• weet iemand van jullie hoe ik mijn dubbele bestanden kan verwijderen? het kwam opeens zo.. ik was gisteren muziek aan het luisteren en had mijn mp3 aan gesloten aan de laptop en toen drukte ik dus perongeluk op een knopje en toen ging hij de muziek herladen en toen stonden sommige bestanden er dubbel op. ik heb ook al alles van mijn mp3 verwijdert en er opnieuw op gezet maar dat holp ook niet want nu staan nog meer bestanden er dubbel op.

    weten jullie een oplossing? want ik vindt dit heel erg vervelend en ik weet niet wat te doen..

    ik heb een mp3 van Archos 24c vision


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Uh dan selecteer je de dubbele bestanden en dan verwijder je ze?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ik kan dat niet op de mp3 zelf doen.. en als ik hem aansluit op de laptop staat alles er enkelvoudig op.. dus als ik het liedje dat dubbel is verwijder staat het er nog wel op maar dan enkel op de mp3 maar als je dan ziet op de pc staat hij er niet meer op..


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.