• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Goed geregeld.. Not.


    You are beautiful, you are love.

    Dan negeer je me toch lekker. Kan jou het schelen dat ik alles doe voor jou. ALLES! En dat ik overal mee instem voor JOU, en nooit eens aan mezelf denk. Zou af en toe wel eens fijn zijn te horen dat jij ook om mij geeft, in plaats van dat ik überhaupt uit je moet trekken hoe het met je gaat.
    Weet wel dat ik, ondanks dat ik vannacht NIET heb geslapen, om 7 uur wakker was voor JOU. Om JOU succes te wensen en om er voor JOU te zijn, terwijl ik nu al drie dagen bijna geen slaap heb. Ik had beter kunnen slapen dat moment, maar dat deed ik niet omdat ik wist dat het belangrijk was voor JOU, en ik die dingen voor jou overheb.
    Soms heb ik echt het gevoel dat je niet alleen met me wil zijn... Alsof het ZOOOOOOOOOOO erg is een keer één avondje met mij alleen te moeten zijn in plaats van met al je vrienden erbij... Maar guess what? voor mij is dat wel belangrijk zo af en toe... Waarom zie je niet in dat ik - die ene keer per week dat ik jou zie en jou kan knuffelen - ik dat ook echt wil doen? En dat ik af en toe, op die dagen - die ENE dag per week - ook echt even met jou wil zijn... Natuurlijk vind ik het niet erg om met jou vrienden dingen te doen maar wat bf/gf time zo af en toe kan geen kwaad, toch?

    Ik doe zoveel voor jou. Zoveel.. Ik geef mijn weekenden op om bij jou te zijn... Ik geef mijn nachtrust op... Werk nachten door om uberhaupt alles voor het weekend begint gedaan te krijgen, zodat ik bij JOU kan zijn... Ik doe alles om jou gelukkig te maken... Om jou te zien lachen...

    Ik geef zoveel om jou. Zoveel, en ik weet dat jij ook om mij geeft, maar laat het alsjeblieft eens merken... Want op momenten als deze kan ik wel huilen.


    Edit: En dat huilen gebeurd dus serieus. Nu ik dit schrijf. Fijn.
    Ik hou van jou schatje.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 22:13 ]


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Doe verdomme normaal! Als je niet zegt wat ik volgens jou gedaan heb, dan moet je ook niet zo achterlijk tegen me gaan praten. Ugh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sommige mensen wil ik echt met een baksteen in het gezicht slaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ziek, ziek, ziek en toch gewoon doorleven. Bahbah.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Just throw yourself off a building. Seriously(cat).


    The odds are néver in our favor.

    Ik had zo gehoopt dat jullie anders waren...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik mis jou zo erg. Ik haat het hier. Ik haat dit dorp, met alle slechte herrinneringen en geen enkele GOEDE herrinnering... Ik haat mezelf en ik haat het dat ik niet in een spiegel kijken kan zonder in huilen te moeten uitbarsten... Ik haat het om zonder jou te zijn... Ik haat het om alleen te slapen, totaal niet veilig, ijskoud en zonder JOU....

    Ik wil bij jou zijn lief. Ik wil bij jou zijn. Niet pas zaterdagavond, maar NU.


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Ik ga toch niet voor een beugel kiezen.
    Als ik kijk naar één van mijn eerste foto's met mijn blote glimlach... Mwa, het kan wel door. Al blijf ik die "konijnentanden" echt haten.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Almost cry >____>

    Stupid cancer. Just go away? It hurt people. People die. You're no good to anybody.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ben echt blij dat ik jou heb. THANKS. <3


    life is awesome

    Serieus schatje, jij bent het enige lichtpuntje in mijn leven. Ik hou van jou lieverd.


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Jezus Christus, alsof je een arbitragemeester bent. :W


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    I'm a fucking underdog, but you can't beat me.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik voel me al ietsje beter, fijn dat we het hebben "uitgepraat".


    stay safe because I like being alive at the same time as you