• Vandaag ga ik afspreken met een vriendin.Jullie de nken nu vast: Ok en maakt ze daar een topic over.Wel ik zal jullie eens uit leggen wat er zo bizonder aan is;in de kleuter klas waren we beste vriendinnen maar toen ik van school veranderde verminderde ons contact steeds meer en meer tot dat we niets meer van elkaar hoorden.Sinds 3 maanden geleden heb ik terug contact met haar via netlog en daarna via msn en sms.
    Vandaag gaan we terug met elkaar afspreken en ik ben zo blij om haar terug te zien :'D

    Nog iemand hier die zo lang al iemand niet heeft gezien?

    [ bericht aangepast op 3 april 2010 - 9:25 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Jaa ;o
    Mijn beste vriendin woont 200 km van me vandaan <_<. De laatste keer dat ik haar zag was 4 jaar geleden. Maar we houden wel contact via msn ;D.

    [ bericht aangepast op 3 april 2010 - 9:28 ]


    You’re falling into history.

    had ik laatst ook.


    "Let them eat cake!"

    Ja. Soort van.

    Ik was op de basisschool heel erg goed bevriend met een jongen,
    maar die ging verhuizen.
    en toen had ik hem voor 4,5 jaar niet gezien of gesproken...

    en sinds iets van een half jaar hebben we weer contact. wat meetings wel niet kunnen doen.

    Und jetzt zijn we weer hele goede vrienden ^^


    TOMADDICT. <3

    Ja met een meisje kwam ik later tegen op een meeting.
    Op de basischool waren we beste vriendinnen en nadat 5jaar niej gezien of gesproken >.<

    Een jongen met wie ik eerst echt super close was, spreek ik nooit meer. Maar dat komt door de Drugs, en zo'n -heel veel scheldwoorden- meisje. Ik zie hem nog wel eens lopen op school, maar we negeren elkaar volkomen.

    [ bericht aangepast op 3 april 2010 - 10:27 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn hartsvriendin woont in Nijmegen en ik in Rotterdam. We hadden gezworen contact te houden, maar het is gewoon zó druk.. D:


    Hope goes lost but never dies.

    leuk! nee heb ik niet die vriendinnen die ik niet meer spreek, wil k niet meer spreken omdat ze veranderd zijn!


    We only can learn to love, by loving.

    Nee, ik heb niet echt iemand die ik lang niet meer gezien heb. Ja, sommige mensen, maar ik heb gewoon geen behoefte om die te zien. Maar wel heel erg leuk voor je hoor! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Niet echt dat ik weet. Of ik mis diegene gewoon niet ;x


    your eyes are like stars in the night.