• Leden:
    Sarah - Micat - is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg [permanent lid]
    Melissa - 230710 - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg [permanent lid]
    Rani - TBurton - is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg [permanent lid]
    Marthe - Annabeth - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg [permanent lid]
    Naomi - Carvalho - is 17 en wordt 18 op 9 december, Belg
    Xanthe - MusicMyAlibi - is 14 en wordt 15 op 7 juli, Belg [permanent lid]
    Evelien - Calantha - is 17 en wordt 18 op 4 juli, Belg
    Nele - Iphegenia - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg [permanent lid]
    Bes - Frodo- is 15 en wordt 16 op 14 november, Belg

    Lisette - Insidiae - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander [permanent lid]
    Lisanne - Bandieri - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander [permanent lid]
    Lieke - NOI - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander [permanent lid]
    Nikki - Howell - is 18 en wordt 17 op 3 november, Nederlander [permanent lid]
    Mara - WearyEyed - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander [permanent lid]
    Sofie - Sapientia - is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander [permanent lid]
    Tessa - TessaRose - is 16 wordt 17 op 12 juli, Nederlander [permanent lid]
    Jette - Scatach - is 13 en wordt 14 op 3 augustus, Nederlander [permanent lid]
    Kimberly - Wood - is 16 en wordt 17 op 1 december, Nederlander [permanent lid]
    Isabella - Scuttle - is 15 en wordt 16 op 18 juli, Nederlander [permanent lid]
    Danique - Kairi - is 19 en wordt 20 op 17 mei, Nederlander
    Kim - Skynobi - is 16 en wordt 17 op 14 september, Nederlander
    Precious - 030513 - is 15 en wordt 16 op 28 oktober, Nederlander
    Mare - musicsmylife - is 14 en wordt 15 op 8 augustus, Nederlander
    Miriam - Two - is 13 en wordt 14 op 5 maart, Nederlander
    Berna - Novembre - is 16 en wordt 17 op 9 november, Nederlander
    Sanne - DeathWolf - is 15 en wordt 16 op 2 september, Nederlander

    Permanente leden zijn leden die niet van de lijst gehaald mogen als er meer dan 5 dagen niet zijn.

    Rode permanente leden zijn awesome sinds 100< topics.
    Gouden permanente leden zijn awesome sinds 10< topics.

    Alle plaatjes, zodat iedereen blij is:



    MENSEN, HET IS BIJNA KERSTVAKANTIE




    En lieve kindertjes, onthoud:



    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:15 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 dec 2012 - 20:55 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    NOI schreef:
    (...)

    Wie is haar ex dan? :3

    Geen idee. Diegene waar ze We Are Never Ever Getting Back Together voor had geschreven.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    NOI schreef:
    (...)

    Inderdaad, soms ben je gewoon ergens goed in. Voor Engels had ik laatst ook niet geleerd, en dat was grammatica, eerstde deel van de toets, kreeg ik het blaadje terug. Eerste opdracht, 0 fouten, tweede opdracht, 1 fout, derde opdracht, 3 fouten. Ik zat daar echt zo van "Is dit mijn toets"? Haha. Uiteindelijk kregen we het tweede deel, dat was woordjes enso. En samen bij elkaar opgeteld had ik een 8,1. (: Beide zonder te leren, en ik doe Engels op vmbo-t, wieeeh. Engels is zo simpel. ^^
    Nee, maar wel rot, wij hebben altijd proefwerkweken voor de vakantie. ;s Gelukkig ben je wel eerder uit dan, maar toch.


    Haha precies. (: Ik vind Engels ook echt makkelijk haha. Ik leer er meestal wel, omdat ik graag een hoog cijfer wil staan. ;p Maar ik haal heel vaak negens. (: Maar dat is wel echt leuk! Ik zat toen bij Gs zo van: Mmm ik heb niet geleerd, maar ik weet alles. Huh?
    Ja, dat is wel vervelend. Maar persoonlijk vind ik het prettiger dan na de vakantie. Als jij vakantie hebt, heb je tenminste vakantie. Ik mag mijn vakantie ook nog eens gaan verpesten. Niet dat ik dat doe, maar toch. ;p


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Mijn hoofd bonkt van huiswerk.


