims 4 natuurlijk! c:

    Ik heb mezelf aan het beginnersbudget gehouden, dus 20.000. Ik ben ook niet van plan cheats te gaan gebruiken. Ik vind het huisje echt heel leuk en knus voor één persoon c:




    En hier is dan Jake Mortimer, mijn sim c:



    Ik zit nu in de tweede week. ^^

    Zijn jullie nog bezig met Sims? Zo ja, gebruik jij wel eens een cheat, of hou jij je aan het beginnersbudget?

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 19:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik speel sims en ik gebruik cheats. Misschien ga ik het binnenkort weer een keer proberen zonder cheats.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik speel eigenlijk altijd 3... Die vind ik leuker (lees: meer ervaring)
    Het ligt aan t spel of ik cheats gebruik... Als ik een persoon maak en tussendoor andere dingen ga doen (zoals lezen of koken ofzo) dan gebruik ik de cheat dat mijn poppetje altijd happy is.. Als ik echt serieus speel dan gebruik ik geen cheats.. Meestal maak ik dan n gezin ;)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Oh, nu krijg ik zin om Sims Middeleeuwen weer te gaan spelen...
    Kom ik eens een keer in een hoger wachterniveau x'D

    Bij Middeleeuwen cheat ik alleen qua tijd, maar verder ben ik heel netjes ^^ Daar is het volgens mij ook niet eens handig/leuk om te cheaten.


    Deep inside, I've never felt alive

    Sims!! Ik vind het altijd eventjes leuk, maar vooral Sims 4 vind ik niet echt uitdagend. Na een avondje spelen heb ik het al snel wel weer gezien.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik speel sims 3, eerst gebruikte ik wel cheats, alleen ik vind het zonder veel leuker.
    Ik heb het de afgelopen tijd niet echt meer gespeelt.


    Just be yourself

    Ik wil altijd al graag Sims spelen, maar m'n laptop is er niet compatibel met CD of dvd roms. En ik koop liever geen spel vanaf 't internet. Een tijdje Sims freeplay gespeeld, maar m'n telefoon kon het niet meer aan meh. En het duurde lang


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb altijd Sims 2 gehad c:. Maar die is twee weken geleden ofzo gecrasht :/ Dus nu speel ik geen sims meer, en ik wil echt weer spelen hahaha


    soul made of stardust and chaos.

    Ik speel altijd de 3. Ik heb eigenlijk ook wel zin om nog eens te beginnen x) 4 koop ik pas als alles uit is en ik weet wat ik wil kopen. Maar ik ben niet helemaal fan van wat ik allemaal hoor. Geen peuters bijvoorbeeld...


    What would Emma do?

    StanLee schreef:
    Ik speel altijd de 3. Ik heb eigenlijk ook wel zin om nog eens te beginnen x) 4 koop ik pas als alles uit is en ik weet wat ik wil kopen. Maar ik ben niet helemaal fan van wat ik allemaal hoor. Geen peuters bijvoorbeeld...


    Nee klopt, het is van baby naar kind. Die peuterfase is juist het leukst, maar misschien komt dat nog.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja, ik heb ze allemaal en heb zo mijn 'momenten' waarop ik het veel speel en dan zo ineens weer maanden niet. Vooral 2 en 4, want 3 loopt nooit zo soepel en 1 is vrij simpel. Ik cheat nooit, maar heb voor 4 wel een paar mods om het iets leuker te maken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik speel sims 3, en ik gebruik soms de cheats vooral voor het geld. Ik ga een keer proberen zonder de geldcheats te spelen.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Sims, dat heb ik echt al lang niet meer gepeeld. Ik heb sims 2 voor op de computer wilde eigenlijk nog wel eens een keer 3 of 4 aanschaffen, maar het is er nooit van gekomen.


    ©1998

    Ahh dit probeer ik ook wel eens. Tip: als je snel rijk wil worden, wordt auteur. Hehe. I like my sims rich af.


    tya

    Ik speel Sims drie nog. En Sims middeleeuwen. Ik gebruik vaak wel de cheat dat die behoefte balkjes altijd op groen staan. Anders vind ik het niet zo leuk haha. (:


    The truth is out there.

    Jep, ik speel nog vaak Sims. Ik gebruik ook veel cheats, oeps, haha.


    16 - 09 - '17