• Ik heb geen idee wat voor titel ik moet gebruiken voor mijn nieuwe story, suggestie's?

    | ik heb nog geen voornaam voor het meisje >> _ is de voornaam (: |

    _ Frost is een gevreest meisje. Nadat ze een discotheek heeft afgebrand en daarbij twee mensen het leven heeft afgenomen wordt ze naar een Engelse gevangenis gestuurd. Na een tijdje heeft ze daar al een beruchte status. Na een paar dagen krijgt ze een kamergenoot. Ze zijn beide erg fel en uitdagend. Frost begint zich te irriteren aan de jongen en wilt hem het liefst zo snel weg hebben. De jongen daaraantegen, is vastbesloten om haar hart voor zich te winnen. Maar Frost is gesloten geworden door het gevangenisleven. Daarbij is er een nieuwe knappe psycholoog. De jongen word jaloers en vermoord hem bij zijn eigen sessie. Hierdoor krijgt de jongen meer bewaking.

    Daarna maken de twee plannen om te ontsnappen, maar vlak daarvoor wordt Frost verkracht en raakt ze depressief. De jongen probeert haar over te halen om met hem mee te gaan.

    Dit is denk ik wel de basis, maar er kunnen ook nog dingen bij komen (:

    So, any ideas?

    Infelia & Sempra

    Ik ben heel slecht in titels, maar kan je me waarschuwen als je begint? (:


    Do what people say you can't.

    Ik vind 'De Kamergenoot' best wel redelijk klinken :c


    “Love is a contradiction.”

    Het klinkt wel interessant, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat een man en een vrouw in één cel worden gezet. Je hebt wel gevangenissen waar beide geslachten zitten, maar wel gescheiden, voor zover ik weet. Ik heb nog nooit van gemengde cellen gehoord.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    -a life change!
    -This is crazy!!!!!!

    als voornaam Adrianna?:) haha gwn een ideetje xx en waarschuw als het verhaal begint xx

    Het klinkt in ieder geval al erg leuk.


    •*• Lululu •*•

    Love Like Winter

    (omdat ze Frost heet, you know. Play on words.)

    Oh my god, wil je waarschuwen als het verhaal begint? Hij lijkt mij echt heel erg vet! Jammer genoeg, heb ik nu echt een enorme writersblock. So, ik weet nu effe niks. Al denk ik wel dat die van Loveless mooi klinkt! (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn topicss


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Loveless schreef:
    Love Like Winter

    (omdat ze Frost heet, you know. Play on words.)


    + Omg, dat verhaal klinkt awesome. Die ga ik zeker lezen, wanneer hij er is. (:


    We need a bigger boat.

    Like a psycho
    Geen idee hoe ik aan die titel kwam, maar goed 8D het verhaal lijkt me heel erg leuk, wil je me waarschuwen? Thankyou. ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Another kind of life


    Tonight is the night.. (Dexter)