• Het is precies 21-12-13, één jaar later dat de Maya's hadden voorspeld dat de wereld verging. Ze hadden het mis, het was een jaar later. Aardbevingen, tsunami's en noem maar op vernietigen de aarde en er blijft nauwelijks iets over. Vijf meisjes en vijf jongens hadden het overleefd omdat ze met wat geluk in een grote bunker van de leger zaten. Het was een bunker van de tweede wereldoorlog en die had het ook nog overleefd. Er waren vijf bunkers verspreid over de hele wereld. Amerika, Engeland, Rusland, China en Argentinië. In elke bunker zaten één meisje en één jongen. Na de aanslag krijgen ze elk een bericht via de bunker. Was dit gepland? De Amerikaanse President en de koningin van Engeland brengen het bericht over naar de tieners. Er is maar één oplossing, ze moeten naar Engeland om te overleven. Daar is een grotere en sterkere bunker geplaatst voor noodgevallen.



    Indeling bunkers

    Rusland
    Louis Tomlinson
    Demetria Avalon Smith

    Argentinië
    Harry Styles
    Louisa Macenza Fischer

    Amerika
    Liam Payne
    Paigelyn ‘Paige’ Channary Butterfly

    Engeland
    Niall Horan
    Joya Camille Ashley Wakefield

    China
    Zayn Malik
    Seyoung Xi Chan

    Rollen

    Jongens

    - Zayn Javadd Malik: Gereserveerd door Alloveryou
    - Niall James Horan: Gereserveerd door Depay
    - Liam James Payne: Gereserveerd door Adores
    - Louis William Tomlinson: Nessje
    - Harry Edward Styles: Dinaggo

    Meisjes

    - Louisa Macenza Fischer - Curlies
    - Seyoung Xi Chan - Purrfect
    - Joya Camille Ashley Wakefield - xElounor
    - Demetria Avalon Smith - Alloveryou
    - Paigelyn ‘Paige’ Channary Butterfly - Rider

    Invullijstje:

    Naam
    Leeftijd
    Nationaliteit
    Karakter
    Uiterlijk
    Angst
    Extra


    Regels

    - 16+ mag, houd het netjes
    - Alleen Curlies en Purrfect maken de nieuwe topics
    - Twee personen per persoon. Een jongen en meisje
    - Geen Mary-Sue's
    - Wees aardig en beleefd
    - Reserveren mag


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 23:38 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    mag ik een meisje reserveren? :3


    Do what people say you can't.

    mag ik ook een meisje reserveren =s

    Mag ik Niall?(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Oeh, ik wil Harry. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Naam Seyoung Xi Chan
    Leeftijd 18
    Nationaliteit Chinees
    Karakter Seyoung is eigenlijk totaal niet meisjesachtig. Ze zou beter een jongen kunnen zijn. Haar hobby's zijn skaten en ook houdt ze er van om aan motors te sleutelen. Ze rijdt zelf ook motor, maar nu pas beseft ze hoe kort het leven eigenlijk duurt. En dat de wereld wel eens verwoest kan worden. Daardoor wilt ze alleen maar overleven. Zorgen dat de mensheid niet uitsterft. Ze zou haar eigen leven voor de mensheid opofferen. Seyoung wordt snel kwaad en volgde karate. Ze heeft dan wel de zwarte band, alleen soms is ze een beetje eigenwijs door eerder te vechten. Dat eindigt met iets gebroken of gekneusd.
    Uiterlijk


    Angst Ze heeft faalangst. Ze is er zo op gefocust dat de mensheid aan het uitsterven is, dat ze bang is dat ze alles verkeerd doet.
    Extra Seyoung heeft een hekel aan mensen uit andere landen. Gewoon omdat ze hun cultuur niet kent. Daarom maakt ze vaak rotopmerkingen.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 17:44 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam: Joya Camille Ashley Wakefield
    Leeftijd: 17 jaartjes, ze is jarig op 24 april
    Nationaliteit: Half Iers, half Brits
    Karakter: Joya doet zich stoerder voor dan dat ze is. Eigenlijk is ze heel stil en praat alleen met mensen die ze vertrouwd. Joya is ook niet snel boos te krijgen. Je moet echt je best doen om haar boos te krijgen. Tenzij diegene zelf al heel bitchy begint. Ze kaatst gelijk dan wat bitchy's terug. Als hij/zij aardig begint doet Joya ook gewoon aardig terug. Maar wat er ook zal gebeuren Joya zal altijd voor diegene opkomen. Ook heeft ze altijd een woordje klaar. Dan komt de luidruchtigere kant van haar naar boven. Joya wil altijd het laatste woord hebben. In alle situaties. Maar meestal wint de stille kant in Joya toch wel. En dan durft ze ook bijna niks.
    Uiterlijk:


    Angst: Joya heeft een hele erge vorm van claustrofobie. Als ze haar langer dan een minuut in een klein hokje zet, gaat ze gillen en rare geluiden maken.
    Extra: Joya ziet niet zo goed. Ze hoort al vanaf haar 6de een bril te dragen maar op haar 12de hebben haar ouders pas een oogtest laten doen. Joya wijgerde om een bril te dragen en draagt dus lenzen. Maar ze heeft voor in het weekend of als ze gen zin heeft om haar lenzen in te doen wel een bril. Een gewoon, simpele, zwarte nerd bril.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 10:22 ]


    Do what people say you can't.

