• "You'd better regret your mistakes... Because we will take revenge!"

    May, 1993

    Een normaal gezin - een vrouw, een man en 2 kinderen, een meisje en een jongen - woont in een gezellig boerderijtje aan de rand van het dorpje waar het gelegen is. Hun zaken lopen goed. Alles lijkt perfect te gaan, tot ze op een nacht in mei 1993 vermoord worden. Er wordt over gesproken in het dorp, maar niemand doet iets. Niemand gaat naar het boerderijtje. De dieren die aanwezig zijn verhongeren. De boerderij begint langzaam kapot te gaan, terwijl niemand er nog naar omkijkt...
    May, 2013

    Een groepje jongeren zwerft rond in de stad na een nachtje uitgaan. Ze komen terecht op het vervallen boerderijtje van de familie die er 20 jaar geleden vermoord werd. Ze weten niks van de lugubere geschiedenis, en beginnen er rond te kijken. De lijken van de familie en de dieren zijn verdwenen, maar al de rest staat er nog. De jongeren beginnen grapjes uit te halen met elkaar, en kijken in alle kamers. De geesten van de familie worden gewekt, kijken toe hoe de jongeren zich amuseren in hun vroegere huis en beramen een plan. Ze moeten en zullen wraak nemen op de jongeren voor wat ze gedaan hebben in hun huis...

    Gezochte rollen

    •De geesten van de leden van het gezin
    Leeftijd mag zelf gekozen worden, zo lang het maar aan de gegeven voorwaarden voldoet. Ze kunnen dingen aanraken en zijn niet zichtbaar voor de mensen.
    -Man, gestorven op de leeftijd van minstens 30
    -Vrouw, gestorven op de leeftijd van minstens 30
    -Zoon, gestorven op de leeftijd van maximum 14 OF minstens 15, maximum 19. Kijk welke van de 2 nog niet gebruikt is, want de 2 broers&zussen kunnen natuurlijk niet even oud zijn c:
    -Dochter, gestorven op de leeftijd van maximum 14 OF minstens 15, maximum 19. Zie hierboven.
    •De geesten van de boerderijdieren
    Hier mag je alle soorten boerderijdieren kiezen, van elke soort maximum 2. Ze kunnen dingen aanraken en zijn niet zichtbaar voor de mensen.
    5 à 6, eventueel meer als je erom vraagt.
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    Als er niet genoeg interesse is kan het nog altijd weggelaten worden c:
    •De jongeren
    Minimum 16 jaar, maximum 20 jaar
    3 à 4 meisjes, 3 à 4 jongens.
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    Lijstje

    Gewenste rol;
    Naam;
    Leeftijd;
    Geslacht;
    Uiterlijk; Liefst een foto en een beschrijving.
    Innerlijk; Je mag kiezen of je het in 1 tekstje giet of alles apart beschrijft. Liefst wat uitleg geven.
    Likes;
    Dislikes;
    Extra;
    Regels

    •Minstens 100 woorden
    •OOC tussen haakjes () {} [], sterretjes **, streepjes || --, x'jes xx,... Maakt niet uit waartussen het staat, zolang het maar tussen iets anders staat c:
    •Iedereen mag maximum 2 personages, allebei van een andere rol & een ander geslacht
    •Geen powerplay (iemand anders zijn personage besturen).
    •Naamsveranderingen of veranderingen aan je rol doorgeven in het rollentopic.
    •Geen ruzie.
    •Reservaties mogen, ze blijven 5 dagen staan, daarna gaat de rol weer open.
    •Geen perfecte personages.
    •16+ mag, maar niet té.
    •Topics worden geopend door ChocoChip behalve als ik toestemming heb gegeven dat iemand anders het mag doen.
    Hopelijk komen er wat reacties ^^

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 15:07 ]

    Hmm, ik twijfel ..


    16 - 09 - '17

    Dit laat me denken aan het RPG No Way Back. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik vind dat het er niet veel mee te maken heeft, enkel de geesten misschien. En hier is het ook niet de bedoeling van de geesten om de jongeren te vermoorden, ze willen ze gewoon wat irriteren, dus dat is ook anders dan daar.
    Het was btw een idee van een vriendin die niet op Q zit, nadat we bij een oud huis van een overleden boer de ganzen daar eten gaven en zij wist dat ik een idee nodig had voor een rpg.