• St Sunshine is een kostschool voor kinderen die niet meer thuis kunnen wonen. Veel kinderen van St Sunshine hebben een probleem, en moeten er alles aan doen om te overleven.

    Jongens:

    -Giovanni "Gio" Mariku ALitteAnge
    -
    -
    -
    -


    Meisjes:

    -Loulou "Loulita" Lynsi nachtkat
    -Raven "Raafje" Lauren McGregor Eluveitie
    -Cecelia "Cici" Madon Werewolves
    -Chayenne Rose "Chay" Montoya Malino
    -
    -



    Leiders:
    -
    -
    -
    -

    Regels van de kostschool:

    -Behandel elkaar met respect.
    -Blijf 's nachts in je kamer.
    -Bij een gele kaart blijf je in je kamer, bij een oranje in een aparte kamer, en bij een rode kaart 24/7 onder toezicht van een leider.

    Regels van de RPG:
    -Minimaal twee regels.
    -Minimaal 1 persoon, en maximaal drie. (uitzondering is mogelijk)
    -Je personage kan op pauze worden gezet, maar wel met een goede reden.

    Lijstje om in te vullen:

    Naam:
    Achternaam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Waarom naar de kostschool:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 14:32 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Naam: Loulou
    Achternaam: Lynsi
    Bijnaam: Lou, Loutje, Loulita, katje
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Lou Lou is ondanks dat ze emo is lief behalve als ze gepest word, of als iemand anders zonder goede rede gepast word, dan kan ze erg fel reageren, en doet niet aan die flauwe kul, maar houd gewoon van de kleren. Voor de rest is ze stil, en maakt graag muziek.
    Geschiedenis: Loulou was vaak op straat te vinden, en is daarom zoals ze nu is.
    Waarom naar de kostschool: Haar ouders moeten vaak op reis, en doordat haar broer nu het huis uit is en Lou lou niet alleen mocht blijven, is ze naar een kost school gestuurd.
    Diepste geheim: Ze heeft stiekem een katje Macavity:


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Ik wil wel meedoen.
    Hoe oud zijn de eerste jaars?

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 13:05 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Werewolves schreef:
    Ik wil wel meedoen.
    Hoe oud zijn de eerste jaars?


    Rond de 13 en de 14 of 15xD

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 14:14 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Orgineel, joh. Er zijn maar honderd van zulke RPG's.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Purrfect schreef:
    Orgineel, joh. Er zijn maar honderd van zulke RPG's.


    Daarom ben ik bezig met het maken van een ander, schat. En daarom heeft dit topic heel lang non-actief gestaanx'D


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Naam: Raven Lauren
    Achternaam: McGregor
    Bijnaam: Raafje
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Raven is een vriendelijk meisje met een hart van goud. Ze kan echter ook kil, gemeen en vals zijn.
    Geschiedenis: Raven is jarenlang gepest vanwege haar kledingstijl, ze heeft uiteindelijk haar pesters stuk voor stuk het ziekenhuis in geramd en daarna nam ze piercings en tatoeages. Mensen werden bang voor haar en ze werd een meisje dat gevreesd werd.
    Waarom naar de kostschool: Haar ouders konden haar niet meer aan en ze is vaak in aanraking geweest met de politie.


    26 - 02 - '16

    Goe3d dan, dit topic blijft ^^


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Naam: Cecelia
    Achternaam: Madon
    Bijnaam: Cici
    Leeftijd:15
    Uiterlijk: Ze heeft bruin haar en bruine ogen. Ze draagt zowat altijd lange kledingstukken om haar littekens te verbergen. Ze heeft een tattoeage op haar arm; twee kleine vlinders met de namen van haar zus en broer erin.
    Innerlijk: Ze is een beetje in haarzelf getrokken na de gebeurtenis met haar broer en zus. Maar ze vind het nog altijd leuk om lol te maken met haar vrienden, maar zelfs haar beste vriendin verteld ze niet dat ze zichzelf pijnigt. Voor de rest is ze vrolijk, sarcastisch en ze laat niet met haar spotten. Ze neemt het op voor haar vrienden en het boeit haar niet wat mensen van haar vinden. Ze houd er niet van om gecommandeerd te worden en als iemand dat doet doet ze meestal het tegenovergestelde van wat haar word opgedragen, behalve als ze weet dat het serieus is. Ze is daarom ook nogal koppig.
    Geschiedenis: Ze heeft een goed leven bij haar familie. Maar alles veranderde toen iemand door rood reed en de auto, waar haar broer en zus in zaten, raakte. Ze waren op slag dood. Een paar jaar later hebben haar ouders zelfmoord gepleegd.
    Waarom naar de kostschool: Nadat haar broer en zus dood zijn gegaan door een auto-ongeluk pijnigt ze zichzelf. Een paar jaar na de dood van haar zus en broer hebben haar ouders zelfmoord gepleegd.