    Mijn topics :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Naam: Demetria Avalon Smith
    Leeftijd: 19 lentes jong, geboren op 16 december 1993
    Nationaliteit: Russisch
    Karakter: Ze heeft een mysterieus karakter en houdt graag dingen voor zichzelf. Ze zal niet roddelen, maar alles wat ze hoort goed onthouden. Ze lijkt lief en vriendelijk, maar soms kan ze ook heel gemeen zijn. Voor mensen die ze graag heeft is ze wel behulpzaam. En je wint haar vertrouwen niet zo maar. De rest ontdek je wel in de RPG.
    Uiterlijk:


    Angst: Herinnerd te worden aan haar verleden. Vooral de dood op hare kleine broertje. En ze is doodsbang van spinnen. De rest ontdek je wel in de RPG.
    Extra informatie: Haar vader was één van de grootste maffia bazen van Rusland. Daarom werd haar kleine broertje ook op een koelbloedige manier voor haar ogen vermoord. Iets wat ze nooit meer vergeet en niet wil over praten. Ze is dan ook voor alles op haar hoede en is zeer pinter. Haar droom is om FBI agente te worden, om te strijden tegen de maffia, die het leven van haar moeder, die zich dood gezopen heeft, en van haar broertje hebben ontnomen.

    Alloveryou schreef:
    mag ik ook een meisje reserveren =s


    Happy Birthday my Potter!

    Mag ik ook een meisje reserveren? En anders Zayn?


    Never forget who you are

    Ik wil niet je idee afkraken ofzo, maar de Maya's hadden toch gezegd dat er een nieuwe cyclus zou beginnen, niet dat de wereld verging (dat maken de mensen er zelf van)? Of zit ik nu verkeerd?


    There is nothing more badass than being yourself

    GrantGustin schreef:
    Ik wil niet je idee afkraken ofzo, maar de Maya's hadden toch gezegd dat er een nieuwe cyclus zou beginnen, niet dat de wereld verging (dat maken de mensen er zelf van)? Of zit ik nu verkeerd?


    Volgensmij dachten de mensen dat de wereld verging. Maar de Maya's bedoelde eigenlijk dat er een nieuwe cyclus begon.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    GrantGustin schreef:
    Ik wil niet je idee afkraken ofzo, maar de Maya's hadden toch gezegd dat er een nieuwe cyclus zou beginnen, niet dat de wereld verging (dat maken de mensen er zelf van)? Of zit ik nu verkeerd?


    Zoiets dat er een nieuwe kalender zou beginnen. En dat de wereld herboren zou worden of zo. Maar de Maya's zeggen dat de wereld pas vergaat over 7000 jaar. Ik weet het niet meer ;x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Purrfect schreef:
    (...)

    Volgensmij dachten de mensen dat de wereld verging. Maar de Maya's bedoelde eigenlijk dat er een nieuwe cyclus begon.


    Oké, had ik het toch goed. Anyways, succes met de RPG. (:

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 18:24 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Naam: Paigelyn ‘Paige’ Channary Butterfly

    Leeftijd: 18

    Nationaliteit: Amerikaanse, maar ze kan wel goed met een Brits accent praten, want dat vindt ze leuk klinken.

    Karakter: Paige is een wat teruggetrokken persoon. Ze bemoeit zich dan ook niet met anderen en als er iets besproken moet worden, verteld ze haar mening pas als iemand erom vraagt. Ze zou echter wel iets vaker wat van zich mogen laten horen, want Paige is een slim meisje meet zeer veel boekenkennis en creatief denkvermogen. Problemen oplossen is dan ook geen probleem voor Paige. Ze observeert/fotografeert en leest dan ook graag.
    Paige is in wat ze zegt wel vriendelijk en als er om haar hulp gevraagd wordt, zal ze die altijd bieden. Ze is echter wel heel naïef en is dan ook al veel gebruikt door mensen.

    Uiterlijk:



    Paige heeft lange rode steile haren. De meeste mensen denken dat ze het geverfd heeft, maar dat is niet waar. Het is haar natuurlijke haarkleur. Paige haar ogen zijn bruin en haar huid is egaal, maar bleek. Ze is 1,61m. Ze heeft een tattoo van de triquetra op haar rechterpols. Om haar linkerpols heeft ze vaak verscheidene armbandjes.

    Angst: Niet weten hoe ze zich uit een situatie moet redden en op cruciale momenten haar mening moeten geven. Verder vindt ze het eng als iemand bloed.

    Extra: Paige heeft op turnen gezeten, waardoor ze erg lenig is. Omdat ze ook best klein is, kan ze zich dus makkelijk door de kleinste openingen wurmen. Verder heeft ze niet heel fysieke pluspunten, maar gelukkig heeft ze haar verstand nog.


    Happy Birthday my Potter!