• (Novum/AP) - Justin Bieber werd bepaald niet met open armen ontvangen toen hij optrad in de rust van een Canadese footballwedstrijd. Het Canadese tienersterretje werd zondag door sportfans ontvangen met een luid boegeroep.

    Het gejoel begon al toen Justins hoofd op een groot scherm te zien was en ook toen de 18-jarige zanger het podium betrad werd Bieber uitgejouwd. Ook tijdens de nummers Boyfriend en Beauty and a Beat hielden toeschouwers zich niet in. Bieber liet zich echter niet uit het veld slaan en bedankte het publiek. "Ik hou van je, Canada!"

    Ook Carly Rae Jepsen kreeg in het begin van haar optreden te maken met een opstandig publiek. Maar tijdens het zingen van haar single This Kiss en de wereldwijde hit Call Me Maybe wist de 27-jarige zangeres de toeschouwers toch voor zich te winnen.

    Justin Bieber kan beter voor zijn doelgroep zingen. ^^


    Take me to wonderland

    Madonna schreef:
    Tja, een stadion voor een footballwedstrijd is waarschijnlijk niet gevuld met enthousiaste tienermeisjes.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Oke deze reactie is echt een *facepalm* waard -.-


    Jouw reacties zijn ook wel eens een facepalm waard. No offence.


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    (...)

    Jouw reacties zijn ook wel eens een facepalm waard.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Opera schreef:
    (...)

    Jouw reacties zijn ook wel eens een facepalm waard. No offence.


    Ik reageer nooit negatief zoals: "Eindelijk" ofzo. Dus....

    SeCuteBieber schreef:
    Ik vind het wel zielig dat ze Justin Bieber niet met respect behandelen. En wie weet moest Justin gewoon optreden van zijn management, en had hij genees zin en als dank wordt tie gwn uitgejouwd. Jaa dag Justin is ook maar een mens hoor!!! Waarom zijn sommige toch zo raar?:8


    Je verwacht werkelijk van mannen die helemaal gek worden gemaakt door hun tienerdochters met JB dan aardig voor hem gaan zijn als ze gewoon naar een football wedstrijd gaan en dan ineens zijn hoofd op zijn scherm zien en voor de zoveelste keer in twee weken naar zijn liedjes moeten luisteren terwijl hij staat te playbacken? Ik niet.


    Physics is awesome

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Ik reageer nooit negatief zoals: "Eindelijk" ofzo. Dus....


    Maar jij zit altijd wel heel hard je idool te verdedigen, soms een beetje teveel als je het mij vraagt. Ik vind dat namelijk iedereen een mening mag hebben en niet dat een idool zo verheerlijkt moet worden dat hij een af andere god lijkt waar geen negatief woord over gezegd mag worden.


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    (...)

    Maar jij zit altijd wel heel hard je idool te verdedigen, soms een beetje teveel als je het mij vraagt. Ik vind dat namelijk iedereen een mening mag hebben en niet dat een idool zo verheerlijkt moet worden dat hij een af andere god lijkt waar geen negatief woord over gezegd mag worden.


    Ten eerste ik geef je gelijk hoor, en terecht dat het je teveel wordt. ten tweede Excues me? Justin is not a god for me, he's just an idol.(lol) Waarom ik hem verdedig? nou ik vind het gewoon irritant als je steeds negatieve opmerkingen maakt voor iemand die kei hard gewerkt heeft voor zijn succes (ik zeg niet dat jij het doet ofzo, maar gewoon in het algemeen wat velen wel doen) Ik verdedig trouwens niet alleen hem, maar iedereen als ik merk dat er negatief gereageerd word. Ik ben namelijk heel gevoelig hier in. Als ik haatberichtejs zie zoals "Fuck die Justin"Justin dit Justin dat Justin zus" Ik vind het gewoon vet oneerlijk tegenover Justin, met wat hij allemaal bereikt heeft. Beetje logisch dat ik dan gelijk hem "verdedig" :)

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 20:18 ]

    Eyes schreef:
    (...)

    Je verwacht werkelijk van mannen die helemaal gek worden gemaakt door hun tienerdochters met JB dan aardig voor hem gaan zijn als ze gewoon naar een football wedstrijd gaan en dan ineens zijn hoofd op zijn scherm zien en voor de zoveelste keer in twee weken naar zijn liedjes moeten luisteren terwijl hij staat te playbacken? Ik niet.


    Dan toch zal ik aardig zijn. Justin Bieber is maar een mens, die hard gewerkt heeft voor zijn carriere, en dan wordt tie meestal niet serieus genomen door veel mensen. En playbackt hij? :O dat wist ik niet.. :$

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Ten eerste ik geef je gelijk hoor, en terecht dat het je teveel wordt. ten tweede Excues me? Justin is not a god for me, he's just a idol.(lol) Waarom ik hem verdedig? nou ik vind het gewoon irritant als je steeds negatieve opmerkingen maakt voor iemand die kei hard gewerkt heeft voor zijn succes (ik zeg niet dat jij het doet ofzo, maar gewoon in het algemeen wat velen wel doen) Ik verdedig trouwens niet alleen hem, maar iedereen als ik merk dat er negatief gereageerd word. Ik ben namelijk heel gevoelig hier in. Als ik haatberichtejs zie zoals "Fuck die Justin"Justin dit Justin dat Justin zus" Ik vind het gewoon vet oneerlijk tegenover Justin, met wat hij allemaal bereikt heeft. Beetje logisch dat ik dan gelijk hem "verdedig" :)


    A idol? An idol. En haters moet je gewoon laten, die mensen hebben blijkbaar niks beters te doen en willen hun tijd verspillen aan iemand die ze haten, nogal dom van ze maar goed. Wil je echt tijd besteden aan haters terwijl je die zelfde tijd kan gebruiken voor andere, leukere dingen?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    A idol? An idol. En haters moet je gewoon laten, die mensen hebben blijkbaar niks beters te doen en willen hun tijd verspillen aan iemand die ze haten, nogal dom van ze maar goed. Wil je echt tijd besteden aan haters terwijl je die zelfde tijd kan gebruiken voor andere, leukere dingen?


    Zei ik nou echt A idol? Woops :$ ik bedoel dus An idol hihihi (lol) Jaa je hebt gelijk, ik ga vanaf nu geen aandacht er aan besteden :) alleen is het wel moelilijker dan het klinkt :$ Ik vind het echt zielig..

    Memoria schreef:
    Wel ja, niet iedereen is fan van hem. Trouwens, als je naar een Canadese footballwedsttijd gaat verwacht je niet dat er een beroemd iemand komt optreden. Je komt voor de wedstrijd, niet voor hen.(:


    •*• Lululu •*•

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Zei ik nou echt A idol? Woops :$ ik bedoel dus An idol hihihi (lol) Jaa je hebt gelijk, ik ga vanaf nu geen aandacht er aan besteden :) alleen is het wel moelilijker dan het klinkt :$ Ik vind het echt zielig..


    Dat is het ook. Meestal is iets makkelijker gezegd dan gedaan.


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    Tsja, dat is ook logisch. De JB fans zijn over het algemeen meisjes tussen de 12 en de 16 jaar en degene die naar een sportwedstrijd gaan zijn dat over het algemeen niet.


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Waarom bedankt hij het publiek dan?
    Hij had moeten roepen:

    'Fuck you people! If you don't like my music then just put your fingers in your ears'!

    n.n


    Aan niets denken is ook denken.