• Titel zegt genoeg xD

    Bekijk de signature van diegene boven je en vertel aan waar je denkt :)

    Let's Begin! (yeah)

    Beetje depri


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    en aan het ouder worden

    Aan pesten


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Passenger :3


    Vatican Cameos

    best depri

    en een beetje aan mezelf tijdens de examens. I don't have the answers... :P


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Over het liefde, waarbij een jongen steeds door jou hoofd speelt.

    Aan 1D ;)

    ooo ik blijf lachen als ik elkens weer zie dat secutebieber het plaatje weer heeft veranderd xD jou naam doet me denen aan een haai sarko:Pen jouw plaatje aan iemand die zijn lach niet kan inhouden xD


    If you can dream it, you can do it❤️

    liefde (H)


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    Befree schreef:
    ooo ik blijf lachen als ik elkens weer zie dat secutebieber het plaatje weer heeft veranderd xD jou naam doet me denen aan een haai sarko:Pen jouw plaatje aan iemand die zijn lach niet kan inhouden xD


    hahahhahah ik kan niet keizen :p

    En lieve schat je moet naar de signature kijken niet naar de username en profielfotoxD

    @TeamNialler(H)

    Zaynie! Maar hij lijkt een beetje anders


    SHABOOYA

    jij hebt geen signature boven mij? 'x


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    hahahha je moet niet de foto bekijken maar de signature. En idd Zayn lijkt daar anders :)
    In jou geval: N.v.t

    alweer telaat

    Al gehad maar ik wil het nog een keer zeggen: Nialler!!!(H) nu denk ik aan NIALL, POTATO,NANDO'S,ETEN,ETEN,ETEN, EN NOG MEER ETEN, EN NIALL HORAN<3,

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 21:24 ]

    Aan Niall :9~


    I miss you a little. A little too much, a little too often and a little more each day.

    Hahaha shit ja ik deed foto, hoe dom : p


    SHABOOYA