• Komende zaterdag om 22:00 komt op RTL5 de thriller Sint
    En alleen de trailer is al eng


    Maar toch ga ik hem kijken met mijn vader en broertje
    Wie nog meer?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb hem in de bios gezien en ik viel bijna in slaap :l


    Caution first, always.

    Propitiation schreef:
    Ik heb hem gezien, maar er zaten stukken in waar ik me dood schrok en deze ook eng vond :'). Ik kijk hem niet meer, er komt vast wel iets anders op tv en anders kijk ik wel één van de vele films die ik heb ;p.
    The Final Destination is anders ook om 22:00 Op Veronica

    Ik heb 'm opgenomen dus ik ga 'm later terugkijken c:


    26 - 02 - '16

    Ik houd niet van die schrik momenten, maar gelukkig heb ik mijn pa en mijn broer om mij te beschermen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Never. Ever.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    No, papa gaat zo naar bed en dan kijk ik alleen en dat vind ik wel eng.


    Pretty is just a pretty word.

    Oromis schreef:
    (...)
    Iedereen heeft RTL 5, behalve als je in het buitenland woont dan, maar zelfs dan kun je het wel krijgen met satelliet en shit.
    Of je moet belg zijn :x


    Ik ben dus Belg haha. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb hem gisteren gezien en vond er niets aan. Het verhaal was slap en de spanning werd echt niet goed opgebouwd. Ik kon ver van te voren al raden wat er ging gebeuren, dus ik ben slechts één keer geschrokken. Stomme film. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb hem gisteren gekeken met mijn moeder. Sommige schrikmomenten zag ik aan komen dus dan keek ik niet. En ergens halverwege hoorde ik wat, nou serieus mijn moeder zat naast mij maar ik schrok. Bleek het de kat te zijn, mini hartaanval voor niks.


    Physics is awesome

    eng?!serieus!hij is gewoon lachwekkend hoe nep deze film gemaakt is.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Eng? Het is een van de slechtste film die ik ooit heb gezien en een disgrace voor de Nederlandse filmindustrie die toch al niet geweldig is.


    ars moriendi