• Ja, dat wil ik graag van jullie weten!

    Voor ons pws onderzoeken een vriendin en ik namelijk hoe de Romantische Periode is gerelateerd aan wat tegenwoordig romantisch wordt genoemd!

    Jullie zouden ons enorm helpen als jullie deze enquête zouden willen invullen: www.thesistools.com/web/?id=290966
    Heeel, heeel, heeeeeeeeeel erg bedankt alvast! (flower)


    ps. hij deed het niet als ik hem klikbaar wilde maken, dus als je hem wilt invullen, moet je de link gewoon even kopiëren 8)

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 20:50 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ingevuld! :'D

    That LOL moment waarop je maar twee van die films hebt gezien :'D.
    Overigens; sommige vragen dekken niet alle mogelijkheden - iets wat je in de gaten moet houden bij het maken van een enquete.. Zo heb ik niet een van die boeken gelezen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gedaan, wat een goede enquête! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Done, leuk. (:


    You are beautiful, you are love.

    Ingevult.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik was hem aan het invullen en toen ontdekte ik dat ik iets miste bij dingen die je romantisch vind. dus toen heb ik hem niet ingevuld. Ik miste dit:


    quidquid excusatio prandium pro

    Doneee.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    done


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    RainbowDash schreef:
    Ik was hem aan het invullen en toen ontdekte ik dat ik iets miste bij dingen die je romantisch vind. dus toen heb ik hem niet ingevuld. Ik miste dit:

    Ben jij degene die overal 'sex' heeft ingevuld?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dankjulliewel! (:

    Zo meteen moeten we de concept versie inleveren!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hupsa, Ik zal er eens werk van maken se. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'