    Foto komt later.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 15:07 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Naam: Giovanni
    Achternaam: Mariku
    Bijnaam: Gio
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: klik
    Innerlijk: Giovanni is heel druk. Hij is lief, dat wel maar ook heel irritant. Door zijn ADHD is het voor hem moeilijk om rustig te zijn. De enigste momenten waarop hij rustig is is als hij aan het tekenen is. Dan vergeet hij de hele wereld om zich heen en kan niks hem storen. Gio is eerder gepest omdat hij emo is en daarbij ook nog bi. Hij kan nogsteeds heel erg met zichzelf in de knoop zitten en op zulke momenten is hij heel gestrest en word hij snel boos.
    Geschiedenis: Giovanni is heel erg gepest en daardoor begon hij woede op te bouwen en dat leidde tot een agressie-stoornis en heeft hij een paar keer mensen in elkaar geslagen omdat ze hem beledigde. Gio's vader is 4 jaar geleden neergestoken door mannen die geld van hem wouden en zijn moeder zit sinds dien aan de drank.
    Waarom naar de kostschool: Jeugdzorg kwam erachter dat Gio's moeder alcoholiste is en hebben hem uit huis geplaatst.

    Naam: Chayenne Rose.
    Achternaam: Montoya.
    Bijnaam: Chay, maar soms ook Montoya.
    Leeftijd: 16.
    Uiterlijk:


    Foto 2 + Foto 3
    Chayenne is een mooi meisje. Ze heeft lang blond haar waar van alles mee te doen valt. Van krullen tot stijl, van een strakke staart tot het gewoon los laten hangen. Chayenne verzorgt haar haar daarom ook goed, want ze is tot nu toe niemand tegen gekomen die haar haar niet mooi vond. Er zitten daarom ook never nooit klitten in en je zal het nooit vettig zien. Wat ook erg opvalt zijn haar groen-blauwe ogen, waar meestal een harde blik in staat. Rond haar ogen zit ook het meeste make-up, gewoon zodat ze nog meer opvallen. Qua make-up gebruikt ze oogschaduw, oogpotlood, veel mascara en lipgloss. Foundation gebruikt ze maar heel soms. Vaak draagt Chayenne nep-nagels, deze veranderen ook zowat elke week. Chayenne heeft een slank figuur, en een volle cup c. Ze is 1,75 lang, maar toch zal je haar nooit op platte schoenen zien. Qua kleding valt ze niet zo op, gewoon een jurkje of een skinny jeans. Chayenne heeft nooit een piercing gehad, wel heeft ze één tattoo. Een paar kleine sterretjes op haar enkel.
    Innerlijk: Kan behoorlijk bitchy zijn, maar als jij aardig tegen haar bent kan ze ook aardig tegen jouw doen. Ze kan nogal hard overkomen, en ze kan absoluut niet tegen watjes. Het is een echte durfal. Verder is het echt een flirt, en is ze best ijdel..
    Geschiedenis: Chay is altijd al een meisje geweest dat zich niet aan de regels hield. Op haar 11e werd ze voor het eerst aangehouden, omdat ze had gestolen. Mensen dachten dat het de druk was van haar slechte vrienden, maar het gebeurde steeds meer. Ze kwamen erachter dat Chay er een kick van kreeg als de politie er was, en dat ze het daarom zo vaak deed. Ook werd ze gearresteerd voor geweld, diefstal, drugshandel en vernieling.
    Waarom naar de kostschool: Er werd al vaak gedreigd door haar ouders. Als Chay nog veel in aanraking zou komen met de politie dat ze uit huis zou worden geplaatst. Chay ging gewoon rustig door, en zo kwam ze hier.


    El Diablo.