• Zo, ik zat te denken dat het wel heel jammer is dat er alleen maar gelezen en reacties worden geplaatst bij gedichten. Nu is het ook zo dat er dagelijks te weinig gedichten worden gemaakt om er nu een top van te gaan maken. Hetzelfde telt ook voor polls. Ik wil geen tweede FB van Quizlet maken, maar het zal misschien wel leuk zijn als er op een 'kudo' gedrukt kan worden en dat het net als bij fb gewoon eeuwig blijven staan. Dus geen top, want er is daar ook geen plek voor. Alleen maar 'kudos' om te laten zien hoeveel mensen het leuk vinden. Whatcha think?


    -

    Eigenlijk vind ik dat wel een goed idee, vooral voor gedichten. Voor Polls vind ik het niet zo heel erg nodig.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb dat ook ooit eens voorgesteld, maar het viel niet echt in de smaak. Toch ben ik voor. *O*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Voor


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Voor. Ik hecht sowieso weinig waarde aan kudo´s.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Voor.

    En dat er dan een pagina met "Populairste gedichten" onder het kopje gedichten komt, zodat je de echt goede kan lezen (en niet die kopieën van "Plaats dit op je profiel" ofzo, maar echt de goede en mooie enz.)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Parachutes schreef:
    Eigenlijk vind ik dat wel een goed idee, vooral voor gedichten. Voor Polls vind ik het niet zo heel erg nodig.


    The universal language of art.

    Parachutes schreef:
    Eigenlijk vind ik dat wel een goed idee, vooral voor gedichten. Voor Polls vind ik het niet zo heel erg nodig.


    Dit dus.


    We need a bigger boat.

    PapiIlon schreef:
    Ik heb dat ook ooit eens voorgesteld, maar het viel niet echt in de smaak. Toch ben ik voor. *O*

    precies hetzelfde?


    -

    Voor. :]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind het wel een leuk idee!


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Chicas schreef:
    (...)
    precies hetzelfde?

    In het begin ook voor polls, maar uiteindelijk alleen maar voor gedichten. Maar ik hoop dat het nu wel in de smaak valt. (:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Parachutes schreef:
    Eigenlijk vind ik dat wel een goed idee, vooral voor gedichten. Voor Polls vind ik het niet zo heel erg nodig.


    16 - 09 - '17

    Voor Polls vind ik het onnodig, maar voor gedichten is het zeker een goed idee!

    Voor.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Voor- Vooral bij Gedichten.


    Tijd voor koffie.