• Hoi!
    Ik heb heel even jullie hulp nodig. Ik zoek namelijk een kapsel dat voorkomt in Sims 2. Nou goed, heel internet afgezocht, en je raad het al, elk kort-harige kapsel dat mogelijk is in Sims 2 is te vinden, behalve degene die ik zoek! Nu vraag ik dus aan een Sims 2 bezitter, of die daar even een print-screen van kan maken. Het kapsel hoef je zelf niet te downloaden, het is gewoon basic. Het is kortharig, vrouwelijk, en een beetje piekerig-achtig, met een soort pony dacht ik. Kan iemand me alsjeblieft even helpen?
    Alvast bedankt!

    P.s. Ik wist eerlijk gezegd niet waar dit topic moest, dus als het verkeerd staat Zeg het dan alsjeblieft :3

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Tijd voor koffie.

    Ik kan geen printscreen maken van de sims..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Oké, dan probeer ik zelf een keer de Sims 2 DVD terug te vinden. Maar alsnog, Bedankt ;P

    Wauw, ik heb echt vaak bedankt geschreven in dit topic...


    Tijd voor koffie.

    Ik bedoel.. het is niet mogelijk om printscreens te maken van de sims.. Dat staat de sims niet toe hihi ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Newell schreef:
    Ik bedoel.. het is niet mogelijk om printscreens te maken van de sims.. Dat staat de sims niet toe hihi ;3

    Door op de letter C te klikken, maak je foto's. Die foto's komen allemaal in jouw mappen op de computer te staan. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury