• Als de jongens van One Direction samen met hun oude schoolvriendinnen op weg zijn naar London om daar samen oude herinneringen op te halen gebeurd er iets vreemds. Een van de meisjes struikelt, lijkt te vallen en verdwijnt op mysterieuze wijze. Ze komen erachter dat ze door een geheime ingang is gevallen en dat ze gevangen is genomen door prins Lucius. Kunnen de jongeren haar redden, de vloek verbreken en tegelijkertijd hun eigen levens redden?
    (Dit is niet gebaseerd op de film: Het pad der zeven zonden! Deze versie gaat anders te werk, er wordt nog een duidelijke uitleg van gegeven.)


    De zonden zijn in ons geval:
    Vraatzucht.
    IJdelheid.
    Jaloezie.
    Lust.
    Nieuwsgierigheid.
    Hebzucht.
    Onwaarheid.

    Regels:
    -Max. twee rollen per personage. En dan wel uit een andere categorie.
    -16+ mag, maar wel een beetje netjes.
    -Als je off topic gaat gebruik je haakjes.
    -Als je meer dan twee dagen niet kunt reageren graag even melden.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Geen tijd = Niet meedoen.
    -Alleen CxStylinson en Crazylove2x openen de nieuwe topics.
    -Bij vragen kun je contact opnemen met CxStylinson.
    -Als je je niet aan de bovenstaande regels kunt houden zijn wij geneigd om je uit de RPG te zetten.


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Zonde(s) (Vul hier in met welke zonde je personage moeite heeft.):


    Jongens:
    Niall James Horan. IrishCharm.
    Harry Edward Styles. xHazzaStyles.
    Louis William Tomlinson. Crazylove2x.
    Zayn Jawaad Malik. CxStylinson.
    Liam James Payne. MissStoran

    Meisjes (Max 6.)
    -Natalie Olivia Greenwood. CxStylinson.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Rosalie Lauren Angels. Coockies
    -Jenadya (Jena) Rose McLauren . Curlies
    -Jenna Lexi Andrews. Dothraki
    -Destiny Rose Montoya. Malino

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 19:00 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik reserveer Niall!! x'D


    Take me to wonderland

    Ik reserveer Hazza(:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Een van de meisjes. Duivelse chick.
    Naam: Natalie Olivia Greenwood.
    Leeftijd: Negentien jaar.
    Karakter: Natalie is verschrikkelijk slim en sluw. Ze is goed in het opzetten van plannetjes en lokt anderen snel in de val. Als Natalie bij haar 'vrienden' is doet ze zich hartstikke lief en zachtaardig voor. Verder is Natalie een doorzetter, zelfverzekerd en verschrikkelijk snel. Toch is ze afhankelijk van anderen en is ze snel kwaad te krijgen als je haar op de juiste punten weet te raken.
    Uiterlijk:


    Zonde(s): Natalie haar zondes zijn lust, onwaarheid en vooral jaloezie.

    Natalie wordt dus een personage waarmee ik iedereen ga bijsturen zeg maar. (:

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 16:29 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rol: Mister Mirror.
    Naam: Zayn Jawaad Malik.
    Leeftijd: Negentien jaar.
    Karakter: Zayn ziet eruit als een echte bad boy, maar toch heeft hij iets schattigs. En dat is ook exact wat zijn innerlijke betreft. Hij rookt en is een stoere jongen, maar tegelijk is het een heel lieve jongen die mensen eigenlijk nooit kwaad zou doen en geniet van het leven. Hij heeft 4 beste vrienden waarmee hij een band vormt, die ondertussen al erg beroemd is.
    Uiterlijk:


    Zonde(s): Lust en ijdelheid.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rol: Een van de meisjes.
    Naam: Catarina Elizabeth Valentine, maar iedereen noemt haar Cat.
    Leeftijd: 17 Jaar.
    Karakter: Cat is een lief, aardig en behulpzaam persoon. Ze is alleen niet erg slim, eerder dom. Verder zal ze nooit iemand kwaad doen.
    Uiterlijk:


    Zonde(s) (Vul hier in met welke zonde je personage moeite heeft.): Vraatzucht en Nieuwsgierigheid.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 16:31 ]


    Let's play a love game.

