• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sir, you are a bitch. I don't understand you and God dammit.. Just explain it to me!


    †

    Meeh, ik heb credits nodig. Is er iemand die mij 8 credits wilt lenen, die ik terug geef zodra de sms/bel functie weer terug is of in januari en ik weer geld heb om het te kopen?


    Your make-up is terrible

    Cause everything you do is magic(A)


    •*• Lululu •*•

    Ik heb totaal geen zin in dat fucked up mentor gesprek dadelijk, ik weet toch wel hoe ik ervoor sta.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ach wat boeit het jullie dat ik faalangst heb, dat ik mezelf snee
    Dat ik flauwval of hyperfantileer. jullie zijn toch alleen me beste vriendinnen.


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Altijd gezellig als je vriend op bezoek is en in slaap valt op de bank.


    -

    Wat een gezeur weer. Om knettergek van te worden! Snap je nou echt niet dat ik wel belangrijker dingen te doen heb?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Eigenlijk begint het allemaal wel een beetje hopeloos te worden.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ben bang. Echt bang.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat is Q toch geweldig ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Waarom is iedereen toch zo depressief? Iedereen moet meer gaan lachen! Er is altijd een reden om te glimlachen. Het feit dat je überhaupt bestaat is al een hele goede! Denk eens aan de natuur en hoe alles zo mooi werkt. Alles is zo mooi. Glimlachen is goed voor je en iedereen om je heen. Als mensen nou eens wisten wat ik wist... Hoe mooi de wereld kan zijn door mijn ogen.. Ik heb er alles voorover om mensen dit te laten zien!


    I look inside myself and see my heart is black.

    Frodo schreef:
    Wat is Q toch geweldig ^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    MicroCuts schreef:
    Waarom is iedereen toch zo depressief? Iedereen moet meer gaan lachen! Er is altijd een reden om te glimlachen. Het feit dat je überhaupt bestaat is al een hele goede! Denk eens aan de natuur en hoe alles zo mooi werkt. Alles is zo mooi. Glimlachen is goed voor je en iedereen om je heen. Als mensen nou eens wisten wat ik wist... Hoe mooi de wereld kan zijn door mijn ogen.. Ik heb er alles voorover om mensen dit te laten zien!

    Je hebt een geweldige instelling, dat moet ik toegeven. Helaas is niet altijd alles rooskleurig en prachtig. Het leven heeft zo zijn trucjes om je terug naar de grond te trekken als je te hoog in de wolken zweeft.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, ga maar lekker deprimerende teksten op facebook plaatsen, je haar zwart verven en eye-liner dragen. Dan vindt iedereen op school je echt vet stoer! Not.


    26 - 02 - '16

    Ja serieus, ik word echt gek van je.


    26 - 02 - '16