• Nou, ik voel me nu dus echt zwaar kut!
    Mijn beste vriendin, is hardstikke fan van Krezip, heel fijn enzo, maar nu stoppen ze dus...
    Zij helemaal depri enzo, maargoed, daar gaat het dus niet echt over.

    Ze is was dus gister jarig en ik had via via kaartjes en misschien een meet and greet kunnen winnen (de meet and greet is niet helemaal zeker, de kaartjes wel), maar nu wil ze ineens niet meer mee... :S
    Ze zegt omdat 3 dagen erna proefwerkweek is, nou, ik bedoel, daar kun je toch van tevoren voor leren, ik heb zoveel moeite enzo gedaan omdat allemaal te regelen, en nu wil ze ineens niet meer mee... (huil)

    Ik voel me nu zó zwaar kut!
    Echt waar, ik weet eigenlijk niet meer wat ik hiermee moet...
    Maar ik moest het eventjes kwijt.

    Groetjes,
    een zielige Robin! (flower)


    Träume sind wirklich!!

    De titel is een beetje scheef Nederlands, sorry! :P


    Träume sind wirklich!!

    Ik vind het eig best wel een domme reden van der om niet mee te gaan, zoals jij al zei je kunt toch vroeger leren? en daarna heb je nog 3 dagen (A)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Da's mega-erg, lieverd Ö
    Ik zou haar zeggen hoe je je voelt hoor, want dat verdien je niet als je zo veel doet voor je vriendin!

    Dat is idd een naaistreek, op z'n zeer beschaafd Nederlands :']
    Maar je kan misschien iemand anders meenemen of de kaartjes desnoods verkopen. Hou je er toch iets aan over.


    No growth of the heart is ever a waste

    Da's mega-erg, lieverd Ö

    Ik zou haar zeggen hoe je je voelt hoor, want dat verdien je niet als je zo veel doet voor je vriendin!

    Dat heb ik gedaan, maar toen kwam ze were met excuses...

    Ze zou niet van dr ouders mogen, normaal zijn die heel tollerant, ze zou de vorige periode slechte punten gehaald hebben, het zou heel laat worden...

    Maar ik bedoel, als je ergens echt fan van bent, zou je daar niet (bijna) alles voor doen?!
    Als ik naar Th zou kunnen, dan wist ik het wel, en zelfs dit vind ik helemaal vet, ookal ben ik geen Krezipfan...

    Maargoed, eigenlijk vind ik het voor mezelf nog het minst erg, maar ik heb zoveel geregeld, de manager, mijn vader en een colega van mijn vader hebben zoveel moeite en tijd erin gestoken, daar vind ik het vooral kut voor...


    Träume sind wirklich!!

    Dat is idd een naaistreek, op z'n zeer beschaafd Nederlands :']

    Maar je kan misschien iemand anders meenemen of de kaartjes desnoods verkopen. Hou je er toch iets aan over.


    Ik kan ze niet verkopen omdat het via de manager geregeld is, op naam.
    Ik zou wel iemand mee kunnen nemen ja, maar er zijn verder geen mensen die ik ken die Krezipfan zijn... :S


    Träume sind wirklich!!

    Nouja, ik weet niet hoor, ik heb een vriendin, die precies hetzelfde zou doen. Nou misschien niet bij een ticket voor th xD maar mijn vriendin zou ook een avondje fun opzeggen voor haar studie. En je moet er toch begrip voor hebben. Het is natuurlijk heel heel heel! erg voot je. Maar het was onverwacht voor je vriendin, en 3 dagen voor de toetsenweek zou ik toch ook afzeggen hoor ö

    Ik bedoel dus gewoon, dat ik je begrijp, maar ik begrijp je vriendin ook. want met mijn vriendin (eva) zit ik vaak in dezelfde situatie

    Dat is echt erg! Vooral als je zoveel moeite hebt gedaan om die kaartjes te krijgen. Ik snap d'r probleem niet ö ze kan toch gewoon wat voorop leren, (A) want ze zal toch geen drie dagen aan een stuk door leren o.O Ik vind het echt een domme reden om niet mee te gaan ..


    Listen to what we're not saying..

    Nouja, ik weet niet hoor, ik heb een vriendin, die precies hetzelfde zou doen. Nou misschien niet bij een ticket voor th maar mijn vriendin zou ook een avondje fun opzeggen voor haar studie. En je moet er toch begrip voor hebben. Het is natuurlijk heel heel heel! erg voot je. Maar het was onverwacht voor je vriendin, en 3 dagen voor de toetsenweek zou ik toch ook afzeggen hoor ö

    Ik bedoel dus gewoon, dat ik je begrijp, maar ik begrijp je vriendin ook. want met mijn vriendin (eva) zit ik vaak in dezelfde situatie


    Ik ben zelf ook wel zo hoor :P
    Maar het zijn nog 2 hele dagen erna, en het zijn nog 2 weken voordat het zover is, ik bedoel, ze zou nu ook kunnen beginnen, maar dat doet ze niet.
    Nu gebeurt er helemaal niets, en ze begint pas met leren in het weekend van tevoren, dus eigenlijk vind ik dat zever...
    Maarja.


    Träume sind wirklich!!

    Dat is echt erg! Vooral als je zoveel moeite hebt gedaan om die kaartjes te krijgen. Ik snap d'r probleem niet ö ze kan toch gewoon wat voorop leren, want ze zal toch geen drie dagen aan een stuk door leren o.O Ik vind het echt een domme reden om niet mee te gaan ..


    Ja, dat vind ik dus ook.
    En het is echt niet de hele dag, ik bedoel, het begint om half 8 ofzo, dus als we om 4 uur vertrekken is het tijd genoeg, mss later zelfs, ik bedoel, we hebben toch goede plaatsen en mss zelfs een meet and greet, en heel erg lang duurt het toch niet, we zijn om 12 uur alijd terug, dusss...
    Ja, ik vind het wel meevallen.


    Träume sind wirklich!!

    (...)

    Ik kan ze niet verkopen omdat het via de manager geregeld is, op naam.
    Ik zou wel iemand mee kunnen nemen ja, maar er zijn verder geen mensen die ik ken die Krezipfan zijn... :S


    Ik wil wel mee :P


    BabyCakes.x3.

    Djezus, hoe bedoel je lullig >< Het is één van de laatste concerten van je fav. band en dan wil je er niet heen vanwege cijfers en een pwweek? o.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik wil wel mee :P

    Whaha, heb jij wel tijd?!
    Het is toch schandalig dat ik nu mensen moet gaan zoeken die mee willen gaan omdat diegene waarvoor ik alles geregeld heb niet wil... xD


    Träume sind wirklich!!

    Wtf voor een vriendin is da nu ? ik bedoel...3 dagen voor da proefwerk ding..wie leert er nu 3 dagen op voorhand Oo en dan nog, ik vind dat echt ni leuk voor u nzu ze ;S

    Djezus, hoe bedoel je lullig >< Het is één van de laatste concerten van je fav. band en dan wil je er niet heen vanwege cijfers en een pwweek? o.o

    Ja ja, dat vind ik nu ook...
    ls TH zou stoppen zou ik zelfs spijbelen tijdens de pww als ik deze kans zou krijgen, dat realiseer ik me eigenlijk nu pas ja. Het komt eigenlijk op hetzelfde neer...
    Maar dat zegt dat eigenlijk meer over haar dan over mij! (A)


    Träume sind wirklich!!