• Nu het weer warmer wordt - ofja, toch zou moeten worden. Stoppen met regenen zou een leuk begin worden - kunnen we eindelijk weer korte broeken dragen. Maar nu bestaat het toch wel dat mijn benen zo wit zijn als melkflessen en zo wit blijven ._. ofneen, ze worden ook heel rood door de zon. Ik vind dat zo vreselijk want je moet bijna een zonnebril dragen om naar mijn benen te kijken omdat je anders verblind wordt. Lol, ik overdrijf. Nee hebben jullie ook melkflessen of zijn het chocomelkflesjes van julllie? :') En hoe geraken jullie van jullie melkflesjes af? Want ik wil ook eens bruine beentjes hebben ipv witte/rode. :Y)

    Ik heb ook melkflessen,
    alleen ik wordt gewoon nooit bruin,
    maar blijf gewoon spierwit.
    Ik ben een halfvampier, of zo.

    [ bericht aangepast op 3 april 2010 - 11:06 ]


    TOMADDICT. <3

    ik heb ook hele witte benen,
    maar als ik gewoon in de zon ga met factor 35 dan worden ze niet rood en na een hele lange tijd wel bruin. XD
    anders kan je zelfbruiner gebruiken maar dan heb je grote kans dat je vlekken krijgt of oranje benen. ;p


    AAP

    OMFG ik háát melkflessen D: Ik haal ze weg door te smeren met getinte bodylotion en gewoon in te tuin voor te bruinen :Y)


    Hope goes lost but never dies.

    Mijne zijn nog wel redelijk bruin van in de zomer vorig jaar. Gewoon beginnen bruinen en dan worden ze vanzelf terug wat bruiner.


    Tanya is de beste.

    Gelous schreef:
    ik heb ook hele witte benen,
    maar als ik gewoon in de zon ga met factor 35 dan worden ze niet rood en na een hele lange tijd wel bruin. XD
    anders kan je zelfbruiner gebruiken maar dan heb je grote kans dat je vlekken krijgt of oranje benen. ;p


    Oranje?
    Leuk voor bij t WK deze zomer :Y)


    TOMADDICT. <3

    Ik draag toch altijd lange broeken of een legging tot over mijn enkels. Dus ik heb nergens last van. Daarbij wordt ik nooit bruin.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijne worden veel te snel bruin, vind ik. Een bruin tintje staat mij niet. x'D
    Ken je Jennifer Lopez? Zij is in het echt niet bruin, ze is zowat een lijk, maar ze gebruikt een soort crème die je bruiner laat lijken. Misschien moet je zoiets proberen, en er even met een nep-kleurtje doorgaan?


    All this dampness is damp.

    Ik hoef niet te zonnen.
    Ben al getint.


    I've got your back like a bra strap.

    musicjunkie schreef:
    Ik hoef niet te zonnen.
    Ben al getint.


    geluksvogel. o.o


    TOMADDICT. <3

    Ik bruin eigenlijk heel erg rap. En verbranden doe ik bijna nooit. Thank you daddy.

    Ik heb ook melkflessen en ik word heel langzaam bruin.
    Ga eens onder de zonnebank?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik bruin zo goed als nooit, ik verbrand heel rap. En als ik héél hard verbrand ben, wordt dat rode met heel veel geluk bruin.
    Anders vervelt het en ben ik weer wit x_x


    Never run out of reasons to smile...

    Mijn papa komt uit Marokko. Ik ben dus al getint, spreekt voor zich.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb dat ook, echt heeel irritant :x


    -

    Mijn benen zijn gewoon normaal. In ieder geval, geen melkflessen! x]


    Sometimes it's best not to care.