• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.



    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16 t/m 21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Waarom is deze persoon niet perfect (Alleen invullen als je niet bij het verzet of leger hoort):


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Nessje Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. CxStylinson "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette (DreamWishes)

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. CxStylinson. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav Seaver

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mag ik een meisje reserveren?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    U want Harry. Vul hem morgen in, gaat nu moeilijk op mijn mobiel ;c


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mijn topics. :p

    Ik breid morgen mijn personage wel uit, ben nu te lui. x'D


    Take me to wonderland

    Rol: Een van de "perfecte" meisjes.
    Naam: Jasmine Amina Garçia.
    Leeftijd: Achttien jaar.
    Nationaliteit: Half Iraans, half Spaans.
    Karakter: Jasmine is een stil meisje en is erg doelgericht. Ze kan haar mond dichthouden als ze dat wilt en vertelt nooit een geheim door. Jasmine is zachtaardig en zal geen vlieg kwaad doen, tenzij je aan haar vrienden komt. Dan wordt Jasmine bloedlink. Als je te ver gaat zal Jasmine je persoonlijk het dubbele terugkaatsen. Verder is Jasmine erg intelligent, verstandig en een tikkeltje aanhankelijk.
    Uiterlijk:


    Waarom is deze persoon perfect: Jasmine heeft een zesde zintuig en kan aura's lezen. Jasmine heeft dit kunnen bewijzen en wordt dus bij perfect gerekend. Toch wil ze haar vrienden helpen door zich te verzetten tegen de onderdrukking en de risico's daarvan inzien.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 14:56 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    IOkkkkkkeeee LiammmmmxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rol: lIamm
    Naam:Liam James Payne
    Leeftijd (16 t/m 21): laat ik er een jonge liam an maken 18
    Nationaliteit: Wolverhampton, West Midlands, Engeland
    Karakter: LIam is een rustige zorgzame typen, hij zou liever zelf dood zijn dan dat vrienden of familie pijn hebben. Zijn ouders is hij verloren door de oorlog, althans zijn vader was soldaat en waarschijnlijk doodgeschoten enzijn moeder was opeens verdwenen. Hierdoor is hij kapot maar hij wil overleven voor zijn ouders. of de rest nog leeft weet hij niet. Een paar jaar geleden ontdekte hij dat hij biseksueel is en is een tijdje gepest. Als mensen hele nare opmerkingen maken moet hij daaraan terug denken en krijgt hij of een woedeuitbarsting of hij kan zijn emoties niet meer beheersen. Voorderest is Liam het typetje aan wie je alles kwijt kunt en hij is zorgzaam. hij merkt snel als er iets met je is.
    Uiterlijk:Liam Payne
    Waarom is deze persoon niet perfect (Alleen invullen als je niet bij het verzet of leger hoort): Hij is biseksueel en kan zijn emoties niet altijd beheersen

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 6:12 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zou ik hierbij misschien weer mijn Cat personage kunnen gebruiken? xD :$.


    Let's play a love game.

    Rol: One of the boys xD.
    Naam: Louis William Tomlinson.
    Leeftijd (16 t/m 21): 21.
    Nationaliteit: Engeland.
    Karakter: Louis is een spontane en speelse jongen. Iets te speels voor zijn leeftijd. Door zijn spontaniteit zegt hij alles wat in hem opkomt en kunnen mensen dit wel eens verkeerd opvatten, maar hij bedoeld het nooit kwaad. Hij heeft een paar homo trekjes en mensen zeggen hier vaak iets van, maar hij negeert het meestal. Hij is er nog niet helemaal uit op welk geslacht hij nu precies valt.
    Uiterlijk:


    Waarom is deze persoon niet perfect: En hij weet nog niet zeker op welk geslacht hij nu valt.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 10:29 ]


    Let's play a love game.

    Rol: Le sexy soldier. (;
    Naam: Samir Alan Sanguis.
    Leeftijd: Twintig jaar.
    Nationaliteit: Frans.
    Karakter: Samir is een slimme, bloeddorstige soldaat die vecht voor de perfectie van de wereld en vooral voor Frankrijk. Samir kan hartstikke aardig zijn tegen mensen, tenzij ze niet perfect zijn. Dan verandert hij in een gemene, koelbloedige moordenaar die uit is op een bloedbad. Samir is goed met zijn geweer en zijn messen.
    Uiterlijk:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rol: Soldaatje.
    Naam: Catarina Elizabeth Valentine, maar iedereen noemt haar Cat.
    Leeftijd (16 t/m 21): 18 jaar.
    Nationaliteit:
    Karakter: Ze is bijna altijd vrolijk en wilt ook graag dat haar omgeving vrolijk is. En ze denkt dat haar omgeving beter word als er nog alleen maar perfecte mensen rond lopen. Cat is wel heel erg dom wat nogal onhandig is met vechten. Door haar onschuldig uiterlijk hebben veel mensen niet meteen door dat ze bij het leger hoort. Wat ze dus ook vaak gebruikt tegen haar vijanden. Door dat ze klein is valt ze niet meteen op wat handig is voor het vechten, want daardoor kan ze mensen bespioneren en uitvinden of mensen perfect zijn of imperfect.
    Uiterlijk:


    Let's play a love game.

    CrazyLove2x schreef:
    Rol: Soldaatje.
    Naam: Catarina Elizabeth Valentine, maar iedereen noemt haar Cat.
    Leeftijd (16 t/m 21): 18 jaar.
    Nationaliteit:
    Karakter: Ze is bijna altijd vrolijk en wilt ook graag dat haar omgeving vrolijk is. En ze denkt dat haar omgeving beter word als er nog alleen maar perfecte mensen rond lopen. Cat is wel heel erg dom wat nogal onhandig is met vechten. Door haar onschuldig uiterlijk hebben veel mensen niet meteen door dat ze bij het leger hoort. Wat ze dus ook vaak gebruikt tegen haar vijanden. Door dat ze klein is valt ze niet meteen op wat handig is voor het vechten, want daardoor kan ze mensen bespioneren en uitvinden of mensen perfect zijn of imperfect.
    Uiterlijk:



    Omg, Cat is bedriegelijk. I like it. x'D


    Take me to wonderland

    wie hebben jullie het meeste nodig?(:

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 14:17 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    wie hebben jullie het meeste nodig?(:


    Zayn, maar je mag natuurlijk ook iemand anders. :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    Dan wil ik wel Zayn:3 (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Dan wil ik wel Zayn:3 (:


    Oké. (;


    Reading a good book is like taking a journey.