    Say you love me, and the silence will set you free.

    Hallo mensen.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Ik heb de set "Text and Quotes" verwijderd, zonde van al die 109 pagina's die ik al gehad had, maar ik zag wel in dat ik er niet mee verder ging, nu kan ik weer gewoon hearten. *O*

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 20:53 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Skynobi schreef:
    (...)
    Geen idee. Diegene waar ze We Are Never Ever Getting Back Together voor had geschreven.


    Lol, HAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    NOI schreef:
    Ik heb de set "Text and Quotes" verwijderd, zonde van al die 109 pagina's die ik al gehad had, maar ik zag wel in dat ik er niet mee verder ging, nu kan ik weer gewoon hearten. *O*

    Whut?


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    WearyEyed schreef:
    Hallo mensen.


    Hai. (:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Insidiae schreef:
    (...)

    Haha precies. (: Ik vind Engels ook echt makkelijk haha. Ik leer er meestal wel, omdat ik graag een hoog cijfer wil staan. ;p Maar ik haal heel vaak negens. (: Maar dat is wel echt leuk! Ik zat toen bij Gs zo van: Mmm ik heb niet geleerd, maar ik weet alles. Huh?
    Ja, dat is wel vervelend. Maar persoonlijk vind ik het prettiger dan na de vakantie. Als jij vakantie hebt, heb je tenminste vakantie. Ik mag mijn vakantie ook nog eens gaan verpesten. Niet dat ik dat doe, maar toch. ;p


    Ja, als ik dan geleerd had voor Engels had ik een 10,1 gehaald, HAHA. En als ik Engels gewoon op mijn niveau doe, wat ik nu doe, vmbo-k dus, dan zou ik ook een 9,3 gemiddeld staan. Ik ben er gewoon goed in, ik mag niet opscheppen, maar dat kan ik. ^^ Ja, dat heb ik soms ook bij een toets, dan zit ik er echt zo van: "Yes! Dit kan ik maken" haha.
    Ja, dat is wel waar, maar laten we het erop houden dat het beide gewoon niet fijn is. In de vakantie moet ik van mijn ouders al voor mijn examens gaan leren, terwijl die pas op 6 mei beginnen. DDDDD:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    WearyEyed schreef:
    (...)
    Whut?


    Weheartit. ;3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    NOI schreef:
    (...)

    Weheartit. ;3

    Zo ver was ik nog...


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Wie heeft mijn beginpost veranderd?
    Stomme ;c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    NOI schreef:
    (...)

    Ja, als ik dan geleerd had voor Engels had ik een 10,1 gehaald, HAHA. En als ik Engels gewoon op mijn niveau doe, wat ik nu doe, vmbo-k dus, dan zou ik ook een 9,3 gemiddeld staan. Ik ben er gewoon goed in, ik mag niet opscheppen, maar dat kan ik. ^^ Ja, dat heb ik soms ook bij een toets, dan zit ik er echt zo van: "Yes! Dit kan ik maken" haha.
    Ja, dat is wel waar, maar laten we het erop houden dat het beide gewoon niet fijn is. In de vakantie moet ik van mijn ouders al voor mijn examens gaan leren, terwijl die pas op 6 mei beginnen. DDDDD:


    Haha idd. ;p Wauw dat is goed! (: Haha soms mag je wel een beetje opscheppen hoor, hihi. Ik stoor me er niet aan in ieder geval. misschien omdat ik het zelf vaak per ongeluk doe xd Haha dat is echt leuk. (:
    Nee ok, daar heb je absoluut gelijk in. Het is beiden niet fijn. En omg, that sucks. Good luck. D:
    Ik ben thee drinken. (;


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik heb groot nieuws.
    Ik ben scheef.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Calantha schreef:
    Wie heeft mijn beginpost veranderd?
    Stomme ;c

    Ikke..

    Ik vond de gifs niet leuk.

    En als jij ervoor zorgt dat je het volgende topic mag openen, mag je hem weer veranderen naar jouw wensen.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 21:09 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."