• Yeey vanochtend in de sneeuw naar school gefietst. En terug in de regen.

    Bij wie heeft het ook al gesneeuwd? of sneeuwt het nu?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ugh ja bij mij heeft het gesneeuwet en ik al die tijd hopen maar dat het niet gaat sneeuwen.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    ja vanochtend de hele tijd en nu is zo'n beetje alles gesmolten (:


    Do what people say you can't.

    Wij op school helemaal blij dat het sneeuwt, besluit de regen het allemaal even te verpesten.

    bijna iedereen wel:0ik was helemaal nat toen ik op schol kwam


    If you can dream it, you can do it❤️

    Hier heeft het best lang gesneeuwt. ^^


    Lees je mijn story al? http://www.quizlet.nl/chapters/941059/krunckletowns-mysterie/

    Rond 09u15 begon het te sneeuwen, tot ongeveer 13u, als ik het goed heb. Leuk, ik hou van de sneeuw. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vanochtend sneeuw. YAYYYY . Nu regen.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Vanochtend sneeuwde het bij mij.


    Hier heeft het vanochtend gesneeuwd.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Vanmorgen heeft het best lang gesneeuwd hier, maar gelukkig is het niet blijven liggen. Ik heb echt een gruwelijke hekel aan sneeuw. Het is nat, koud en vies en wanneer het smelt is het nog erger -.-


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Vanmorgen heeft het best lang gesneeuwd hier, maar gelukkig is het niet blijven liggen. Ik heb echt een gruwelijke hekel aan sneeuw. Het is nat, koud en vies en wanneer het smelt is het nog erger -.-
    this en dan als je moet fietsen blegh. Ben vorig jaar zo hard geflikkerd toen ik blij was dat ik niet gevallen was ik reed het stoepje op voor het pleintje en BAM daar lag ik. Een week mank gelopen want mijn fiets wou zacht vallen op mijn been-_-. en dat klepje op de achterkant van mijn fiets is eraf dus dan zit alles onderxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bij mij heeft het ook gesneeuwd.