• ik vind het erg leuk om covers te maken, dus dit wil ik nu graag voor iedereen doen, wat moet ik weten?

    Titel:
    Foto's (ik ben bereid zelf ook te zoeken maar je moet me dan wel uitleggen wat je wilt):
    Letterstijl (ik heb niet alle lettertypen maar kan veel als je me zegt wat voor stijl het moet zijn):
    Omschrijving verhaal (kan me helpen bij het maken van de cover):
    Eventueel ondertitel:
    Extra (moet je username er bij, moet er iets anders bij, heb je haast, kan het wel even wachten, etc.):

    voorbeelden:





    kom maar op met die opdrachten (aub)

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 19:32 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Titel: Your lord, my lord
    Foto's: Iets met redcoats erin(typ maar eens in op google, zijn Britse soldaten met rode jassen)
    Letterstijl: geen voorkeur
    Omschrijving verhaal: Een jonge Brit verlaat Groot-Brittannië omdat hij alles heeft verloren en zet, samen met 2 vrienden, koers naar de nieuwe wereld.
    Eventueel ondertitel: A historical story
    Extra: -


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Originele titel :')..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Titel: Summer Camp, Summer Love
    Foto's: http://weheartit.com/entry/45676914/via/myrthegrootx Is deze te donker of kan deze linksonder redelijk klein er nog bij? (mag een beetje doorzichtig) & http://weheartit.com/entry/44351864/via/glicogenese
    Letterstijl : Geschreven, maar niet in van die sierlijke letters, gewoon losse letters
    Omschrijving verhaal : Skye en Zara gaan samen op zomerkamp. Skye is de enige die niet weet dat er behoorlijk wat beroemdheden rondlopen. Thuis zit haar vriendje Brett op haar te wachten, terwijl de jongens haar op een romantische manier ontvangen.
    Eventueel ondertitel: The campfire begins to burn even harder, when the love is lighting up
    Extra : Ik heb niet superveel haast, maar als het snel af is is het altijd fijn. De titel kan linksbovenin als het kan en mijn naam rechts onderin

    :]
    Ik hoop dat je mij kunt helpen


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Maak je ook covers op banner formaat? (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.