    Is zij niet Ariana Grande? :p


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    Is zij niet Ariana Grande? :p


    Ja, die foto had ik voor haar uitgezocht omdat ze steeds aan Cat Valentine moest denken. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rol: One of the booooyyys.
    Naam: Louis William Tomlinson.
    Leeftijd: 21.
    Karakter: Louis is een spontane en speelse jongen. Doordat hij zo spontaan is zegt hij meestal meteen wat hij denkt, daardoor kunnen mensen zijn opmerkingen nog wel eens verkeerd opvatten, maar hij bedoelt het (bijna) nooit beledigend. Hij zit samen met zijn 4 beste vrienden in de band ''One Direction'' hij is heel erg blij dat hij hun heeft ontmoet en kan zich geen leven meer in denken zonder hen.


    Zonde(s): Nieuwsgierigheid en hebzucht.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 17:05 ]


    Let's play a love game.

    CxStylinson schreef:
    (...)

    Ja, die foto had ik voor haar uitgezocht omdat ze steeds aan Cat Valentine moest denken. ;p

    Ik ga bij haar dan volledig het karakter van Cat in Victorious voor de geest halen. x'D

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 17:05 ]


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    (...)
    Ik ga bij haar dan volledig het karakter van Cat in Victorious voor de geest halen. x'D


    Dat past wel bij haar, aangezien ze ook niet zo slim is in de serie en hier xD.


    Let's play a love game.

    Idd. x'D
    But she's so adorable. Ö


    Take me to wonderland

    I know! En omdat ze niet bepaald de slimste is *kuch kuch* helemaal niet *kuch kuch* maakt dat haar nog schattiger xD.


    Let's play a love game.

    Rol: Hazza
    Naam: Harry Edward Styles
    Leeftijd: Achttien jaar
    Karakter: Harry is een lieve en vrolijke jongen, maar helaas een échte player. Hij versiert heel veel meisjes, en maakt vaak misbruik van zijn beroemdheid en het feit dat hij er zo goed uit ziet. Hij weet dat hij knap is, maar egoïstisch is hij toch niet. Harry is gewoon nog niet toe aan een vaste relatie. Harry is iemand die heel veel plezier kan maken met zijn vrienden, dan voornamelijk zijn 4 beste vrienden. Daar voelt hij zich het beste bij en het meest bij op zijn gemak.
    Harry houdt van zingen, drummen en gek doen. Hij is altijd druk, vooral met zijn beste vrienden. Met iedereen heeft hij een goede band, maar zijn beste vriend is toch Louis. Louis en hij hebben sinds een begin een band die eigenlijk niet te beschrijven is.
    Natuurlijk houdt hij van zijn familie en vrienden, en van het feit dat hij beroemd is. Hij houdt ook van meisjes en zijn fans. Harry flirt graag, maar zal mensen nooit proberen te kwetsen, omdat hij weet wat het is als je gekwetst wordt...
    Hij snapt niet dat mensen slechte vooroordelen kunnen hebben. Mensen die hem haten, zonder dat ze hem kennen. Hij wilt graag weten wat hij die mensen verkeerd heeft gedaan, waarom ze hem haten. Hij zal altijd zijn best doen om mensen tevreden te stellen, maar meer dan zichzelf zijn, kan volgens hem niet, al wilt hij zich wel proberen aan te passen op zo'n momenten.
    Uiterlijk:



    Zonde(s) (Vul hier in met welke zonde je personage moeite heeft.): Jaloezie en Lust


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: The innocent one
    Naam: Niall james Horan
    Leeftijd: 19
    Karakter: Niall is de schattige Ierse jongen. Hij is vrolijk an kan met iedereen overweg. Hij is iemand die voor iedereen respect heeft en zal je nooit afkraken op uiterlijk. Doe end raag wat je zelf graag wilt, zolang je anderen maar geen pijn doet met je acties. Niall houdt van eten en gamen. Niall eet enorm veel, maar door zijn snelle metabolisme blijft hij dun. Hij houdt van plezier maken en grappen uithalen. Hij is iemand die ook wel graa feest, maar een gezellig avondje thuis verkiest hij hier toch boven.
    Uiterlijk:


    Zonde(s) (Vul hier in met welke zonde je personage moeite heeft.): Vraatzucht en nieuwsgierigheid

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 18:00 ]


    Take me to wonderland

    Mag ik een meisje? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne