• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...

stay safe because I like being alive at the same time as you

God please >_> je kent 1 nummer van ze, en nog wel het bekendste nummer, en je zegt dat je al fan van ze bent. Zo ergerlijk.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Het was echt geweldig. Echt heel erg geweldig. <3

You always have a choice in life, it's sometimes just

Het is echt moeilijk voor mij om geen primeurs met je te hebben. In hun ogen zullen ze ook wel echt van je gehouden hebben, dus ik weet niet of ik dat zou moeten meetellen als primeur. Ik wil zo graag iets doen met je wat je nog nooit hebt gedaan, maar volgens mij heb je echt alles al gedaan wat je kunt doen... Het is echt moeilijk voor me... Ik had altijd gedacht dat ik met iemand samen zou zijn die nog nooit iemand zou hebben gehad. Het is allemaal zo anders...

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Het leven...

“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

Promises, promises.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

-zucht diep-

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik ben zo blij met mijn nieuwe schoenen! :9~

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Gelukkig ga je morgenvroeg weer terug naar Leiden. Ik hoef jou voorlopig niet meer te zien.

everything, in time

Weet je, nu loop ik rond met jouw probleem. Dat voelt echt slecht.
    Ga toch gewoon naar je moeder toe, die kan je beter helpen dan ik :c

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Ik dacht dat het een tijdelijke inzinking was, maar nu denk ik toch weer aan je. Dat maakt me bang. Ik kan er niet tegen als ik geen controle over iets of iemand heb, laat staan dat ik het aan kan als iemand anders controle over mij heeft.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Ik ben goed in uitstellen.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Thanks for reminding me to all the bullshit.
    Ik wil huilen en in mama's armen kruipen. Gaat niet. Punt 1, ik huil niet en punt 2, mama is niet thuis. Ik zit alleen met jou.

everything, in time

Calantha schreef:
    Promises, promises.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Het heeft tijd nodig. Het heeft gewoon tijd nodig. Ik weet nu zeker dat jij degene bent die mij compleet maakt. En als ik daarvoor moet wachten, prima. Het is de pijn waard.

Life is hard and then we die

sometimes, you can't handle it on your own.

“To live will be an awfully big adventure.”