• (Novum) - Carly Rae Jepsen wordt nooit moe van vragen over Justin Bieber. De Call Me Maybe-zangeres beseft dat ze haar succes voor een deel te danken heeft aan het tieneridool.

    "Ik sta voor eeuwig bij hem in het krijt vanwege de impuls die hij mijn carrière heeft gegeven", vertelt de 27-jarige Jepsen aan Cosmpolitan. Jepsens videoclip bij Call Me Maybe werd op Youtube meer dan 345 miljoen keer bekeken en Bieber nam met onder anderen Selena Gomez een parodie op het nummer op. Ook twitterde de 18-jarige zanger, die meer dan dertig miljoen volgers heeft, dat hij het nummer goed vond.

    Hoewel Call Me Maybe een wereldwijde hit was, hoopt Jepsen dat mensen ook naar haar andere liedjes luisteren. "Het is nooit mijn doel geweest de grootste ster ter wereld te worden", legt ze uit. "Ik wil een carrière waarvan ik kan leven, zodat ik niet ook nog in een bar moet werken."

    Goed zo Carly (Y)

    Wat doet ze goed? :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Beorn schreef:
    Wat doet ze goed? :W


    Dat ze niet moe word van Bieber xD want soms word ik zelfs moe van hem.

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Dat ze niet moe word van Bieber xD want soms word ik zelfs moe van hem.

    Dat is wel echt wonderbaarlijk ja. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ze kan moeilijk eerlijk toegeven dat ze moe van Justin word. Anders is ze weer ondankbaar voor wat hij voor haar heeft gedaan


    Can't control my second personality

    Elly4ever schreef:
    Ze kan moeilijk eerlijk toegeven dat ze moe van Justin word. Anders is ze weer ondankbaar voor wat hij voor haar heeft gedaan


    Dat is wel waar ja hahahah. Door Jb is Carly beroemder geworden..xD Dat is wel lief van hem. Maar ja..

    Nou, das fijn voor d'r. Ik wordt wel moe van hem. :/


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Eerlijk gezegd word ik een beetje moe van beide no offence .


    Shoganai i ne~

    EdwardElric schreef:
    Eerlijk gezegd word ik een beetje moe van beide no offence .


    Snap ik.. Ze staan ook voordurend in het nieuws, dan word je zeker moe ja xD Maar ja, that's business right? ;)

    Ik vind ze allebei niet zo goed. Maar leuk voor haar.


    26 - 02 - '16

    EdwardElric schreef:
    Eerlijk gezegd word ik een beetje moe van beide no offence .
    Inderdaad. Ik vind ze beide even slecht.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mag ik vragen waarom ik in mijn 'actieve topics lijst' gewoon 5 topics zie die JIJ geopend hebt ..


    To infinity and beyond •

    Opera schreef:
    Ik vind ze allebei niet zo goed. Maar leuk voor haar.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Summit schreef:
    Mag ik vragen waarom ik in mijn 'actieve topics lijst' gewoon 5 topics zie die JIJ geopend hebt ..

    :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Summit schreef:
    Mag ik vragen waarom ik in mijn 'actieve topics lijst' gewoon 5 topics zie die JIJ geopend hebt ..


    Omdat jullie reageren dus zijn ze actief.....