• Ik zit hier nu zo'n twee jaar en de meeste dingetjes heb ik nu wel uitgevogeld, maar zelfs nu begrijp ik maar niet waar 'sorteer op volgorde van user' bij stories op slaat. Ik zie van die optie de logica echt niet in. In mijn ogen zit er geen logisch patroon in (niet gesorteerd op aanmaakdatum, aantal woorden, aantal hoofdstukken, laatste update, alfabetisch, niets), wat best wel irritant is, aangezien het de optie is die automatisch aangevinkt is als je het profiel van een user bezoekt. Nou valt dat bij mij nog best wel mee, aangezien ik vrij weinig verhalen heb, maar ik ken ook schrijfsters met 30+ verhalen en dan kan ik me daar best wel aan ergeren als ik naar een specifieke story zoek. Is het dan niet handiger om het automatisch te sorteren op de laatste updatedatum (of iets in die trant)?

    Als er wel een logica in zit, is dat natuurlijk ook geweldig, maar dan zou ik die wel graag willen weten. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    "sorteren volgorde van user" is gewoon puur zoals de user het zelf in "mijn stories" heeft staan...er zit alleen de logica van de user in, verder geen logica. Je kunt zelf kiezen voor "sorteren op datum", dan krijg je die, die als laatste aangepast is, bovenaan.

    Het zou op zich wel handig zijn om een instelling mogelijk te maken dat je die volgorde, sorteren op datum, liever eerst ziet...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Niobe schreef:
    "sorteren volgorde van user" is gewoon puur zoals de user het zelf in "mijn stories" heeft staan...er zit alleen de logica van de user in, verder geen logica. Je kunt zelf kiezen voor "sorteren op datum", dan krijg je die, die als laatste aangepast is, bovenaan.

    Het zou op zich wel handig zijn om een instelling mogelijk te maken dat je die volgorde, sorteren op datum, liever eerst ziet...

    Maar da's gek, want als ik naan 'mijn stories' ga, staan al mijn stories netjes automatisch in volgorde van datum. Op mijn profiel echter niet. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Niobe schreef:
    "sorteren volgorde van user" is gewoon puur zoals de user het zelf in "mijn stories" heeft staan...er zit alleen de logica van de user in, verder geen logica. Je kunt zelf kiezen voor "sorteren op datum", dan krijg je die, die als laatste aangepast is, bovenaan.

    Het zou op zich wel handig zijn om een instelling mogelijk te maken dat je die volgorde, sorteren op datum, liever eerst ziet...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Maar da's gek, want als ik naan 'mijn stories' ga, staan al mijn stories netjes automatisch in volgorde van datum. Op mijn profiel echter niet. :'D


    Dat is raar. Ik heb ze precies op de volgorde staan zoals ze ook op mijn profiel staan.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Niobe schreef:
    (...)

    Dat is raar. Ik heb ze precies op de volgorde staan zoals ze ook op mijn profiel staan.

    Ik heb ze ook in rare volgorde. Het is niet iets waar ik me extreem aan stoor, maar het is wel vervelend inderdaad.


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Ik heb ze ook in rare volgorde. Het is niet iets waar ik me extreem aan stoor, maar het is wel vervelend inderdaad.


    Same here. ;3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Je kunt als user zélf instellen hoe je ze op je profiel wilt hebben staan, qua volgorde. Als het goed is tenminste. Daarom staat het er bij. Het is dus de volgorde die de user zelf heeft ingesteld hoe diegene ze op het profiel wil hebben ^^ Wat best logisch is, want ik heb expres mijn stories op een bepaalde volgorde, omdat ik wil dat mensen ze zo zien.

    Maar misschien een instelling dat je dat zelf kunt bepalen?

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 22:51 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dit is iets wat ik dus ook nooit heb gesnapt. Ik kom er serieus nu pas achter dat je zelf de volgorde van je stories op je profiel kunt instellen (het staat dus blijkbaar onder "Mijn Stories" > "volgorde", tussen de titel van de pagina en de paginanummers).
    Haha, zo leer je toch nog eens wat. (krul)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 0:56 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan