• Het yolo spel :p

    Hoe werkt het?

    Je zegt een zin , bijvoorbeeld : Ren door een ruit.YOLO.
    Dan zegt degene onder je het gevolg op die zin, dus bijvoorbeeld :
    Zware hersenschudding YOLO.
    en dan zegt diegene weer een zin.

    veel succes !
    eerste zin : spring voor een bus YOLO xD

    Serious?
    Omdat 1 persoon zegt dat het maar nergens op slaat, doet de rest dat ook? >< Ik weet zeker dat als Assassin dat niet gezegd had of wie dan ook, er minder mensen waren die er ook zo over dachten.

    Kom op, het is misschien niet een van de leukste bedachte spellen, maar ze probeerd wel fun erin te houden en gewoon met jullie een spel te spelen.(":

    - Ik bedoel niks aanvallend of ruziemakend, even dat je het weet.-


    Gebroken neus YOLO

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 9:28 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    OUTNUMBERED schreef:
    Serious?
    Omdat 1 persoon zegt dat het maar nergens op slaat, doet de rest dat ook? >< Ik weet zeker dat als Assassin dat niet gezegd had of wie dan ook, er minder mensen waren die er ook zo over dachten.

    Kom op, het is misschien niet een van de leukste bedachte spellen, maar ze probeerd wel fun erin te houden en gewoon met jullie een spel te spelen.(":

    - Ik bedoel niks aanvallend of ruziemakend, even dat je het weet.-


    Gebroken neus YOLO

    Er is eens een topic geweest op Q over wat je van YOLO, Swag en shit van. Het overgrote deel zei daarin dat ze een hekel hadden aan die woorden. Dus het zou sowieso gezegd worden, als zij het niet was dan was het iemand anders wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Er is eens een topic geweest op Q over wat je van YOLO, Swag en shit van. Het overgrote deel zei daarin dat ze een hekel hadden aan die woorden. Dus het zou sowieso gezegd worden, als zij het niet was dan was het iemand anders wel.


    Serieus? Oh dat topic heb ik nooit gelezen, Sorry dan :Y)


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    OUTNUMBERED schreef:
    (...)

    Serieus? Oh dat topic heb ik nooit gelezen, Sorry dan :Y)

    Is ook al een hele tijd geleden ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tempesta schreef:
    Hé, mensen, misschien kunnen we ook wat aardiger doen? Eén keer zeggen dat je het woord 'YOLO' niet leuk vindt is genoeg, dan moet de rest daar niet als een stel papegaaien achteraan lopen.

    Echt he :'D. It's only a frikkin' game, krijgen we een hele discussie van anti YOLO anarchisten. ARRR so hardcore.

    ON: ik verf m'n haar blauw.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oke als jullie nou er zo overdenken, dan maar geen spel! Deze topic mag gesloten worden.

    doe niet zo flauw idereen, zouden jullie een beter spel kunnen verzinnen doe gezellig mee of zeg niks!
    dan kunnen de mensen die het wel leuk vinden gewoon door.

    De ambulance kwam en toen moest ik naar het ziekenhuis YOLO


    If you can dream it, you can do it&#10084;&#65039;

    De dokter was boos omdat het op een zelfmoord leek. YOLO.


    (Doe niet zo gemeen tegen dit meisje. Ze wil gewoon een spel maken.)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik voelde me beledig en liep het ziekenhuis uit YOLO

    [Idd]


    El Diablo.