• ... alsjeblieft :3

    Ik heb geloof ik volgende week of de week daarop gala, en aangezien mijn eerste plan (pyjama dragen, gewoon leuk) massaal werd afgewezen door vriendinnen, zal ik toch echt nog zo'n ding moeten kopen.

    Jurk 1 IIII

    Jurk 2 Uitverkocht!

    Jurk 3 IIII IIII IIII IIII

    Jurk 4 IIII IIII IIII IIII IIII IIII II

    Jurk 5 IIII

    Misschien handig om erbij te zeggen dat ik pittig bleek ben en roodbruin haar heb :Y).

    Dus, welke zouden jullie kiezen?

    EDIT: Ik volg jullie advies en kies jurk vier!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 17:52 ]


    i put the fun in funeral

    Ik vind jurk 2,4 en 5 erg leuk.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Two schreef:
    4! Of 2 in het zwart. (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik vind jurk 2 het mooist! (:


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik vind drie en vier het leukst :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Britsanity schreef:
    Ik vind dat gala jurken lang moeten zijn, het is een gala geen hoerentent.
    Maargoed, van alle jurken zou ik voor jurk 4 gaan.


    Alsof je een hoer bent wanneer je geen lange jurk draagt (cat). Gala op onze school houdt gewoon in dat alle meiden een jurk dragen en jongens relatief nette kleding, ik hoef er niet als een Middeleeuwse prinses bij te lopen.


    i put the fun in funeral

    Bedankt voor het reageren iedereen ^^. Ik ga maar eens beginnen met turven...
    Zie trouwens net dat jurk 2 uitverkocht is in mijn maat, lol.


    i put the fun in funeral

    Wiarda schreef:
    Nou, als je een leuk gala wilt hebben, zou ik sowieso niet voor een jurk met glitters aan de bovenkant gaan. Dan kan ik je namelijk garanderen dat je armen na afloop helemaal rood zijn. (cat)


    Haha, da's waar x].


    i put the fun in funeral

    Ik vind 4 het mooiste, maar zou 'm zelf niet kiezen omdat ik jurken zonder bandjes vreselijk vind zitten. D:
    En ik moet er zelf ook nog één voor de kerst. Gaat nog wat worden als ik persé én een leuke én wel één met bandjes wil. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    5!


    No growth of the heart is ever a waste

    Drie of vier... Kan niet kiezen...


    #WWED - What Would Emma Do?

    nummer 3 of nummer 4<'33
    omg! ik wil die jurkjes ook =3
    x


    It hurts because it mattered † - John Green

    Wow, wat kort zeg. Nou ja, 4.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Drie :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Parachutes schreef:
    Ik vind 4 het mooiste, maar zou 'm zelf niet kiezen omdat ik jurken zonder bandjes vreselijk vind zitten. D:
    En ik moet er zelf ook nog één voor de kerst. Gaat nog wat worden als ik persé én een leuke én wel één met bandjes wil. (cat)


    Ik heb eigenlijk nog nooit iets strapless gedragen ^^'. Maar ik hou niet zo van spaghettibandjes en veel andere jurken die ik zag die niet strapless waren, vond ik saai of gewoon niet mooi.
    Succes met zoeken!


    i put the fun in funeral

    Sowieso 4!


    You are beautiful, you are love.